Jump to content

Decarbonizare HHO da sau nu?


Exilong999999

Recommended Posts

La regenerare ai nevoie de temperaturi mari ca sa se arda depunerile din filtrul de particule. Ori rolul EGR este sa micsoreze temperaturile de ardere prin adaosul de gaze de ardere(inerte) tocmai pentru a micsora continutul de Nox.De aceea EGR e inchis pe timpul regenerarii .

 

https://en.wikipedia...s_recirculation

 

Wiki este super explicita ,daca ar avea rabdare ar intelege care este rolul RGR.Degeaba unii au mii de postari.....

Edited by dorubimotoru
Link to comment
Share on other sites

EGR (Exhaust Gas Recirculation) previne umplerea prea frecventa a DPFului (aduce/baga parte din gaze de esapament pe adimisie... in anumite regimuri de lucru dictate de DDE). Asta e functia lui numarul 1(unu).

 

DECARBONIZAREA PENTRU MINE E ULEIUL 2T de peste 100k km! Masina merge ceas; admisia e tzipla, EGR-ul de neatins pentru curatare.. ;)

 

Minusul il ai de la mine, cu tot respectul insa tehnic vorbind de multe ori postarile tale sunt cam departe de realitate, EGR-ul are alt rol vezi link-ul de mai jos.

https://en.wikipedia.org/wiki/Exhaust_gas_recirculation

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Eu am spus ca mi-ar placea sa am un motor mai curat, dar fara sa dau jos DPF. Si spuneam sa anulez doar EGR. E la fel de poluant? Mai citeste odata ce am scris eu inainte de raspunsul tau si ai sa vezi ca e altceva decat ce ai inteles tu.

Iar legat de ulei, foloseam la cealalta masina. Nu e periculos? Care e reteta ta? Eu puneam 250 ml la 50 L motorina.

 

Crezi ca nu am inteles ce ai scris mai sus? Am inteles, doar ca am raspuns si pentru altii raspunzandu-ti tie.

Daca elimini EGR, in logica celor spuse mai sus, nu inseamna ca toate gazele de pe evacuare se acumuleaza direct in filtru DPF?

Cred ca am spus mai sus ca daca nu este eliminat nu are cum sa polueze mai mult (se umple mai des - deci regenrari mai dese - pentru ca (NOx) care probabil nu este "tratat" suficient prin procesul creat de recircularea data de EGR, atunci se vor depune mai repede in DPF, probabil fiind mai grele.. sau mai mari - particulele NOx) atat timp cat filtrul nu este eliminat.. folosind alte cuvinte.

Nu stiu la ce te astepti de la masina/motor, dar din moment ce nu iti sunt clare simptomele mai bine nu te gandi la elimina nimic.

Au facut proiectatii de la BMW tot ce trebuie..

 

Topicul este despre decarbonizare si nici (macar) mentionarea folosirii uleiului 2T NU trebuie prelungita pe un topic despre decarbonizare!

Am zis despre uleiul 2T doar pentru ca mi-am amintit ce, curat e motorul la admisie; iti dai seama ca supape pe interior, pistoane pe capat nu am putut inspecta - poate la primul schimb de bujii sa bag o camera suficient de mica pe acolo... pentru calamina de pe capatul pistoanelor.

(da acela este raportul folosit si de mine in timpul a 100k km; nimic periculos la mine, pentru mine, ever!) Topic Ulei 2T

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am facut eu duminica trecuta din plictiseala, am sunat la unii care sunt cam cei mai cunoscuti din Bucuresti...Nu ma asteptam sa aibe timp Duminica de mine insa am avut noroc sa zic asa, am vorbit cu baiatul de acolo cat timp aparatul a "decarbonizat" in jur de 40'.

Conculuzia nici un fel de schimbare, singura schimbare este ca am mai pierdut inca cateva sute de lei pentru ca dupa decarbonizare si dupa ce am iesit pe autostrada pana la km 60 spre pitesti si inapoi cand am intrat in Bucuresti sa aprins filtru de particule in bord :(...

Am sunt la ei si mi-au spus ca e o simpla coincidenta si ca nu are legatura cu decarbonizarea :))) era normal sa spuna asta si atunci l-am intrebat! Pai nu ziceai tu ca asta curata si face pe dracu sa il manance? Si atunci a venti si adevarul despre decarbonizare, ca a-ti inteles dumneavoastra gresit ca aparatul in 40 de minute nu curata nici macar jumatate de mm din mizerie adica sa nu va ganditi ca pe acolo cade mizerie din cauza hidrogenului...:))) Pai ori curata ori e vrajala? Pai ca sa curete tot ar trebuii lasat peste 6 luni de zile de mers incontinu.....Deci ori ca te duci si mergi mai turat ori ca iti pun ei furtunul minune la admisie si un bat care tine pedala de acceleratie putin apasata e tot una!

Am fost ieri pe autostrada spre constanta pana la slobozia circa 100 km la 3000 ture pe pilot si la intoarcere a disparut erroarea de la filtru.....Precizez ca maisina era limitata la 150 la ora....Cred ca din cauza errorii, dupa ce a disparut a disparut si limit din bord....

 

Sfaturi: Nu faceti niciodata decarbonizare, bani si timp pierdut, eu eram foarte foarte reticent in legatura cu chestiia asta numai pentru ca nimeni nu stia sa imi zica cum dracu trece mizeria de dpf! Insa comentariile cu miile de pe farcebook m-au convins....Am zis ca daca face lumea la seria 5 din 2017 ce ar putea patii masina mea :)))

 

Ps: Este vorba de Bmw x1 facelift Sdrive 2.0 diesel 143 cp Cod n47

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Multumim pentru postarea atat de detaliata.

Le-o fi utila multora care vor sa inteleaga mai mult.

 

Filtru DPF s-a umplut si pentru ca a stat pe loc turata aiurea (pardon de "decarbonizator"..)!

Mi se pare ca BMWurile nu fac regenerari pe loc, cu filtru pe masina.

(Mi se pare ca Renault da.. regenerarea fortata)

 

...decarbonizare sa fie, dar ca si vorba altora, cum trec bucatile mai mari de calamina, daca (eventual) se desprind de pe pistoane, valve.. sunt acestea arse sau se aduna si raman in cenusa (care oricum ramane si scurteaza viata filtrului dupa regenerari)..??

Edited by bimmer90f30
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Salutare. Am fĂŁcut eu decarbonizare n Timișoara. Frecție la picior de lemn. Am 318d din 2007 122 cp. Nici o modificare. Trage la fel și se comporta la fel. Bani aruncați. AdicĂŁ eu nu am avut probleme cu mașina. Dar am zis sa ii fac totuși pentru binele ei. Dar nu sa vĂŁzut nici o modificare ĂŽn comportamentul mașinii. Menționez ca am scos-o pe autostrada dupĂŁ decarbonizare și iam dat turație. Deci nu merita. De banii aia ieșiți la o pizza și bĂŁgați combustibil. Drumuri line sa aveti
Link to comment
Share on other sites

Daca tot a venit vorba de EGR si recirculare, era o chestie in ISTA sa iti tempereze EGR in sensul sa bage mai putine gaze. Stie cineva cum se face exact?

EGR adaptation adjustement and adaptation, la E60 LCI ai intre +40/-40, dar asta depinde de la masina la masina

LINK

Edited by Gabriel.V
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.