Jump to content

Service complet e46 2004


thsoom

Recommended Posts

Salutare grup !

 

Detin un BMW e46 320d 150ps din 2004 si doresc sa schimb absolut tot ce tine de consumabilele masinii! Aici ma refer la bucsi, pivoti, bari de torsiune, amortizoare, set complet frane etc.

Am facut deja comanda de urmatoarele:

  • Set complet Discuri Frana + Placute Frana Brembo Max Line
  • Set complet Etrieri TRW
  • Set complet Butuci + Rulmenti SKF
  • Kit de reparatie frana de mana Brembo
  • Set Pivoti Febi Bilsten

 

Am nevoie de informatiile voastre pentru toate celelalte piese pe care trebuie sa le mai comand!

Vreau sa stiu ce mai am nevoie pentru toata partea mecanica de sub masina pentru a rula fara probleme/sunete/troncaneli si asa mai departe!

 

Tin sa mentionez ca tot ce tine de motor functioneaza absolut impecabil.

 

Astept parerile voastre! Va multumesc!

Link to comment
Share on other sites

 

 

Detin un BMW e46 320d 150ps din 2004 si doresc sa schimb absolut tot ce tine de consumabilele masinii! Aici ma refer la bucsi, pivoti, bari de torsiune, amortizoare, set complet frane etc.

 

[*]Set complet Butuci + Rulmenti SKF

[*]Kit de reparatie frana de mana Brembo

 

 

Daca schimbi rulmentii pe spate, intelept ar fi sa schimbi si cele doua protectii din tabla de pe fiecare parte a masinii.

De fapt una e protectie cealalta e SUPORTUL FRANEI DE MANA.

Foarte probabil este ruginita si se poate cu foarte mari sanse sa apara jocuri, frecari, schimbari de unghi de franare a placutelor daca nu chiar scaparea lor din prinderea de tabla suport, si s-ar putea sa fii nevoit sa schimbi iar rulmenti ca sa schimbi niste ra**%**uri din tabla.

 

Ce aveau etrierii vechi ca sa schimbi cu altii noi?

 

Ce inseamna set complet butuci? Fuzeta?

Link to comment
Share on other sites

Daca vrei sa schimbi toate consumabilele te mai costa un e46...eu zic sa verifici riguros tot ce se poate verifica si inlocuiesti ceea ce da semne de oboseala.

Am sa bag masina la o verificare amanuntita saptamana ce vine!

 

Daca schimbi rulmentii pe spate, intelept ar fi sa schimbi si cele doua protectii din tabla de pe fiecare parte a masinii.

De fapt una e protectie cealalta e SUPORTUL FRANEI DE MANA.

Foarte probabil este ruginita si se poate cu foarte mari sanse sa apara jocuri, frecari, schimbari de unghi de franare a placutelor daca nu chiar scaparea lor din prinderea de tabla suport, si s-ar putea sa fii nevoit sa schimbi iar rulmenti ca sa schimbi niste ra**%**uri din tabla.

 

Ce aveau etrierii vechi ca sa schimbi cu altii noi?

 

Ce inseamna set complet butuci? Fuzeta?

 

Multumesc pentru informatie! Am sa comand si protectiile din tabla! M-am uitat mai devreme si se vede ceva rugina pe ele...cred si eu la cati ani are masina!

Ar fi indicat sa iau si suportul franei de mana?

 

In legatura cu etrierii. Odata ce schimb tot setul de Discuri cu Placute vreau sa schimb si etrierii. Decat sa iau un kit de reparatie etreri (pistonase, garnituri si tot ce inculde setul) mai bine am luat Etrierii noi. E mult mai simplu de montat asa si stiu ca sunt noi, nu imi mai fac probleme cu sistemul de franare!

 

Setul complet de "butuci" cum le spun eu sunt ce pe care se pun discurile inclusiv roata! Cei care se leaga de fuzeta! Nu stiu denumirea lor exacta. Poate se numesc altfel.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Brembo nu mai sunt ce au fost,au scazut calitatea. Mergi pe piese de origine,OEM

Cumpara kit de reparatie etrieri cu pistonase noi

De ce vrei sa schimbi butucul de la roata? Sunt ovalizati? Se masoara cu un SDV si ceas comparator la service-uri

 

Mergi la un service cel mai bine, sa iti faca ei constatarea, altfel risti sa cumperi piesele noi si mecanicul sau service-ul sa nu ti le monteze si stai cu ele pe raft acasa.

