Jump to content

Am schimbat motorul N57d30b


BMW F25 x3 35D

Recommended Posts

Salutare tuturor,va rog mult ajutatiti-ma si pe mine!

Detin un bmw x3 F25 3.0d 313cp,de 3 saptamani am schimbat motorul si nu incetez sa scap de service!!

Problema este ca nu mai are vlaga precum avea cel bolnav!

Testul dyno fiind 240 cp 500NM ,cel bolnav 309.7 cp 590 NM dar cu o problema grava batea foarte tare cuzinet-vibrochen!

Specific toate anexele de pe motorul vechi sunt acum prezente pe cel “nou”!

Tester diagnoza am incercat ,nici o eroare!

Va rog din inima ajutati-ma !

Link to comment
Share on other sites

Da este acelasi motor bi-turbo!

Motorul l-am cumparat complet cu toate anexele,dupa montare hai sa-l probez sa vad ce poate!!

Surprise😢😢 nu trage cum trebui!si am inceput operatiunea schimba rampa ,injectoare,senzor de pe pompa analta,turbine,galeria admisie etc!

Acum toate anexele sunt de pe motorul vechi,dar ĂŽn zadar!!

Link to comment
Share on other sites

Sigur are softul care trebuie? Suna ca si cum una dintre turbine nu functioneaza cum trebuie, probabil cea mare; verifica circuitul de vacuum (furtunasele in primul rand) - e posibil sa ai pierderi.

 

La diagnosticare te-ar ajuta un log in mers, sa vezi in ce parametri functioneaza injectoarele si turbinele.

Link to comment
Share on other sites

Circuitul de vacum nu stiu cum trebui sa vina ,mecanici spun ca totul este ok!

Softul nu stiu ,habar nu am !!!

Am programare la dcm tuning maine pentru resoft sa vad ce se intampla!

Nu am gasit nimik sa-mi vada turbinele si injectoarele daca sunt in parametri!

 

O poza ar fi de mare ajutor ,sa vad cum sunt pozitionate furtunasele de vacum cele de sus din dreapta partea pasager-ului! Cnv cu aceasi motorizare !

Link to comment
Share on other sites

Circuitul de vacum nu stiu cum trebui sa vina ,mecanici spun ca totul este ok!

Softul nu stiu ,habar nu am !!!

Am programare la dcm tuning maine pentru resoft sa vad ce se intampla!

Nu am gasit nimik sa-mi vada turbinele si injectoarele daca sunt in parametri!

 

O poza ar fi de mare ajutor ,sa vad cum sunt pozitionate furtunasele de vacum cele de sus din dreapta partea pasager-ului! Cnv cu aceasi motorizare !

 

Ai schimbat si ecu? Daca da, poate ai pus alta versiune care are conflict cu ceva

Link to comment
Share on other sites

Actuatoarele de la turbine sunt electonice, dupa cate stiu - nu ai treaba cu furtunase pe partea de turbine.

Trebuie sa faci testele cu ISTA sa vezi daca turbinele functioneaza in parametrii - charge pressure, air mass. O diagnoza cu Ista te-ar putea ajuta de asemenea.

Link to comment
Share on other sites

Ceva nu a fost bine pus de mecanici sigur daca spui ca motorul este acelasi cu siguranta.. desi 3.0d si 3.5d ar trebui sa fie la fel la bloc/chilasa/baie.. doar anexele sunt diferite si maxim materialul arborelui.. dar initial nu ai simti asta, ci pe timp lung la fiabilitate.

 

Vezi sa nu ai mufe inversate sau altceva..

Link to comment
Share on other sites

Azi poate pot face testul ISTA am discutat cu cnv care se ocupa cu tester bmw !

Si eu sunt de aceasi parere cva mufe inversate!dar care??! Motorul este la fel si daca este 3.0 are aceasi diametru aceasi cursa ,nu are importanta motorul!

Am inteles ca de la 3.0 la 3.5 nu motorul face diferenta ci anexele !

Injectoare,turbina,rampa etc!

Nu mai stiu care ce si cum sa fac😢😢 dau cu bani in stanga si in dreapta fara rezolvare din pacate!

Link to comment
Share on other sites

Azi poate pot face testul ISTA am discutat cu cnv care se ocupa cu tester bmw !

Si eu sunt de aceasi parere cva mufe inversate!dar care??! Motorul este la fel si daca este 3.0 are aceasi diametru aceasi cursa ,nu are importanta motorul!

Am inteles ca de la 3.0 la 3.5 nu motorul face diferenta ci anexele !

Injectoare,turbina,rampa etc!

Nu mai stiu care ce si cum sa fac😢😢 dau cu bani in stanga si in dreapta fara rezolvare din pacate!

 

Este diferenta si de forjarea internelor, nu doar anexe.. dar cum ziceam, nimic care sa se simta initial. Pune pe ista si vezi exact daca ai vreo eroare pe ceva.. si sa iti faca si cateva teste generice.

 

Si eu am schimbat motorul relativ recent si sunt cred ca 50 de mufe de conectat per total.. e destul de usor sa uite de una. La mine din fericire nu a fost cazul, a mers bine din prima cheie si asa a ramas.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.