Jump to content

Invarte dar nu porneste (motor schimbat)


George_12

Recommended Posts

Este vorba despre e60 520 N47 2008.

Precizez ca masina pana acum nu a avut nici un fel de problema, nici la pornire sau vreo eroare, totul a mers perfect. Am schimbat motor din cauza ca doua clapete s-au rupt si au cazut in camera de ardere.

 

Motorul de schimb a fost instalat acum cateva zile. Prima incercare de a o porni a durat circa 30 secunde, apoi la a doua incercare masina a pornit in dupa 10 secunde, totul rotund, perfect fara nici o problema, nici un sunet ciudat, mergea perfect. L-am tinut pornit 5 minute.

 

Azi dupa dupa ce am montat si restul pieselor, radiator, lichide, ulei, pompa apa, fulie vibrochen, role, mufe, senzori etc...

La contact in bord mi-a aparut fast discharge, iar la primul contact am auzot doar electromotorul, un grrrrr fara sa invarta motorul.

Apoi la a doua incercare invarte dar nu porneste orice as face.

Parca in timp ce invarte se misca si ceva mai mult ca de obicei masina.

 

 

Ce am testat pana acum:

- am desfacut liniile de motorina la fiecare injector, si motorina ajunge acolo cand invarte

 

- am curatat senzorul de la ax came, am testat si cu cel de pe celalalt motor

 

- am reconectat toti senzorii/mufele iar

 

- am deconectat senzorul aer

 

- am deconectat senzorul ibs de la baterie

 

- am deconectat turbo

 

Am pus un tester pe masina si nu da nici o eroare, nici un cod.

 

In timpul motarii motorului am facut si urmatoarele: dpf si cat eliminate (continutul doar) ele fiind puse inapoi, egr a fost blocat cu un (egr blanking kit), remap nu a fost facut inca.

Edited by George_12
Link to comment
Share on other sites

Salut. Nu stiu pentru ca masina este in garaj si am testat doar cu un code reader, nu cu un tester profesional.

 

Cineva mi-a zis ca se poate sa nu fie pusa la punct sau desincronizata distributia... dar atunci cum de a mai pornit?

 

Scuzati cuvintele scrise gresit sau incurcate, se pare ca telefonul meu o ia razna, se poate intelege ce am scris.

Edited by George_12
Link to comment
Share on other sites

Mi-am adus aminte ca am un spray pentru pornire si am pulverizat in galeria de admisie, apoi a luat-o la sfert, am lasat-o sa mearga 30 minute, totul perfect, motorul merge rotund, insa parca tremura ceva mai mult ca de obicei, scoate putin fum daca scot joja insa nu stiu de ce ar face asta. Apoi l-am oprit si nu a mai luat-o fara spray. Ce poate sa fie?

Daca vre-un injector e mort, ecu anuleaza motorina pentru toate si de aceea nu poate face pornirea?

Link to comment
Share on other sites

Posibil sa pierzi presiunea pe rail daca iti da un injector prea mult pe retur. Pune un tester in firea lui si vezi corectii pe injectoare, erori, etc

 

Am uitat sa previzez ca am si injectoarele de pe celalalt motor care au mers perfect. Deci as putea simplu sa le dau jos si sa incerc cate unul pe acest motor fara sa mai fac test de retur, pentru ca nu am kit-ul. Ce imi recomanzi?

Link to comment
Share on other sites

Am un prieten ce are INPA pe laptop, ma gandesc ca este cu mult peste un cititor de coduri generic. O sa incerc cu el, apoi sa fac si un test de retur. Se poate ca din cauza lor masina sa trepideze/vibreze ceve mai pronuntat la relanti? Asemenea am sesizat fum sau vapori iesind dupa ce am scos joja si cativa stropi sau pori de ulei. Preciezez ca am dpf, cat si egr anulat dar nu inca din soft, poate asta sa creeze fum in interiorul motorului sau poate din cauza unui injector blocat, mort?
Link to comment
Share on other sites

Am incercat sa fac un test la injectoare si dupa 4 incercari de a o porni esuate se poate observa cata motorina a curs in fiecare borcanel.

Am incercat ca de obicei sa o pornesc cu spray, dar de data asta nu a mai pornit, doar a invartit pana aproape sa o ia, dar fara rezultat.

 

Ce imi puteti spune despre aceste rezultate? Din cauza asta sa nu porneaaca?

post-92511-0-64502600-1559057146_thumb.jpg

Edited by George_12
Link to comment
Share on other sites

Am put injectorele de pe vechiul motor, cel dat jos, care tot timpul a pornit tot la sfert fara nici o alta problema.

Am decuplat ecu-ul masinii si am pus contactul pentru 3-5 minute, am facut asta de doua ori, apoi am incercat sa o pornesc. A pornit, turatie 400 rpm apoi in 2 secunde a murit. Apoi doar i varte dar nu porneste.

Motoarele sunt isentice, acelasi cod, insa injectoarele difera ca si coduri.

Oare trebuiesc codate? Din cauza asta sa nu porneaaca nici acum?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am reusit totusi sa o pornesc pana la urma.

Toata instalatia de alimentare era neaerisita cum trebuia.

Am decuplat computer-ul masinii apoi am pus contact, pompa mergand in permanenta, am lasat-o de doua ori cate 7-10 minute, am cuplat computer-ul apoi a pornit la sfert fara nici o alta problema.

Sper ca asta sa fi fost problema.

De atunci porneste la sfert de fiecare data.

Edited by George_12
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.