 

Protectiile din tabla nu e necesar, costa cam cat un disc nou de frana, te gandesti si analizezi daca se merita sau nu achizitionarea lor !

 

Nu pune pivoti Febi Bilstein, sunt de calitate slaba. Cumpara de origine sau Lemforder.

 

Vad ca esti din Germania, uite aici un roman care e mecanic de BMW-uri in DE,are garajul lui propriu dotat cu scule si SDV-uri, are si el E46. Stai de vorba cu el pe f a c e b o o k

https://www.f a c e b o o k.com/ionel.cin

Edited by mihalascu
Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru raspunsuri mhalascu! In legatura cu piesele Febi Bilsten, am discutat cu cineva care a pus toate articulatiile pe un e46 de la aceasta firma si nu are absolut nici o problema dupa 40.000 de km! Am intrebat la mai multe service-uri si au spus ca calitatea lor e foarte buna! Deocamdata merg pe acestea! Si cat despre franele Brembo am inteles ca sunt superioare celor de la ATE cu care iese masina din fabrica! Tind sa cred ca am facut o alegere ok!
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

Cumpara kit de reparatie etrieri cu pistonase noi

 

Protectiile din tabla nu e necesar, costa cam cat un disc nou de frana, te gandesti si analizezi daca se merita sau nu achizitionarea lor !

 

Stii cumva cat costa un kit de reparatie original la dealer?

Acele tije metalice de pe etrier si gumele ce stau pe ele + capacelele de plastic.Banuiesc ca recomanzi tot original..

Probabil cat unu din etriere noi, aftermarket!

 

 

Nu stiu exact cum de ti-a venit sa compari pretul unor table-suport frana de mana(!) cu pretul unui disc.

De ce nu ai comparat tabla cu manopera + un rulment nou care trebuie dat jos (inlocuit, ca intreg nu iese!) ca sa schimbi aceea tabla-suport!? .. ca sa fii mai aproape de un adevar mai real.

Rulmentii pe spate la BMW probabil ii va mai schimba peste 100k km; vor mai tine tablele alea atata amar de vreme, odata ce se ia RUGINA de ele?

GARANTAT sunt ruginite la baza lor unde apa si praf se aduna si nu se inlatura.

De unde stiu? pentru ca am demontat eu personal si mi-am luat timp si am antifonat/protejat cum am putut mai bine zona cu vopsea anti-coroziva, cu toti banii care au fost ceruti pe niste table..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Stii cumva cat costa un kit de reparatie original la dealer?

Acele tije metalice de pe etrier si gumele ce stau pe ele + capacelele de plastic.Banuiesc ca recomanzi tot original..

Probabil cat unu din etriere noi, aftermarket!

 

Eu am schimbat de curand pistonasul + garniturile aferente (aftermarket). Am vrut sa iau originale, dar pistonasul nu cred ca se gaseste separat. Kitul de reparatie vad ca este compus doar din cele 2 garnituri.

 

Etrierii noi aftermaket sunt reconditionati.

Link to comment
Share on other sites

Eu am schimbat de curand pistonasul + garniturile aferente (aftermarket). Am vrut sa iau originale, dar pistonasul nu cred ca se gaseste separat. Kitul de reparatie vad ca este compus doar din cele 2 garnituri.

 

Etrierii noi aftermaket sunt reconditionati.

Eu am intrebat la dealer candva, cand ma gandeam ca bine le-ar sta etrierelor cu tije noi si acele gume care sufera cel mai mult si cand am aflat pretul exorbitant pentru kitul de reparatie.. m-am lasat pagubas.

Nu am probleme la frane, dar mi-am promis ca fac luna si intretin gumele alea cu vaselina pentru cauciuc..

 

Nu stiu daca in kitul de reparatie intra si pistonul etrierului..; ar trebui! Cand mai ajung la ei intreb.

Link to comment
Share on other sites

Eu am intrebat la dealer candva, cand ma gandeam ca bine le-ar sta etrierelor cu tije noi si acele gume care sufera cel mai mult si cand am aflat pretul exorbitant pentru kitul de reparatie.. m-am lasat pagubas.

Nu am probleme la frane, dar mi-am promis ca fac luna si intretin gumele alea cu vaselina pentru cauciuc..

 

Nu stiu daca in kitul de reparatie intra si pistonul etrierului..; ar trebui! Cand mai ajung la ei intreb.

 

Din ce am vazut pe Realoem nu intra si pistonasul. Cel putin asa este la E46.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.