Jump to content

Suspensie x3


Mihai_liviu

Recommended Posts

Pentru colegul care dorea mai multe detalii despre model : BMW X3 xDrive20d M Sport / F25 / 2015.

Se pare ca suntem mai multi care ne plangem de aceasta problema cu suspensia foarte rigida.

Imposibil sa nu fi schimbat cineva suspensia sau sa stie o modalitate de a rezolva acesta problema.

Link to comment
Share on other sites

Salut.

 

Ca posesor de e83 non-lci si f25lci pot sa va zic urmatoarele:

E83 este foarte rigid, nu ai ce sa ii faci. Am suspensie standard. Eu am jante de 17 pe el si incerc sa nu umflu bomba cauciucurile . Amortizoarele le-am schimbat cu unele originale la reprezentanta in trecut si parca a fost ceva mai bine sau doar placebo ( nu stiu daca se potrivesc amortizoare de lci - am inteles ca e mai confortabila suspensia)

 

F25 lci cu suspensie standard si roti 225/60/R17 runflat era mai confortabil ca e83, suspensia mult mai silentioasa dar se simtea o anumita duritate la drum rau + zgomot la rulare de la anvelope. Am pus anvelope noi non-runflat XL, aceleasi dimensiuni si diferenta e de la cer la pamant. Dupa ce 13 ani am “suportat” suspensia dura la e83, cu rotile astea, F25 zici ca pluteste peste asfalt cariat, gropi mici. Si directia e mai conectata la drum acum, fata de cum se simtea cu rotile run-flat. Stabilitatea e la fel.

 

Nu am suspensie adaptiva sau sport/ M (asta cred ca in general e mult mai dura decat cea normala).

 

Daca am avea drumuri civilizate in tarisoara noastra europeana mai mult cu numele, chiar si cu e83 ar fi o placere sa mergi cu suspensia/rotile standard (cand ieseam din tara parca era alta masina)

Link to comment
Share on other sites

"Modifications to the foam material in the seat and the seat cover of the rear bench seat have raised the front edge by 30 mm thus improving the seating comfort..."

 

Ei asa se lauda .

 

Dupa ~ 100.000 km parcursi cu E83 LCI atat pe drumuri proaste cat si pe drumuri bune atat cu suspensia toata noua cat si cu ea uzata (inainte de a o schimba ) ,pot spune ca suspensia este foarte echilibrata . Conditia ca suspensia sa nu deranjeze pe drumuri proaste a fost ca presiunea in pneuri sa fie 2.0 bari REALI ( nu avut incredere in vulcanizari unde am gasit si 3 bari dupa ce am facut presiunea la ei ) . Dimensiunea anvelopelor a fost 235/55 R17 . Intr-adevar la presiune de 2.4-2.6 bari se cam simtea tot de pe asfalt .

Link to comment
Share on other sites

Anvelopele de vara le-am schimbat dupa ~50000 km de rulaj cu ele . Pe interior erau cam cu 2-3 mm mai uzate decat pe exterior.(interior -spre centrul masinii, exterior -pe partea cu valva ) .Inca nu ajunsesera la marcajul de uzura pe centru . Edited by body_18_is
Link to comment
Share on other sites

Am întrebat pe forum că sa aflu...că de aceea e acest forum...sa ne ajutăm

Si nu ai aflat?

(nu toata lumea are 4x4 pe forum.. sa stie/simta..)

..vrei sa experimenteze altii pentru tine ?

 

Totuși cred că merg puse niste arcuri și amortizoare care să facă mașina mai comoda....

Ajuta-te/-ne experimentand.

:download:

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

ieri am renuntat la run-flat.

s-a schimbat masina! :)

nu suspensia e prea tare ci cauciucurile run-flat sunt prea tari. nu se mai simt gropile mici, liniile de tramvai sau alte chestii. prin oras e parfum. o sa vad maine cum e pe autostrada :)

cumpara cineva 4 run-flat 245/50 R18 (end 2015) ? :))

Link to comment
Share on other sites

ieri am renuntat la run-flat.

s-a schimbat masina! :)

nu suspensia e prea tare ci cauciucurile run-flat sunt prea tari. nu se mai simt gropile mici, liniile de tramvai sau alte chestii. prin oras e parfum. o sa vad maine cum e pe autostrada :)

cumpara cineva 4 run-flat 245/50 R18 (end 2015) ? :))

 

Eu am trecut de la run-flat pe 17 la non run-flat tot pe 17 si zici ca am suspensie pneumatica. Pluteste peste denivelari, rosturi, ridicaturi, locuri unde cu runflat „simteam” totul. E o placere sa mergi. Despre sportivitate nu ma plang, nu sunt genul de sofer care merge la limita, mai ales cu un SUV.

PS. la F25 am suspensia standard

Edited by Cosminbad
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.