Jump to content

Filtru de particule e60 LCI


Brokencyde

Recommended Posts

Salut tuturor,

 

Am o problema cu filtrul de particule. Nu se mai regenereaza deloc. Sa va explic cum procedez:

 

1. Folosind ista-d sterg toate erorile dar la un moment dat imi apare fereastra "manual terminal change" ( am atasat captura ). Am lasat laptopul deschis si 30 de minute, am incercat sa opresc / pun contactul de cateva ori, tot nu continua. Pana la urma dau cancel si inchid manual aplicatia.

2. Deschid iarasi aplicatia si programez o regenerare fortata. Astazi am mers cam 80km si nu a pornit deloc regenerarea.

 

Am schimbat la masina termostatul de apa, releul si bujiile.

 

Mai am cateva erori prezente dupa ce opresc masina si pun iar ista-d, dar nu stiu daca ele blocheaza regenerarea.

 

Din cauza ca inchid manual aplicatia cand se blocheaza la stergerea erorilor sa nu porneasca regenerarea dpf-ului?

 

Am atasat acestui email si alte capturi facute in ISTA-d pentru a-mi da o idee ce anume sa mai verific la masina.

post-74164-0-97327700-1557061414_thumb.png

post-74164-0-80802200-1557061419_thumb.png

post-74164-0-54916500-1557061425_thumb.png

post-74164-0-39532600-1557061430_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

"Important: Periodic regeneration can only be triggered via the ISTA service functions, if fault codes 480A and 481A are "not present".

Masoara presiunea pe filtru daca tot ai ISTA , curata-l manual si sterge cele doua erori .

Link to comment
Share on other sites

Am sters toate erorile dar se blocheaza la un moment dat si imi apare fereastra cu "manual terminal change". Dupa ce inchid aplicatia manual, cand intru, nu mai sunt acele erori. In captura atasata imi apare presiunea dinaintea filtrului de particule, 1033mbar ( eroarea a fost inregistrata in timp ce mergeam ).

post-74164-0-95770400-1557062813_thumb.png

Edited by Brokencyde
Link to comment
Share on other sites

Erorile 480a , 481a indica filtru de particule murdar/incarcat . Testul specific de backpressure o sa-ti arate asta . Nu poti sterge erorile definitiv daca filtrul e murdar . 1033 e aproape presiune atmosferica . Fa testul dedicat .

Curata filtru si erorile se vor sterge apoi si activarea regenerarii va fi posibila . Poti apoi eventual sa dai in ISTA si ca ai schimbat filtrul , ca sa nu-ti tot apara erori legate de necesitatea de schimbare a filtrului.

Link to comment
Share on other sites

Am facut testul si am atasat acestui email captura. Filtrul e prea incarcat... Dupa efectuarea testului, am completat mai departe si era o procedura legata de "burn off" in care scria sa merg pt 30min cu 130-140km/h. Asta este curatarea manuala de care imi scriai in post-urile anterioare Seaman?

post-74164-0-10836200-1557065600_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

Faza e cĂŁ nu pot bloca atelierul mecanicului 3-4 zile pânĂŁ primesc filtrul de la ordoheiu secuiesc și nu pot risca sa las mașina ĂŽn fața atelierului. Voiam doar sa știu dacĂŁ e ok sa conduc mașina 2 km pânĂŁ acasĂŁ fĂŁrĂŁ filtrul de particule.
Link to comment
Share on other sites

Am rezolvat problema cu filtrul de particule.

 

Aveam o problema cu ISTA D. Dupa ce dadeam "delete fault memory" imi aparea fereastra cu "manual terminal change". Luam contactul si scoteam cheia, lasam laptopul deschis si tot nu se inchidea aceea fereastra pana nu dadeam cancel. Cand intram iar in aplicatie, erorile inca persistau. Am dat pe DDE apoi pe "call up ecu functions" si in tabul "component triggering" am dat pe "delete fault memory" si cand deschideam aplicatia, erorile legate de DPF nu mai erau..

 

Vazand ca problema cu stergerea erorilor a fost rezolvata, am scos iar masina cu laptopul conectat prin OBD. Am setat in DDE o regenerare fortata, am intrat iarasi in tabul "component triggering" si dadeam click in fiecare secunda pe stergerea erorile fiindca imi apareau mereu erorile legate de DPF. Intr-un final regenerarea s-a facut cu succes, am facut testul de backpressure si totul este in parametri acum ( am atasat captura ). Voi mai da inca o regenerare fortata zilele urmatoare si o voi scoate la drum lung.

 

In caz ca cineva va avea problema cu filtrul de particule prea infundat, poate lua ca referinta testul de backpressure din posturile anterioare si a face o comparatie cu rezultatul sau pentru a sti daca mai poate face o regenerare fortata la DPF.

post-74164-0-08037700-1557670017_thumb.jpg

Edited by Brokencyde
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.