Jump to content

Dpf e90 2006


Luca_77

Recommended Posts

  • 1 month later...

Va salut dragi colegi,

Am tot cautat, nu am gasit ce ma interesa drept care postez aici si hai sa va expun povestea E91 2005 cu DPF, motorizare M47.

Sunt nou posesor de E91 si am o mica nelamurire : mie-mi apare in meniu DPF-ul cu cati km mai are pana la regenerare, am un esapament fara pic de funigine pe el dar in cartea de identitate a masinii si certificatul inmatriculare nu scrie ca as avea asa ceva (DPF).

Nu m-am bagat sub masina pentru a verifica dar cel ce mi-a dat masina a spus ca are "DPF activ si bun pe deasupra".

Pentru a elucida problema rog pe cineva sa ma ajute, ultimele 7 din VIN sunt : KY02369. Am sau n-am DPF ?

Apoi, un sfat : daca-l am ce sa fac, sa ma duc din nou la RAR, s-o las moarta ? Ma avantajeaza sau dezavantajeaza la acest moment cu ceva omisiunea filtrului de particule,.. . ?

O a doua problema care ma streseaza este faptul ca dupa 800 de km parcursi (70% extraurban - 30% in oras) perioada pana la regenerare a scazut de la 39.000 km la 37k. Considerati ca este vreo problema ?

Multumesc anticipat, seara buna va doresc, astept raspunsuri.

 

D.

Link to comment
Share on other sites

are filtru din fabrica, masina e 2005

 

 

Vehicle Information

Type

Value

VIN WBAVU31080KY02369

Prod. Date 2005-10-11

Type 320D OL (EUR)

Series E91 (3 Series)

Body Type TOUR

Steering Left Hand Drive

Engine M47T2

Displacement 2.00

Power 120kw / 163hp

 

 

S200A Diesel Particle Filter

Edited by SKW
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Multumesc ptr. raspunsuri.

1.Deci, sa ma duc la RAR sa trec DPF-ul in carte sau nu ? Ma avantajeaza sau nu omisiunea ?

2.Maine poze cu regenerarea la 37.000 km.

Circul 70% extern (E85, nu sta turometru sub 2000 rpm), 30 procente urban.

Mai am un Doblo 2017 si dupa 8000 km la o diagnoza nu aparea nici o regenerare facuta. Ar fi absurd si probabil ca o regenerare din 500 in 500 km inseamna probleme la injectie.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Multumesc ptr. raspunsuri.

1.Deci, sa ma duc la RAR sa trec DPF-ul in carte sau nu ? Ma avantajeaza sau nu omisiunea ?

2.Maine poze cu regenerarea la 37.000 km.

Circul 70% extern (E85, nu sta turometru sub 2000 rpm), 30 procente urban.

Mai am un Doblo 2017 si dupa 8000 km la o diagnoza nu aparea nici o regenerare facuta. Ar fi absurd si probabil ca o regenerare din 500 in 500 km inseamna probleme la injectie.

Tinand cont ca un filtru tine cam 200 k km ,e absurd sa se regenereze la 40 mii km .Adica ar insemna 5 regenerari, dupa care crapa.

Ca termen de comparatie ,al meu are 580 de regenerari reusite si e plin 40 % , plus cate au fost oprite fara voie .

 

Daca e trecuta euro 4 si nu e trecut DPF-ul , las-o asa . Daca nu e trecuta euro 4 , pe viitor nu o sa te mai avantajeze (posibil impozit mai mare, acces restrictionat in anumite zone ).

Link to comment
Share on other sites

37.000 km e distanta ramasa de parcurs pana la schimbarea filtrului. 200.000 km este distanta medie pt care e conceput filtrul, dar in functie de stilul de condus se poate modifica. Daca faci majoritatea km prin oras ,ai putea fi avertizat sa schimbi filtrul chiar mult mai devreme. Cu drumuri lungi/afara, distanta se poate prelungi.
Link to comment
Share on other sites

seaman, multumesc.

Sunt absolut de acord cu parerea ta. Merg la drum intins si distanta ramane aceeasi, creste sau scade. Ma plimb prin oras, stau mult cu masina la ralanti si scade clar distanta ramasa de parcurs.

 

@godini : masina e trecuta E4 in carte, o s-o las moarta cu trecerea DPF-ului in carte dupa cum am mai fost sfatuit de un amic de lucreaza la un ITP.

 

Multumesc tuturor ptr. raspunsuri.

E cineva care a mai studiat problema asta in IDrive ?

Seara buna tuturor,

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.