Jump to content

Distributie b47 ... Se schimba sau nu ?


Recommended Posts

De curand am achizitionat pt sotie un x3 F25 facelift, 2015, motorul nou, euro 6, b47, 190 cai, motorul mi-se pare muuult mai zgomotos fata de F10-le meu (n47) sa nu mai zic de turbo care mi se pare ca scoate o gramada de zgomote ciudate, parca rasufla pe undeva iar dupa oprirea motorului inca se aude cum se invarte ceva in ea ...probabil axul...

Intrebarea este : la motorul asta se schimba distributia ? A schimbat-o cineva . Parca aud unele vibratii sau "zarnaieli" in acceleratie pe la 1600-2000 ture insa nimic comparativ cu sunetele scoase de n47 .

 

Va multumesc.

Ps. Masina in cauza se apropie de 200k. Km .

Edited by Roberttyno
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Eu am F10 LCI cu B47 si am schimbat distributia luna trecuta la 215.000km. Motorul nu avea nici un zgomot suspect dar nu am vrut sa risc. Pe F10 motorul B47 este in general silentios dar am observat ca atunci cand DPF-ul isi face regenerare motorul suna mai "gros".

 

post-81795-0-93838100-1552679622_thumb.jpg

 

post-81795-0-31009600-1552679652_thumb.jpg

Edited by theWarlordC
  • Like 6
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 6 months later...

Eu mi-am cumparat recent (acum 2-3 luni) un BMW F30 2016 LCI (second hand) cu aproximativ 190k KM si am observat recent un sunet, pe care cei de la Dormag mi-au spus ca ar proveni de la distributie. Din ce investigatii am facut eu, codul motorului e intr-adevar B47.

 

Va las aici o proba audio cu sunetul de la masina, la rece. Se poate auzi un pic mai pronuntat la turatii mici (de abia apasat pe pedala), undeva spre mijlocul inregistrarii. Proba audio: https://imgur.com/a/DesIAFc

 

Momentan sunt in cautare de un service unde sa o schimb, cei de la Dormag m-au lovit cu o estimare de pret pe la 4100 de lei (cu piese OEM), dar sper sa gasesc mai lejer prin alte parti.

Link to comment
Share on other sites

Naiba știe din film. Nu aud nimic special și oricum e irelevant. Mergi și la o reprezentanțĂŁ sĂŁ ceri o pĂŁrere cu testele lor, dar nici alea nu sunt 100%.

 

Vrei nu vrei dacĂŁ faci distribuția trebuie sĂŁ nu uiți cĂŁ mai adaugi și costul uleiului la ce dau ei pe la nasul tĂŁu ca sumĂŁ ... e jenant sĂŁ-l recuperezi.

  • Like 1
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

B47-le e relativ la fel ca si n47, teoretic se schimba daca sunt probleme, patine, lanturi, etc sunt imbunatatite fata de primele generatii de n47 dar pot aprea probleme de la caz la caz, eu l-as schimba dupa 250k daca nu apar zgomote, costul e aproximativ acelasi cu cel de la n47

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Legat de regenerare, am avut doua N47 la care habar nu aveam cand se regenera DPF, doar presupuneam ca in unele momente cand se auzea o rezonanta mai infundata de la evacuare..destul de des..la o saptamana-2 de mers prin oras moderat. Acum am avut doua B47 una de 143 si una de 190 (actuala) la care am auzit acelasi sunet de evacuare la regenerare plus o trepidatie a motorului, data de oscilatia relantiului mai ales cand e mai rece afara la prima pornire dupa 1-2 minute. Dupa aprox 5-10 km de mers dispare oscilatia si sunetul infundat de evacuare si totul merge perfect. Regenerarea am observat ca se face la fel la 1-2 saptamani daca merg mai mult in oras (50-100-150km). Masina are 173,000 km , fara erori. A intalnit careva situatia asta cu B47 ?
Link to comment
Share on other sites

Nu scrie nimic ĂŽn VIN, pe de altĂŁ parte (n-am confirmare ĂŽnsĂŁ, deci posibil sĂŁ fiu ĂŽn eroare), dar nu am vĂŁzut ĂŽncĂŁ B47 fĂŁrĂŁ AdBlue.

 

Nu scrie nimic ĂŽn VIN, pe de altĂŁ parte (n-am confirmare ĂŽnsĂŁ, deci posibil sĂŁ fiu ĂŽn eroare), nu am vĂŁzut ĂŽncĂŁ B47 fĂŁrĂŁ AdBlue.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Daca nu ma insel, incepand cu 2018 au pus Adblue pe B47.

 

În 2018 e altă mâncare de pește. Acolo aveau deja B47TU1. E puțin confuză explicația pentru că peste tot menționează “now with AdBlue injection”. Dar AdBlue aveau dinainte, aparent nu toate. De la TU1 pare că nu mai există deloc fără, cum e situația colegului de mai sus.

Edited by deeJayOg
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Se pare ca si la B47 se creeaza o isterie generala cu distributia. EU sunt convins ca e lansata de mecanici si oameni care detin garaje. Procentual vorbind, cate distributii au picat raportat la nr de BMW-uri vandute cu N47 sau B47? Asta chiar as vrea sa stiu pt ca la noi ar trebui sa schimbam distributia de fiecare data cand spalam masina ca sa fim siguri ca nu crapa motorul.

 

In filmuletul tau nu mi se pare ca se aude vreun zgomot metalic de lant care nu e in regula. Cred ca-si face regenerarea DPF-ul cand rasufla mai greu, insa nu pot garanta acest lucru.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

La B47TU1 nu mai existĂŁ fĂŁrĂŁ, pentru cĂŁ a intrat direct pe standartul Euro6D-Temp, la care nu prea mai scapi fĂŁrĂŁ.

Pe de altĂŁ parte pare logic sĂŁ mai vezi chiar și mașini ĂŽn 2018 fĂŁrĂŁ, pentru cĂŁ X1 de exemplu folosea ĂŽncĂŁ B47O, nu varianta TU1.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.