Jump to content

Intrebari Bmw X5


Iuly87

Recommended Posts

Salutare , de curand mi-am pus in minte sa imi achizitioneaz un Bmw X5 / Facelift / 4.0 d / 306 CP / motor de 3.0L Biturbo din 2010 luna 10 , masina are 245000 km , numai ca inainte de cumparare as vrea sa ma ajutati cu niste sfaturi in privinta masinii si a motorizarii pentru ca as vrea sa stiu daca sunt motoare cu probleme , cineva mi-a spus ca are 2 turbine si ca nu prea e indicat pentru ca pe parcurs as avea probleme cu una din ele , alta intrebare este legata de distributie si din cate stiu eu este pe lant insa intrebarea este daca trebuie si ea schimbata vreodata si cum imi dau seama cand , in rest mai astept sa ma sfatuiti daca se merita sa o cumpar sau nu , si daca ar fi sa o achizitionez cam ce ar trebuie sa mai verific la ea inainte de cumparare. Va multumesc frumos
Link to comment
Share on other sites

Salutare , de curand mi-am pus in minte sa imi achizitioneaz un Bmw X5 / Facelift / 4.0 d / 306 CP / motor de 3.0L Biturbo din 2010 luna 10 , masina are 245000 km , numai ca inainte de cumparare as vrea sa ma ajutati cu niste sfaturi in privinta masinii si a motorizarii pentru ca as vrea sa stiu daca sunt motoare cu probleme , cineva mi-a spus ca are 2 turbine si ca nu prea e indicat pentru ca pe parcurs as avea probleme cu una din ele , alta intrebare este legata de distributie si din cate stiu eu este pe lant insa intrebarea este daca trebuie si ea schimbata vreodata si cum imi dau seama cand , in rest mai astept sa ma sfatuiti daca se merita sa o cumpar sau nu , si daca ar fi sa o achizitionez cam ce ar trebuie sa mai verific la ea inainte de cumparare. Va multumesc frumos

 

cat costa?

Link to comment
Share on other sites

E greu de zis cat de buna e masina la 245K km. In mod normal, in ROmania, o masina ce a fost rulata aici 120K km, la 245K km e cam varza. Rareori am vazut o masina second fara sa fii fost leasing care sa fie intretinuta impecabil, fara sa necesite reparatii. Trebuie dusa la o verificare amanuntita si important e sa-ti placa tie. Pe forum mereu vei gasi pareri pro si contra. Spor la achizitie!
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salut,

La cum se produc masinile in ziua de azi, cam 10 ani e perioada de viața, dupa acesti ani incep bucuriile.

Daca istoricul e ok, a fost servisata la timp si inlocuite reperele defectuoase atunci vei avea de schimbat doar piesele ce ajung la sfarsitul vieții lor, altfel nu vreau sa ma gandesc la cați bani vei baga, e loterie.

 

Bafta la alegere!😉

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

X5 l-am gasit la 12.500 euro , insa nu ma hotarasc la alegere , X5 sau 530d F10 din 2010-2011 , v-as ruga sa ma ajtati cu distributia , la care din ele se schimba , din ce stiu eu x5 este pe lant si nu trebuie schimbata , iar la F10 chiar nu stiu , poate ma ajutati voi sa-mi dau seama pentru ca am vazut ca si pe lant unii prefera sa le schimbe , iar daca la acest model de x5 4.0 d a avut cineva probleme cu turbinele Multumesc frumos tuturor pentru sfaturi.
Link to comment
Share on other sites

Deci la 150 mii începi sa bagi bani și la 245 mii e ca noua.

 

nu am zis asta, dar eu gandesc asa:. Sa zicem la 150 de mii ti se strica alternatorul, si il schimbi, deci la 200 de mii, alternatorul tau are 50 de mii de km

eu cred ca sunt mai mari sansele ca sa ti se strice alternatorul la o masina cu 100 de mii de km, decat la una de 200 de mii din cazul de mai sus.

 

eu de exemplu, am schimbat pernele de aer la un e70 , la 170 de mii km si au fost cele originale. Deci teoretic aceasta piesa va rezista cel putin pana la 250 de mii de km...

 

Eu asa gandesc, mai bine o masina la 170-250 de mii de km, cu multe piese schimbate, si cu service la zi, decat una de 100 de mii de km, care nu prea are vizite in service.

 

Nu dati cu pietre, nu sunt expert sau mecanic, pur si simplu sunt un utilizator de bmw in ultimii 6 ani. Masina pe care o am acum , o am din 2014, si am reusit sa ii fac un test de lunga durata la toate aspectele (service, fiabilitate, piese)

Edited by andreisaioc
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

nu fac toti. D-asta zic ca trebuie luat un mecanic sa o verifice inainte de cumparare. Mai bine risti 100 de euro la mecanic, decat sa dai 12.500 pe un chilipir si sa mai bagi 10 mii in ea

reprezentanta nu garanteaza ca masina e in regula. Important este sa fie intretinuta periodic cu piese originale (sau conforme, noi nu sh). Nu doar reprezentanta stie sa faca service.

Edited by andreisaioc
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.