Jump to content

F10 LCI


harsh

Recommended Posts

Ahaha, ți se potrivește username-ul de pe forum atunci având în vedere ce zici cu roșu :)

 

Faruri adaptive, adică High Beam Assist? https://www.youtube.com/watch?v=wHyqaKbK6DQ - recunosc că noaptea e de vis să mergi cu asta. Nu mai am niciun stres.

 

Și da, s-a umplut de F10. Noul Passat e bine zis. Dar asta ar trebui să fie de bine, înseamnă că urcăm ca societate. Păcat că tot mai e plin și de cazane în rest.

Edited by deeJayOg
Link to comment
Share on other sites

Ok, prima incercare de urcat poze.

Imi place culoarea asta mult, dar in poze oricat de mult le-as edita, tot nu se vede ok.

In realitate uneori e Neagra, Albastra, Mov, Gri...alteori e urata rau si ai impresia ca e un Opel...in functie de lumina masina mea e fie un Opel, fie un BMW frantics.gif

 

Wj8bSmp.jpg

 

 

 

@deeJayOg ma refer la pachetul Adaptive Lights si High Beam Assist. Le-am avut pe F31 si intr-adevar erau bune ca si functie

Inca 2 poze de cand am cumparat masina

 

 

I6iMD0R.jpg

 

OwzdmWe.jpg

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

f frumos interiorul :thumbsup: , cum iti pare Eibach cu edc ? Simti ceva imbunatatiri de stabilitate ?

 

Pai nu are EDC.

Cu arcurile stock si anvelope pe 17" Runflat masina era inexplicabil de rigida si in acelasi timp aproape barca in viraje.

Acum arata si mai bine, e foarte dinamica si stabila, iar confortul a crescut si el...bine, pe 19" nu mai sunt Runflat...

Eibach sunt progresive, am mai avut pe alte masini si stiam de treaba cu confortul.

 

Recomand Eibach si impreuna cu EDC, am cunostinte care au si rezultatul e similar cu al meu.

 

Mi-am comandat un eleron tip M Performance, insa imi tot sta gandul si la cel de pe M4 care am vazut ca arata interesant pe F10, insa nu am gasit in RO.

Voi ce parere aveti? Intr-adevar e cam mare...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am reusit sa montez pachetul M. Revin cu niste poze.

Primele impresii:

- nu ma da pe spate aspectul, era frumoasa si inainte

- nu reusesc sa potrivesc bine piesele.

bara fata: nu imi vine bine la nivelul capotei

bara spate: imi atinge putin haionul

- culoarea nu se potriveste 100%, e o idee mai inchisa in anumite unghiuri. E din cauza culorii care e destul de greu de reprodus ca din fabrica...probabil se vopseste in alt unghi... In alta ordine de idei am mai vazut Imperialblau pe alte masini si la fel, vopseaua arata diferit pe bari/plastice. Daca ud masina sau ma uit dinspre sursa de lumina atunci culoarea e perfecta.

 

Piesele sunt aftermarket, OE e greu de pus cu toate accesoriile necesare...(greu=scump)

 

Va intreb pe voi: care a fost experienta voastra cu conversia la M Sport?

Link to comment
Share on other sites

Am dat polistirenul jos de tot si degeaba. Bara o pot impinge pana sub capota, e permisiva. Ideea e ca nu o pot aduce la nivelul capotei. adica e pe colturi o idee mai lasata (max 3mm).

 

Nu pot schimba armatura de jos cu cea M din cauza radarului ACC. Pare a fi capsat de bara/armatura aia de jos subtire...Dar nu cred ca de aici e problema, ca jos si laterale vine 99% bine.

 

Acum o las pe asta, dar astept sugestii, poate o "manevrez".

Daca nu, iau alta. Dar il pun pe vanzator sa o monteze si o vopsesc montata data viitoare...

Link to comment
Share on other sites

Sincer as lua pe fata originala dar acum imi e teama ca nu se va potrivi nici aia.

Am incercat de curios sa o pun cea stock inapoi sa vad cum vine si nu am mai potrivit-o cum era din fabrica.

 

Acum regret ca nu am pus-o in reprezentanta macar cea de fata...dar acum deja am cheltuit prea mult sa fac asta download.gif

 

Mai astept idei sau recenzii cu experientele voastre daca ati pus asa ceva.

 

Piesele after market stiu ca nu sunt la dimensiunile perfecte precum originalul, de aceea nu se aliniaza perfect ca un pachet M de fabrica. Intr-adevar, unul original poate sa coste ft mult.

 

Am vazut inainte cateva care au venit bine pe masina, de asta am luat decizia sa pun AM...dar vad ca eu sunt mai norocos.

Daca vedeam numai rezultate proaste atunci mergeam pe original, chiar daca era mult mai scump...macar pe fata merita vs dezamagirea pe care o am acum.

 

Ce ma deranjeaza si mai tare e ca acum trebuie sa pun pauza proiectului pana nu rezolv asta

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Nu am mai scris demult aici, dar nici nu am prea avut ce...

Masina merge bine :)

 

Maine merge la recall, chiar inainte de concediu...sper sa fie ok pe drum, o las in Viena.

Culmea e ca vorbisem la Viena sa faca actiunea de recall cat oricum sta degeaba, iar azi m-au sunat cei de la Sibiu ca "a ajuns piesa" goodjob.gif

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

A fost in regula cu recall-ul.

S-a schimbat si EGR, nu doar racitor.

Si s-au mai schimbat si ceva furtune, unul din ele fiind fisurat.

