Jump to content

Ajutor erori E46 318i


Recommended Posts

Salut.

 

Dupa ceva chinuiala cu INPA/ISTA-D/aplicatii Android si cablu DCAN/mufa bluetooth ELM327, am reusit pana la urma sa scot astea, cu ajutorul cabulului DCAN, conectat la o tableta Android cu softul "Deep OBD for BMW".

 

EWS3: 
WC-Toleranz erhoeht bei Schluessel Nummer 0, 

LSZ_2: 
Diagnose-Leitung U10 defekt, 

LSZ_2: 
Leitung / Schalter Blinker, Kurzschluss gegen Masse, 

LSZ_2: 
LWR, vorderer Beladungssensor Kurzschluss nach Masse, 

ME9K_NG4: 
CDKMD - Aussetzererkennung, Summenfehler, Fehler momentan vorhanden, aber noch nicht gespeichert (Entprellphase)
3350 km, 512210 km

ME9K_NG4: 
CDKMD02 - Aussetzererkennung Zyl.4, Fehler momentan vorhanden, aber noch nicht gespeichert (Entprellphase)
3350 km, 512210 km

MRS4: 
Sitz-Belegungs-Erkennung, 

ZKE5: 
Diebstahlwarnanlage: Sirene, Funkinnenraumschutz, Neigungsgeber oder Leitung STDWA Kurzschluss gegen Masse oder Leitungsunterbrechung, 

ZKE5: 
Diebstahlwarnanlage: Neigungsgeber, 

ZKE5: 
Diebstahlwarnanlage: Innenraumschutz, 

ZKE5: 
Zentralverriegelung: Kurzschluss oder Leitungsunterbrechung bei Antrieb Heckklappe, 

 

Traduse in engleza:

 

EWS3:
Toilet tolerance increases with key number 0,

LSZ_2:
Diagnosis lead U10 defective,

LSZ_2:
Cable / switch turn signal, short to earth,

LSZ_2:
LWR, front load sensor short circuit to ground,

ME9K_NG4:
CDKMD - misfire detection, sum error, error currently exists, but not yet saved (debounce phase)
3350 km, 512210 km

ME9K_NG4:
CDKMD02 - Misfire detection Zyl.4, error currently exists but not yet saved (debounce phase)
3350 km, 512210 km

MRS4:
Seat occupancy detection,

ZKE5:
Anti-theft alarm system: siren, radio indoor protection, inclination sensor or cable STDWA Short circuit to ground or line interruption,

ZKE5:
Anti-theft alarm system: inclination transmitter,

ZKE5:
Anti-theft alarm system: Interior protection,

ZKE5:
Central locking: Short circuit or line interruption in the drive tailgate,

 

Va zic ceva chestiile astea?

Link to comment
Share on other sites

Pai din vorbe asa, da toti mizam pe "are dati km inapoi".

Vreau si eu ceva concret, un "crosscheck" acolo.

 

Daca o vezi cum arata, nu i-ai da in veci 500k km.

Straluceste vopseaua pe ea, fara rugina pe dedesubt, fara faruri matuite, etc.

Si are o gramada de elemente, unde se vede ca nu a fost ingrijita, deci ar fi trebuit sa-si arate varsta peste tot.

Asta ma intriga.

Edited by Horus
Link to comment
Share on other sites

Pai din vorbe asa, da toti mizam pe "are dati km inapoi".

Vreau si eu ceva concret, un "crosscheck" acolo.

 

Daca o vezi cum arata, nu i-ai da in veci 500k km.

Straluceste vopseaua pe ea, fara rugina pe dedesubt, fara faruri matuite, etc.

Si are o gramada de elemente, unde se vede ca nu a fost ingrijita, deci ar fi trebuit sa-si arate varsta peste tot.

Asta ma intriga.

Așa tare te intrigĂŁ un polish?😂 Nu vreau sĂŁ fac glume nesĂŁrate dar ar fi trebuit sĂŁ ceri un raport cu intrĂŁrile ĂŽn service, nu e foarte relevant deoarece se modificĂŁ km ĂŽnainte de intrare, dar poate se vedea ceva.

Edited by Nicoara Alex
Link to comment
Share on other sites

Luv, nu stiu daca a fost schimbata distributia. Nici axul respectiv nu stiu in ce stare e. :)

 

O sa o evaluez la un service. Variantele gasite de mine: Florin in Chitila, Brandex sau https://bmw-valvetronic.ro/

Sau daca aveti voi o propunere mai buna.

 

 

Ideal ar fi fost sa mai invat si sa incerc si eu una alta pe partea de diagnosticare.

 

Nu prea am timp si rabdare sa umblu prin service-uri cu ea.

I-am schimbat recent ulei si filtre. La ulei m-a ajutat cineva cu un canal.

 

De pornit porneste imediat, sta putin la 1100rpm apoi coboara la 600rpm. In sarcina, turatia nu oscileaza.

Are o vibratie uneori mai perceptibila, alteori mai putin perceptibila(cica de la tampoanele motorului, care trebuie inlocuite).

Mi se pare putin cam galagios pentru un benzinar, dar nu am facut comparatie cu alte N42-uri.

Consuma cam mult. Mers legal pe DN1, 7 litri/100km. Pe ploaie s-a dus la 7.8l/100km. De tinut cont ca si cutia e automata.

 

LE: Cu GPL-ul e mai naspa, in functie de cum tragi de ea, incepe sa arunce erori de "misfire" si martor "check engine".

Edited by Horus
Link to comment
Share on other sites

Recomand florin din chitila, la el am reconditionat in mare parte motorul. Distributia este usor de verificat scoti busonul de la ulei si se vede cu usurinta patina daca este de culoare portocalie trebuie schimbata daca este alba poti sta linistit. Daca zici ca e zgomotos foarte posibil sa fie vreun vanos vagabond si sa bata grav. Eu cu 100km la ora am scos consum afisat pe bord de 5,8l/100km uneori se mai ducea si in 6. Ai grija pentru ca este un motor foarte pretentios si trebuie sa investesti mult ca sa il aduci pe linia de plutire. Daca doresti sa vezi cum se aude un n42 imi poti lasa nr tau in privat sa-ti trimit video.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.