Jump to content

Distributie b47 ... Se schimba sau nu ?


Recommended Posts

  • 3 months later...
Din ce am observat eu legat de echiparea cu Ad-Blue, predominant masinile care au XDrive au si Ad-Blue, probabil tractiunea integrala si masa ceva mai mare determina emisii de noxe mai mari si atunci au decis sa le echipeze cu Ad-Blue pt a compensa emisiile mai mari. E o observatie personala, tratati-o ca atare.
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Parca aud unele vibratii sau "zarnaieli" in acceleratie pe la 1600-2000 ture insa nimic comparativ cu sunetele scoase de n47 .

Problemele de distributie la N47, de exemplu, "se aud" in jurul a 1700 RPM. Eu am schimbat distributia la ~ 238.000 km la 525d xDrive F11, fix cand a inceput sa se auda sunetul metalic la acea turatie si zornaitul ala. Am schimbat-o si a disparut problema. Repet: N47. Cel mai corect ar fi sa mergi la un service care stie cu ce se mananca aceste motoare de la BMW si sa le ceri baietilor o diagnoza in zona asta de distributie. Daca oamenii aia, in urma ascultarii spun ca e distributia intinsa si zornaie eu as face-o si la 200 000 km, fara sa ma gandesc. Pagubele pot fi de mii de euro daca se rupe distributia in mers. Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Din ce am observat eu legat de echiparea cu Ad-Blue, predominant masinile care au XDrive au si Ad-Blue, probabil tractiunea integrala si masa ceva mai mare determina emisii de noxe mai mari si atunci au decis sa le echipeze cu Ad-Blue pt a compensa emisiile mai mari. E o observatie personala, tratati-o ca atare.

 

 

Nope. Cumspuneam, Mai 2016, 320d Xdrive fara Adblue. Nu cred ca are legatura tractiunea..

Link to comment
Share on other sites

Nici o legatura cu Xdrive:

The B47 engine is part of the modular family of engines, along with the B38, B48, and B58.[1] The B47 complies with the Euro 6 emissions standard, and features a dual overhead camshaft with 4 valves per cylinder and a single turbocharger; while 165 kW (224 PS; 221 hp) and 170 kW (231 PS; 228 hp) engines feature twin-turbochargers. In November 2017, a technical update (codenamed B47TĂ1) added AdBlue injection and higher injection pressures. Twin turbo for both 318d and 320d.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Uite ca a mea e produsa in februarie 2017 si are adblue

Un coleg cu x3, tot 190cp produs in mai 2015, tot euro 6 era fara adblue.

O colega cu seria 1 de 150cp produs tot in februarie 2017 este fara adblue.

 

Exista alte motive pt care anumite masini au adblue iar altele nu, si nu cred motivele respective sunt enuntate aici.

Edited by edit
  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Observ ca de la intrebarea mea s-au creat si dispute. Am zis sa fac topic nou, cred ca merita..

Acum, am sunat si eu la dealer interesat si mi-au zis ca intr-adevar nu exista modele anume care ar avea toate acestea Ad-Blue standard si ca nici nu conteaza motorizarea.

Dar au zis ca din 2018 toate B47 ar avea Ad-Blue. Ramane de vazut cat de informati sunt.

Sa nu ne certam pe fleacuri ;) chiar daca pe mine personal ma intereseaza in viitor un B47 cu Ad-Blue.. (fara distributie cu probleme :drinks: ). Nu prea imi permit una, dar asta e alta poveste.

Edited by bimmer90f30
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

O sa ajung/merg la dealer sa ii intreb ce motoare din ce an au AdBlue. Din ce scrie pe net reiese, ca mentionare generala, ca toate motoarele B47 au AdBlue. Si ca N47 nu are AdBlue, ceea ce nu am auzit sa iaba pana in prezent.

Aici consider ca nu am aflat un rapsuns cert.

 

Am eu in familie un F10 520d Xdrive, din 2015, cu B47 (190 CP, B47O scrie pe VIN Decoder) si AdBlue.