 

Sa stiti ca se simte o schimbare in bine la comportamentul........cutiei pardon.gif

 

Urmeaza sa intre in curand intr-o inspectie totala. Am o vibratie ciudata la 135-140 si 175-180.

Se simte doar in scaunul pasagerului si e o vibratie sonora in toata masina...gen ritmica.

Banuiesc ceva de la suspensie datorita drumurilor slabe, dar vedem.

Link to comment
Share on other sites

A fost in regula cu recall-ul.

S-a schimbat si EGR, nu doar racitor.

Si s-au mai schimbat si ceva furtune, unul din ele fiind fisurat.

 

Sa stiti ca se simte o schimbare in bine la comportamentul........cutiei pardon.gif

 

Urmeaza sa intre in curand intr-o inspectie totala. Am o vibratie ciudata la 135-140 si 175-180.

Se simte doar in scaunul pasagerului si e

 

este f normal sa simti daca egr lucra prost , am avut discutia asta cu cineva de la Automatico in care clienti cu probleme de racitor EGR si Egr disfunctional chiar si la alte masini faceau cutia sa fct prost pt ca si motorul fct prost , deci e totul corelat si f normal ce ai sesizat tu . Vibratia poate fi de la flanse cardan , bucse grup spate , verifica f bine , dacatotul ok iei jantele si le pui pe stand sa nu ai vreuna deformata , tot ce simti in scaunul spate vine fie din anvelopa fie janta ..fie bucsele mentionate sau flansa, sau cardan

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Da, voi lasa masina la service cateva zile bune si il indemn pe mecanic (proprietar service) sa mai foloseasca masina mea uneori si pentru treburile lui. Am incredere in el.

 

Dupa care cred ca ma incumet si merg spre o resoftare. Deja e chiar ok tehnic, chiar si preventiv.

 

O chestie tare, am observat de ceva vreme ca farurile parca nu mai bat bine...cand am coborat masina am uitat sa ridic farurile sorcerer.png

Diseara cred ca ma ocup de ele si voi schimba si becurile (am unele noi in garaj) cu Osram CBI sa vad daca sunt mai ok.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Am resoftat masina saptaman trecuta. Inca nu am ajuns la un dyno sa vad exact ce si cum, dar cu primul drum prin tara ma opresc sa verific. La Sibiu nu e.

In primii km nu prea simteam diferenta, insa treptat dupa 4-500km a inceput sa se simta tot mai bine plusul de putere.

Nu am facut masuratori 0-100-200 inainte pt ca a fost ceva pe moment cand am decis, deci e inutil sa masor acum dupa resoftare.

Ca si idee cel mai bine se simte diferenta extra-urban. In regim de oras oricum nu abuzez masina aiurea.

Trage liniar, in toate treptele si urca fara sincope pana la 230 - mai mult nu am incercat (am iesit din tara peste weekend - relax).

 

Iar cu vibratia ritmica la anumite viteze, nu a avut timp mecanicul inca, dar nici nu stiu cu ce sa incep...

rotile sunt ok, le-am verificat deja, face si cu alt set.

Cutia si convertizorul sunt ok, revizie recenta (ulei vechi in stare buna, fara pilitura)

Suspensia pare ok...

Suporti motor schimbati de fostul

Bucse diferential ok

 

Am zis sa incepem cu cardanul - verificat si schimbat flanse

Si eventual sa ne uitam la rulmenti...

Sau sa schimb uleiul in diferential...

Aveti voi vreo idee? Face ceva ritmic doar in sarcina si doar intre anumite viteze...

Link to comment
Share on other sites

220cp garantat, iar daca e masina ok poate ajunge pana la 230cp - asa se zice...popcorm1.gif

 

Eu cred mai degraba un 210-215 si 420-430NM.

Oricum aveam nevoie in extern de ceva ajutor, iar tipul la care am fost mi-e amic si e un om de nota 10, am incredere in el (si deal-ul a fost bun, sa nu fiu nesimtit)

Link to comment
Share on other sites

220cp garantat, iar daca e masina ok poate ajunge pana la 230cp - asa se zice...popcorm1.gif

 

Eu cred mai degraba un 210-215 si 420-430NM.

Oricum aveam nevoie in extern de ceva ajutor, iar tipul la care am fost mi-e amic si e un om de nota 10, am incredere in el (si deal-ul a fost bun, sa nu fiu nesimtit)

 

Eu m-am linistit acum multi ani de resoftari fara dyno, cu harti luate de pe net de la altii.

Am facut soft la cineva, tot "amic" si tot "de incredere", despre care lumea vorbea ca e foarte bun, a promis 218cp si 490nm. Masina tragea ok, e drept, dar nu cat spunea el.

Apoi am fost la altcineva cu dyno....

Am masurat masina, resoftarea a dat 209cp si 416nm.

Apoi am pus softul stock, 187cp si 395nm.

Dupa, au fost facute mai multe versiuni de soft, teste pe dyno si pe strada si am ajuns in final la 222cp si 490nm. Se putea si mai mult dar nu am vrut.

Cam aceasta a fost aventura mea, iar concluzia proprie si personala este ca, daca tot dai niste bani, macar sa stii pe ce ii dai.

Edited by DJ Allexinno
Link to comment
Share on other sites

Daca tu zici ca e ok e bine, eu unul nu mai am incredere.

Am incredere numai daca facem dyno inainte si dupa, daca inainte de urcat hartile in ecu se face o testare a masinii sa se vada ce valori da si dupa aia se face un soft tailored pt masina respectiva.

 

Daca urca cineva niste harti in ecu asa aiurea, mai rau poate sa faca...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.