Jump to content

Nu trage jos in ture- eroare 244C00


CatalinSFR

Recommended Posts

Va salut! Am un 640d f13 care nu trage jos in ture (pana la 3000-3500rot) Dupa 3500 trage foarte bine. Daca merg cu masina normal, a se intelege accelerari undeva la 2000-2500, apare in bord drive train si intra in protectie... pe tester eroarea este 244C00 low boost pressure before turbo. Ma puteti ajuta cu un sfat? Multumesc!
Link to comment
Share on other sites

Am incercat cu alti 2 senzori de presiune de pe admisie si degeaba... Au fost verificate si toate flapsurile de la turbo si par sa functioneze. La relantiu turbina face presiune cat trebuie, in schimb atunci cand accelerez valoarea reala nu mai ramane aproape de cea nominala. Precizez ca in urma cu 2 saptamani turbinele au fost reconditionate pentru ca mi-au aspirat o bucata mica de plastic, insa si inainte de aceasta intamplare nefericita masina functiona identic, fix cu aceleasi simptome si aceeasi eroare, d-aia imi este putin greu sa cred ca ar fi problema de la ele. Am observat ca dupa ce da eroarea cu drive train parca trage mai bine la turatii joase.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 9 months later...
  • 1 month later...

si eu am aceeasi problema pe un 535d. am cumparat masina acum cateva zile. am verificat-o si nu am sesizat nimic atunci. mi-a aparut prima data eroarea de drivetrain pe autostrada. La mine se aude un suierat mai ciudat, parca scapa aer. pe de alta parte cand am ajuns cu ea la mine in oras, ajunsese uleiul la minmim si a cerut sa completez 1l. am crezut ca pierde/consuma ulei dar se pare ca nu (pana acum). am verificat-o pe ista si am aceeasi eroare ca si cea din titlu. am ceva pierdere de ulei pe la galeria de admisie dar nu foarte mare. masina are 215k km reali, verificata la BMW, fara accidente, fara probleme majore. Maine intra in reprezentanta ca sa-i schimb racitorul de gaze pentru ca e inclusa in program si as vrea sa vad ce constatare imi dau cei de acolo. Daca consuma ulei s-ar putea sa fie de la turbo mic din ce ma gandesc eu, asta daca nu am noroc sa fie electrovalva sau vreun furtun. cert e ca nu e de mers cu ea asa, pentru ca iti incarca DPF-ul si poti ajunge sa il schimbi si pe ala. Vreau sa curat/restaurez/schimb si galeria de admisie si tot ce e necesar dar inainte de toate sa depistez problema. o sa anunt aici.

 

edit: lipsa de putere si eroarea apare tot asa, in turatii mai mici, pana in 2500 rpm si masina pt o fractiune de secunda evita sa reactioneze daca e apasata acceleratia la turatii mici.

Edited by tuner2000i
Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
  • 1 month later...
asta e o problema cunoscuta la motoarele biturbo doar ca in romania multi merg asa cu ele in loc sa le repare. La mine a fost defect initial un actuator de la sistemul de comutare. unul dintre cele doua actuatoare mai mari. l-am schimbat si a tinut ... 1 an. in acest an am mai patit de maxim cateva ori sa nu mearga ok dar fara eroare in bord. Intre timp pare ca s-a cam infundat destul de mult DPF-ul si a aparut problema din nou. A trebuit sa schimb mai multe pe la ea: suporti motor, discuri frana etc asa ca am bagat-o in service si am schimbat toate actuatoarele de la turbo. din pacate eroarea a persistat, 80% din timp merge perfect si 20% nu trage sub 3000 rpm. uneori e vb doar de o portiune intre 2-3000rpm, alteori se comporta de parca nu exista nici o turbina pana la 3000 rpm si masina e moarta. odata ajunsa la 3k rpm decoleaza si da toti cei 300 cai. ca si cum nu comuta intre cele doua turbine. am mai schimbat o data actuatorul de anul trecut, deci acum sunt ttoate noi. masina merge mult mai bine decat a mers vreodata dar inca nu e ok. mai e o problema undeva. ocazional mai apare pierderea de putere. am schimbat si majoritatea furtunelor de vacum si senzorul de presiune de la galeria de admisie si am anulat clapetele de la galerie (deoarece scapa niste aer si pe acolo). inca incerc sa-i dau de capat in totalitate.
Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
1 hour ago, Adrian535 said:

Salut 

rezolvarea pentru 244c00 avem pe masina tampoanele la motor cu vacum si la mine scapa cel din stanga si nu facea circuitul . 
anulat circuitul la tampon acum trage masina . 

Salut,

rezolvarea corecta este schimbarea tamponului nu anularea circuitului. De la vibratii vei ajunge sa strici alte componente mai scumpe. Nu mai ezita, vei regreta mai tarziu.

 

Bafta.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.