Link to comment
Share on other sites

Legat de AdBlue

 

"The permissible level of pollutants that new cars can emit has been reduced significantly in the past couple of years. The introduction of the latest Euro 6 standards demanded a 67% drop in nitrogen oxides (NOx) in the exhaust emissions of diesel cars.

Car makers have found two ways of meeting these standards: selective catalytic reduction and exhaust gas recirculation.

The first measure uses an exhaust fluid, commonly AdBlue, to break NOx in exhaust gases down into harmless elements before it’s expelled from the car.

 

The second uses a recirculation system to replace some of the exhaust gas with intake air to reduce the amount of nitrogen that can be turned into NOx. Owners of cars fitted with this type of system don’t need to use AdBlue."

 

Eu am un X3 F25 2015 si nu are AdBlue… Presupun ca am sistemul de recirculare gaze...

Link to comment
Share on other sites

@mkdan,

Chiar nu.

Pur si simplu am ramas socat ca cineva a dat minus la o chestie banala si in niciun caz subiectiva. La o axioma, practic.

Adica nu am exprimat o opinie asupra a ceva, ci am spus clar ca nu momentul fabricatiei decide sau nu adblue, dand exemple care demonstreaza afirmatia si anume de doua masini cu b47 fabricate in februarie 2017, una cu adblue si una fara.

 

Mkdan, evident ca un minus aici pe forum este ultimul lucru care m-ar afecta in viata, insa asa cum spui si tu, cum dracu sa apesi tasta aia doar ca sa te afli in treaba?!

 

@bimmer, am exwmplicificat eu 3 masini cu b47. Doua fara adblue si una cu.

Paradoxal, doua motorizari sunt cu 190cp si doar una are adblue. Cealalta fara adblue are 150cp

Edited by edit
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

(...) insa asa cum spui si tu, cum dracu sa apesi tasta aia doar ca sa te afli in treaba?!

 

Exista topic (loc de dat cu, capu', daca vrei..) dedicat plus/minus, pentru ca nu o sa se intample:

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/189784-abort-minuses/

 

E in regula si asa.

Cine vrea isi aduce contributia asa cum se cuvine.

Multumesc de opinie.

 

(Sunt unii care isi gasesc greu opiniile aici ...si intra si pentru asta, propriile frustrari ii ataca.. sa devina "generosi", sau "satisfacuti"..)

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

ce sa înțeleg eu?

topicul era cu schimbul de distribuție la b47... nu daca are sau nu adblue... are vreo importanta adblue pentru distribuție??

intreb și eu așa, sper sa nu deranjez pe cineva

Daca vrei, ARE legatura cu distributia in general. Nici nu e greu de dat seama..

 

Un ulei contaminat cu motorina nu mai este un acealasi ulei de ungere, pierzandu-si din calitati. Calitati care pentru un neavenit, adica acela care doar conduce masina si stie (i s-a spus, sau asteapta ca in bord sa arate ca trebuie schimbat..)ca se schimba la 30k km, conduce o masina in care uleiul degradat nu mai unge: lant patine, si de ce nu si alte alea.. cu aceiasi consistenta, pelicula de ulei..

ai prins ideea, sper.

 

Pe cand ureea Ad-Blue este injectata permanent pentru a arde, sau produce aceea netralizare chimica a noxelor, fara vreo contaminare a uleiului de motor.

 

Oricum intrebarea mea TREBUIA pusa in alt topic.. al meu, ca nu am prea multe ;)

Cam tarziu, asta e.

Edited by bimmer90f30
  • Like 2
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
  • 1 month later...

O sa va ofer si eu parerea mea despre B47 la 2 ani de la achizitie.

Detin un F30 cu motorul B47 euro 6, fara AdBlue. Achizitionat iunie 2019 la 180.000km. Am 220.000 acum.

Zero probleme. Niciun zgomot dubios, niciun clantanit de lant. Mi se pare extrem de curat motorul si nu intentionez sa ii schimb distributia in viitorul apropiat.

