Jump to content

F10 ACC Retrofit


Drey

Recommended Posts

Salut,

 

Detin un F10 din 2014 cu Cruise Control.

 

Ma intereseaza sa stiu daca a reusit cineva sa ii puna si partea cu "Adaptive" :)

 

Mai trebuie ceva in afara de radar, comenzile pe volan si comenzile de sub blocul de lumini?

 

Cam cat ar duce toata treaba? Oare se merita investitia?

 

Sfaturi ceva? :)

Link to comment
Share on other sites

Am avut aceleasi intrebari la E90, si concluzia a fost ca nu merita;

 

In plus fata de ce ai mentionat tu, ai nevoie si de modulul pt ACC, cablaj, accesoriile de montare radar in bara, si foarte probabil va trebui sa schimbi si pompa ABS ("hydro unit DSC"), codul difera pentru masinile cu ACC vs cele fara; daca ai ceasurile de bord basic, va trebui sa le schimbi si pe alea; pe scurt, cel putin 2000 euro costa piesele, la care adaugi costurile de instalare + codare, si nici nu cred ca vei gasi meseriasul care sa ti-l instaleze.

 

Vezi mai multe detalii aici(foloseste google translate pt pagini web)

https://www.drive2.r...39479040672259/

 

In concluzie: se poate, dar nu merita costul si efortul, e unul din retrofiturile de evitat; mai bine vinzi masina si cumperi una care are aceasta dotare.

Edited by wolfenstein99
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

a gresit, la F-uri sunt comenzi doar pe volan; sub blocul de lumini erau comenzile pt cruise control la E-uri.sau la alte marci (Audi de exemplu).

 

Au si F-urile comenzi sub blocul de lumini. Spre exemplu cea de colision warning care tine tot de radarul din fata.

 

Eu sub blocul de lumini am doar butonul pt heads up si cel pentru blind spot warning si d-aia am intrebat.

 

Cat despre retrofit, am ceasurile full digital (multifunctional digital display) si Cruise Control deja... Ma gandeam ca imi mai trebuie doar radarul, grila din bara cu gaura pt radar si butoane (in afara de codat)... Am crezut ca e deja cablaraia trasa si nu e mare branza din moment ce deja am cruise controlul ala simplu dar aparent m-am inselat.

 

Acestea fiind spuse, frana manuala ce are? :laugh: Practic asta imi ofera in plus fata de ce am :pardon:

 

Multumesc frumos baieti pt lamuriri!

post-88973-0-45903400-1552454264_thumb.jpg

Edited by Drey
Link to comment
Share on other sites

O masina cu ACC franeaza/accelereaza singura si de aceea trebuie schimbata pompa abs. Ceea standard nu are parte electronica pentru a sti cand sa franeze.

Ai nevoie de senzorul acc(cel din bara) cabluri, pompa frana, comenzile de pe volan pentru setat distanta, codare.

Daca le iei din dezmembrari nu iesi asa scump, poate un 500e.

Edited by Stormzor
Link to comment
Share on other sites

O masina cu ACC franeaza/accelereaza singura si de aceea trebuie schimbata pompa abs. Ceea standard nu are parte electronica pentru a sti cand sa franeze.

Ai nevoie de senzorul acc(cel din bara) cabluri, pompa frana, comenzile de pe volan pentru setat distanta, codare.

Daca le iei din dezmembrari nu iesi asa scump, poate un 500e.

 

Vreau sa vad si eu cine care se ocupa cu dezmembrari da toate astea la 500, cand ei stiu preturile de noi ale pieselor si in functie de asta ti le vand. Daca ar fi asa ieftin, poate ca merita osteneala, dar eu ma indoiesc ca atunci cand te apuci sa cauti efectiv iei cu 500 tot necesarul.:)

Link to comment
Share on other sites

@cavaliere este plina tara de masini din uk dezmembrate, as putea spune supraplina.

Si nu sunt multi care au nevoie de senzorul acc, cred ca sunt rare cazurile de retrofit ACC.

 

Or fi ele rare cazurile, dar vinzatorii nu le lasa ieftin doar ca nu se cauta. Prefara sa le tina si sa stea cu ele la pret enorm. Asa se intampla la orice cand cauti in dezmembrari.

Eu caut de cateva luni jante de active tourer si primesc numai superpromotii de 800 de euro la jante pe 17. :)))

Ma rog, eu vreau sa vad unde gaseste el cu 500 tot ce ii trebuie si atunci voi recunoaste ca am gresit.

Link to comment
Share on other sites

ACC e util, o optiune care merita.

 

Cu rabdare o sa gasesti piesele - de obicei cei din dezmebrari le vand set complet; urmareste pe ebay.de, ebay.co.uk, olx.pl sau allegro.pl (sunt preturi cu 30% mai mici decat pe ebay).

 

Dar inainte sa cumperi piesele, asigura-te ca are cine sa iti faca montajul + codarea completa, sa nu te trezesti ca nu are cine sa ti le monteze, sau mai rau, sa le montezi incomplet - te alegi cu o gramada de erori si sisteme nefunctionale; tocmai de aceea, datorita complexitatii, cred ca mai usor ar fi sa schimbi masina cu una care a avut din fabrica.

