Jump to content

Discuri si placute 320d f30


clauuxd10

Recommended Posts

Salut, ce placute si discuri imi recomandati? nu vreau sa ma duc la reprezentanta ca acolo mi-au facut "oferta" de 5000 de lei. Nu ma pricep asa de mult si de aia am zis sa intreb aici. Nu vreau ceva pe ieftineala, dar nici cele mai scumpe. O sa ma duc la un service unde am mai mers cu masina si o sa vad si ce piese aduc ei si ce recomandari primesc aici...thanks
Link to comment
Share on other sites

Mai bagă un search pe forum să vezi experiențe. Eu am pus ATE și sunt dezamăgit. Pe alte mărci e ok dar nu la BMW. Am dat jos plăcuțele ATE față după un an și am pus BMW. Discurile sunt ATE și acum, astea par mai ok, dar în niciun caz ATE Power Disc pe față, cele cu striații. Simple în cel mai rău caz. Power Disc s-au ovalizat după 1000km Edited by deeJayOg
Link to comment
Share on other sites

Imi vine greu sa cred ca un disc care nu a avut o problema din fabrica sa se strice asa de repede daca a fost montat corespunzator, daca nu ai alte probleme la masina (rulmenti roata, culise etrier pe duca, etc) si daca s-a facut bedding-ul franelor dupa montare.

 

Am pus ATE Power disc pe toate masinile si nu am avut nicio problema. Cele pe care le am acum pe masina sunt din vara trecuta si au ~25.000 km fara nicio problema.

Link to comment
Share on other sites

Au fost proaste din fabrică. Le-am schimbat pe garanție tot cu ATE la același service și mecanic, cu același proces de montare. Am 15000km de atunci. Mașina e în regulă.

 

Când am fost să reclam problema nu m-au crezut nici ei inițial și au luat toată mașina la puricat, crezând că problema ar fi bineînțeles la mașină. N-a fost așa :)

 

Bazat pe experiența asta și din ce mai văd, ATE aftermarket pe BMW nu prea e combinație, deși ATE livrează pe original pentru BMW. Or fi loturi bușite, pentru alte piețe, naiba știe. Cert e că voi pune doar OEM de acum.

Edited by deeJayOg
Link to comment
Share on other sites

Sa nu pui TExtar pt ca scartaie.

eu am pus textar fata/spate pe e90 de aproximativ 30 k,totul e in regula.

nici cu ate nu am avut probleme nici la masinile personale nici la alte masini la care am montat.

Edited by ovy318i
Link to comment
Share on other sites

Se mai schimbĂŁ lucrurile. Experiențele de pe E46 sau E90 pot diferi pe F30. Din ce vĂŁd e posibil sĂŁ vinĂŁ anumite loturi contrafĂŁcute sau la fabrici de prin meleaguri mai dubioase. Cert este cĂŁ singura cale de risc aproape 0 e cu OE/OEM. PlĂŁtești extra pentru cĂŁ trec prin verificĂŁri adiționale de calitate.
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cunosc zeci de cazuri unde cei care au avut probleme comandasera discuri si placute nepotrivite, adica cele pt vehicule speciale, gen politie, salvare etc.

Trebuie avut grija cand comandati; pe realoem sunt 2 coduri, unul pt vehicule oficiale si unul pt normale.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Am pus pe f30 discuri zimmermann și placute ate, in ciuda recomandĂŁrilor de a pune doar originale bmw. Dupa 1000 km pot spune ca sunt foarte ok, nu au scârțâit deloc, franarea este mai ok parca fata de cele originale, adica la franare ușoarĂŁ masina se oprește lin... nu știu, sper sa nu fie placebo

ConteazĂŁ probabil si cum sunt montate, cat de bine se curata flansele pe care se monteazĂŁ discurile, pinii pe care culiseazĂŁ etrierii, ungerea lor cu vaselina speciala... etc

Cert este ca eu nu am avut pana acum nici o problema cu franele dupa ce am fĂŁcut schimbul, ba chiar franarea este mai buna, fara zgomote sau vibrații

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu am pus la E91 discuri si placute ATE, si nu am avut probleme pana acum.La cealalta masina tot ATE, la fel.

La toate le-am verificat codul de autenticitate pe site la ATE si erau in ordine. Ce m-a surprins insa a fost ca discurile (cutiile adica) erau in tipla pe care era pus un abtibild "Made IN China" :mellow: Placutele parca in Cehia... globalizare, ce sa faci....

 

Referitor la discutia "din fabrica" vs aftermarket:

 

La munca avem flota de masini, diverse marci, le-am condus si cu placutele din fabrica si cu cele puse ulterior (ATE) si singura diferenta sesizabila a fost durata lor de viata. Cele din fabrica tin mult mai mult. In rest, fara probleme, zgomote, diferente la capacitate de franare, etc.

 

Problemele cred ca apar de la autenticitatea produselor.

Link to comment
Share on other sites

PlĂŁcuțele originale mai aveau 3-4mm carne pe ele, senzorii de uzura nici macar nu au fost atinși... discurile originale aveau ceva uzurĂŁ dar nu exagerata... deci altcineva probabil ar mai fi mers cel putin 10 mii de km cu ele... Deci nu se pune problema ca din cauza uzurii nu franau bine. Ba chiar cateodata cand se ĂŽncĂŁlzeau scoteau niste zgomote ciudate ca un vajait, si daca franam ușor la viteza foarte mica nu se oprea masina lin ci brusc ca si cum ar fi fĂŁcut aderențĂŁ si s ar fi lipit pe plĂŁcuțele pe discuri...

In fine, cert este ca deocamdatĂŁ sunt multumit de combinația asta zimmermann discuri si ate plĂŁcute..

Iar ca fabricație au fost Zimmermann in Germania si Ate in Italia

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.