Am schimbat doar uleiul (si la cutie) si placutele :) Cutia e cireasa de pe tort la masina asta. Zici ca plutesti.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

O sa va ofer si eu parerea mea despre B47 la 2 ani de la achizitie.

Detin un F30 cu motorul B47 euro 6, fara AdBlue. Achizitionat iunie 2019 la 180.000km. Am 220.000 acum.

Zero probleme. Niciun zgomot dubios, niciun clantanit de lant. Mi se pare extrem de curat motorul si nu intentionez sa ii schimb distributia in viitorul apropiat.

Am schimbat doar uleiul (si la cutie) si placutele :) Cutia e cireasa de pe tort la masina asta. Zici ca plutesti.

[/quote

 

Ma bag si eu peste topicul cu distributia, sper sa nu se supere initiatorul. Unde ai schimbat uleiul la cutie? Multumesc

Link to comment
Share on other sites

O sa va ofer si eu parerea mea despre B47 la 2 ani de la achizitie.

Detin un F30 cu motorul B47 euro 6, fara AdBlue. Achizitionat iunie 2019 la 180.000km. Am 220.000 acum.

Zero probleme. Niciun zgomot dubios, niciun clantanit de lant. Mi se pare extrem de curat motorul si nu intentionez sa ii schimb distributia in viitorul apropiat.

Am schimbat doar uleiul (si la cutie) si placutele :) Cutia e cireasa de pe tort la masina asta. Zici ca plutesti.

 

Ma bag si eu peste topicul cu distributia, sper sa nu se supere initiatorul. Unde ai schimbat uleiul la cutie? Multumesc

 

Buna, Georgiana! Iti doresc zero probleme cu masina.

Am fost la ZF Faur, in Bucuresti.

Arata zona de parca ai ajuns intr-o tara din lumea a treia, dar oamenii chiar se pricep.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Eu mi-am cumparat recent (acum 2-3 luni) un BMW F30 2016 LCI (second hand) cu aproximativ 190k KM si am observat recent un sunet, pe care cei de la Dormag mi-au spus ca ar proveni de la distributie. Din ce investigatii am facut eu, codul motorului e intr-adevar B47.

 

Va las aici o proba audio cu sunetul de la masina, la rece. Se poate auzi un pic mai pronuntat la turatii mici (de abia apasat pe pedala), undeva spre mijlocul inregistrarii. Proba audio: https://imgur.com/a/DesIAFc

 

Momentan sunt in cautare de un service unde sa o schimb, cei de la Dormag m-au lovit cu o estimare de pret pe la 4100 de lei (cu piese OEM), dar sper sa gasesc mai lejer prin alte parti.

Salutare. Același sunet ĂŽl am și eu la un F30 N47 fabricație 2015 decembrie. La reprezentanțĂŁ la BMW mi-au zis cĂŁ nu e un sunet de la distribuție, ci pe undeva ceva rolĂŁ și cĂŁ pot sta liniștit. DacĂŁ afli mai cu exactitate despre ce e vorba, dĂŁ un semn. Numai bine!

Link to comment
Share on other sites

Salutare. Același sunet ĂŽl am și eu la un F30 N47 fabricație 2015 decembrie. La reprezentanțĂŁ la BMW mi-au zis cĂŁ nu e un sunet de la distribuție, ci pe undeva ceva rolĂŁ și cĂŁ pot sta liniștit. DacĂŁ afli mai cu exactitate despre ce e vorba, dĂŁ un semn. Numai bine!

 

Salutari,

din ce se aude in fisierul audio este vorba de lant, se aude perfect sunetul de galeata de tabla zornaita.

 

Bafta.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
On 1/14/2020 at 1:05 PM, bimmer90f30 said:

O sa ajung/merg la dealer sa ii intreb ce motoare din ce an au AdBlue. Din ce scrie pe net reiese, ca mentionare generala, ca toate motoarele B47 au AdBlue. Si ca N47 nu are AdBlue, ceea ce nu am auzit sa iaba pana in prezent.

Aici consider ca nu am aflat un rapsuns cert.

Eu am un F10 xDrive din 2014 cu motorul B47 cu AdBlue.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.