 

eu am vrut sa schimb un amarat de sistem de climatizare (de la clima normala la clima high) si nu am gasit pe cineva care sa imi faca operatiunea la un pret rezonabil.

Link to comment
Share on other sites

Acum ca sa fiu sincer ma intreb daca se merita sa ma bag in asta...

 

Poate ca daca nu aveam CC deloc se mai merita...

 

Si sa gasesti pe cineva sa ti-l monteze si sa nu faca treaba buna, nu prea o ok.. Pana la urma te joci cu un sistem automat ce franeaza in locul tau iar daca "uita" sa franeze e cam nasol.

Pe partea cealalta, conducem BMW, e vorba de driving pleasure aici.. De ce sa lasam robotilor placerea asta :laugh:

 

La prima cautare, doar radarul este 390EUR... Vezi aici

Edited by Drey
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Or fi ele rare cazurile, dar vinzatorii nu le lasa ieftin doar ca nu se cauta. Prefara sa le tina si sa stea cu ele la pret enorm. Asa se intampla la orice cand cauti in dezmembrari.

Eu caut de cateva luni jante de active tourer si primesc numai superpromotii de 800 de euro la jante pe 17. :)))

Ma rog, eu vreau sa vad unde gaseste el cu 500 tot ce ii trebuie si atunci voi recunoaste ca am gresit.

 

Am facut eu retrofitul cap coada si functioneaza perfect. Piesele le-am luat de pe allegro.pl ( kit complet - pompa dsc, icm, radar acc ) la 550 euro - mai trebuie panoul cu butoane driver assistance si comenzile pt volan. In montaj nu e nimic complicat si codarea la fel. Singura chestie este sa gasesti piese apropiate de ilevel ul masinii tale, asta ca sa eviti update la module si alte artificii. La pompa dsc se face decat schimb nimic altceva, la icm la fel iar la radarul acc trebuiesc trase 4 fire din care 2 sunt alimentarea care o ai in fata in bara si doua sunt scan care se duc la icm. Cam atat.

Edited by ahiile
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Am facut eu retrofitul cap coada si functioneaza perfect. Piesele le-am luat de pe allegro.pl ( kit complet - pompa dsc, icm, radar acc ) la 550 euro - mai trebuie panoul cu butoane driver assistance si comenzile pt volan. In montaj nu e nimic complicat si codarea la fel. Singura chestie este sa gasesti piese apropiate de ilevel ul masinii tale, asta ca sa eviti update la module si alte artificii. La pompa dsc se face decat schimb nimic altceva, la icm la fel iar la radarul acc trebuiesc trase 4 fire din care 2 sunt alimentarea care o ai in fata in bara si doua sunt scan care se duc la icm. Cam atat.

 

Cred ca realizezi ca e ceva FOARTE complicat si scump - piese apropiate ca ilevel , pret (nu toata lumea se descurca in poloneza) , montaj, codare (zona interzisa pt majoritatea) . "Cam atat " o fi pentru tine care probabil ai studiat problema si ai cautat piese cateva luni .

Concluzia trasa mai devreme ramane - nu merita !

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cred ca realizezi ca e ceva FOARTE complicat si scump - piese apropiate ca ilevel , pret (nu toata lumea se descurca in poloneza) , montaj, codare (zona interzisa pt majoritatea) . "Cam atat " o fi pentru tine care probabil ai studiat problema si ai cautat piese cateva luni .

Concluzia trasa mai devreme ramane - nu merita !

 

Montajul dupa cum am scris si mai sus, nu este asa complicat iar partea de codare la fel. Cine vrea sa faca retrofitul banuiesc ca la fel o sa studieze un pic problema, pe net gasesti toate informatiile de care ai nevoie. Nu cred ca trebuie sa te nasti cu aceasta informatie. Piese sa stii ca le-am gasit destul de repede adica cateva zile si in ziua de azi multi vb engl asa ca poti sa te intelegi cu polonezul.

Partea cu meritatul e subiectiva

Edited by ahiile
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Salutare. La mine cat de greu este sa montez/retrofit ACC daca am deja camera KAFAS si inca cateva functii (franare in caz de urgenta, lane assist). Se vede in poze. Multumesc

 

iti trebuie exact ce a scris ahiile, pompa dsc, icm, radar acc. mai trebuie si un set nou e butoane pe volan. kafas nici nu cred ca are vreo treaba cu ACC, doar radarul. ps.. masina de UK?

 

am studiat si eu problema si gasit toate piesele la ca 800 eur pe ebay.de, dar ... se pare ca s'au mai ieftinit

 

@ahiile ti'a iesit programarea din prima...sau au fost multe adaptari de facut ulterior?

Edited by Thanatos
Link to comment
Share on other sites

Da, masina este de UK si in UK voi circula cu ea. Am crezut ca am nevoie doar de radar si cablaje ceva pentru ca masina mea deja franeaza singura. Multumesc pentru raspuns.

 

vezu daca scrie ACC pe pompa ta de abs

 

asa trebuie sa fie

 

https://www.ebay.de/itm/BMW-F11-F10-F07-ABS-Block-Hydraulikblock-DSC-ACC-6799519-6799521/303620712084?hash=item46b1346694:g:ijEAAOSwaSpfCckh

 

si eu am emergency braking, KAFAS.. dar pompa nu e ACC

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.