Jump to content

Distributie M47


HardKernel

Recommended Posts

Buna ziua,

 

Am un BMW E90 2006 cu motor M47, masina are 252.000 de kilometri.

Nu are nici o problema, am schimbat turbina in urma cu 6 luni, nu se aude nimic ciudat si masina trage foarte bine (nu am modificari la soft).

Pur si simplu de frica va intreb, daca sa schimb distributia sau sa nu schimb distributia? (pe diferite site-uri vad ca pe M47 nu se schimba distributia si ca este pe viata)

 

Nota: uleiul de la 160.000 in sus a fost schimbat in 10-10 mi de mine, tot timpul 5W-30 LL (de la BMW), cu toate filterele posibile.

Link to comment
Share on other sites

Nimic nu rezistĂŁ “pe viațĂŁ” așa cum vrem noi. Ce declarĂŁ un constructor cĂŁ e Lifetime diferĂŁ total de ce ne imaginĂŁm noi.

Acum, mașina are totuși o vârstĂŁ. Se poate verifica destul de ușor la M47. Mergi la un mecanic și vezi starea ei. Eu de exemplu luam ĂŽn calcul cĂŁ deși ar fi km puțini, a trecut ceva vreme de când a fost pusĂŁ ĂŽn funcțiune. Toate materialele prind uzurĂŁ și pierd din proprietĂŁți ĂŽn timp. Lanțul, deși nu e faimosul lanț de bicicletĂŁ ca la N47 trebuie totuși inspectat la in moment dat ;)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

La M47 cred ca distributia este ultima grija. Are designul consacrat cu lantul in fata si nu in spate asa cum e in prezent la N47 si B47. Pe de alta parte lanturile alea sunt sanatoase, asa cum trebuie, nu exista nici un grad de comparatie cu cele de pe N47/B47 care nu-s departe de cele de bicicleta. Cu distributia originala la M47 atingi si 500k Km lejer. Bubele de la M47 ar fi:1. turbina Mitsubishi - daca nu ai un stil de condus batraneste, n-ar trebui totusi sa ai probleme nici aici, sa-ti pice turbina. Trebuie sa mergi cu ea mai turat, in sensul s-o duci si la 3000rpm si sa nu mergi subturat cu ea, sub 2000rpm

2. consumul de ulei: filtru epurator / turbina / simeringuri supape / segmenti de ungere de pe pistoane. Consumul poate sa varieze in functie de stilul de condus, desi sunt proprietari care nu au raportat sa le consume ulei. Majoritatea consuma, mai mult sau mai putin.

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

La M47 cred ca distributia este ultima grija. Are designul consacrat cu lantul in fata si nu in spate asa cum e in prezent la N47 si B47. Pe de alta parte lanturile alea sunt sanatoase, asa cum trebuie, nu exista nici un grad de comparatie cu cele de pe N47/B47 care nu-s departe de cele de bicicleta. Cu distributia originala la M47 atingi si 500k Km lejer. Bubele de la M47 ar fi:1. turbina Mitsubishi - daca nu ai un stil de condus batraneste, n-ar trebui totusi sa ai probleme nici aici, sa-ti pice turbina. Trebuie sa mergi cu ea mai turat, in sensul s-o duci si la 3000rpm si sa nu mergi subturat cu ea, sub 2000rpm

2. consumul de ulei: filtru epurator / turbina / simeringuri supape / segmenti de ungere de pe pistoane. Consumul poate sa varieze in functie de stilul de condus, desi sunt proprietari care nu au raportat sa le consume ulei. Majoritatea consuma, mai mult sau mai putin.

 

Ca posesor de 2 ani pot sa te aprob maxim ! Consuma putin ulei dar masina este in 316.000 km. Distributia originala, turbina mai fluiera cateodata iarna, la prima pornire, in rest talpa !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.