Jump to content

Porneste subturat Bmw VALVETRONIC


Liviu George

Recommended Posts

Va salut, iar a apĂŁrut o mica problema la n42b20 ul meu. Dimineața la prima cheie pornește prost, subturat, o data sau de 2 ori s a și oprit. DacĂŁ o accelerez ușor sau o opresc și repornesc e normala toatĂŁ ziua. Erori nu mai am, am avut la senzorul de ulei, l am schimbat și am mai avut una care nu a mai apĂŁrut, atașez mai jos poza. Mai e o pb, ĂŽmi arata o valoare peste maxim ĂŽn INPA, va arat și asta mai jos. Sa fie din pompa de aer? Sa fie din senzorii ax came sau arbore?

 

Asta este eroarea, stearsa acum 200, nu a mai aparut pana acum, dar de pornit tot asa porneste.

 

Va salut, iar a apĂŁrut o mica problema la n42b20 ul meu. Dimineața la prima cheie pornește prost, subturat, o data sau de 2 ori s a și oprit. DacĂŁ o accelerez ușor sau o opresc și repornesc e normala toatĂŁ ziua. Erori nu mai am, am avut la senzorul de ulei, l am schimbat și am mai avut una care nu a mai apĂŁrut, atașez mai jos poza. Mai e o pb, ĂŽmi arata o valoare peste maxim ĂŽn INPA, va arat și asta mai jos. Sa fie din pompa de aer? Sa fie din senzorii ax came sau arbore?

 

Asta este eroarea, stearsa acum 200, nu a mai aparut pana acum, dar de pornit tot asa porneste.

 

Si despre asta vorbeam, valoarea peste limita. Am sters toate adaptarile cu inpa sa vad daca acea valoare isi revine, dar nu se schimba nimic.

post-87751-0-62612900-1558860276_thumb.jpg

post-87751-0-87539200-1558860434_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Cu aceeasi problema ma confrunt si eu, pornitul balbait la prima cheie dupa ce a stat mai mult timp. I-am reconditionat tot motorul (distributie,vanosuri,senzor vibrochen sau arbore, valva pcv, motoras si senzor vvt). La mine cu cat e mai cald afara cu atat porneste mai prost la a2 sau a3 cheie, dar daca e sub 5 grade afara porneste la sfert fara niciun balbait.
Link to comment
Share on other sites

Am rezolvat aceiasi problema la masina unui prieten.Tragea aer fals si din cauza asta pornea greu dimineata.Verificati imediat dupa debitmetru furtunul si piesa de plastic ce vine prinsa de furtun .La prietenul meu a fost rupt la imbinarea dintre furtun si piesa accea.
Link to comment
Share on other sites

Am rezolvat aceiasi problema la masina unui prieten.Tragea aer fals si din cauza asta pornea greu dimineata.Verificati imediat dupa debitmetru furtunul si piesa de plastic ce vine prinsa de furtun .La prietenul meu a fost rupt la imbinarea dintre furtun si piesa accea.

Pai și doar la prima pornire fĂŁcea asa? DacĂŁ trage aer fals oscileazĂŁ și dupĂŁ relantiul..

Link to comment
Share on other sites

Si masina mea se comporta asemanator la prima pornire si in plus se mai si oprea din cand in cand la franare, iar mai recent incepuse sa se accelereze singura cand stateam la semafor.

Cauza, rezonatorul (cel care este corp comun cu furtunul, care vine imediat dupa debitmetru) nu fusese prins bine de cutia filtrului de aer si s-a frecat de o rola pana cand aceasta a facut o gaura mare in el.

Edited by roby_m
Link to comment
Share on other sites

Revin si eu cu mici amanunte, dupa anumiti km parcursi imi apar urmatorele erori fara sa mi se aprinda check engine.

P0490 - Exhaust Gas Recirculation (EGR) "A" Control Circuit High

P0491 - Secondary Air Injection System Insufficient Flow Bank 1

2760 - secondary-air system bank 1

2761 - secondary-air system bank 2

2781 - camshaft sensor intake

 

Mentionez faptul ca mereu cand porneste balbait imi baga un miros de gaze inauntru iar la relanti are un mic "trepidat" pe care inainte nu il avea pana sa am probleme pe partea de valvetronic. Acum 2 luni am schimbat valva pcv cu furtunele aferente si am verificat tot ce inseamna pe partea de admisie si n-am gasit nimic rupt sau scos.

Edited by Luv
Link to comment
Share on other sites

Si masina mea se comporta asemanator la prima pornire si in plus se mai si oprea din cand in cand la franare, iar mai recent incepuse sa se accelereze singura cand stateam la semafor.

Cauza, rezonatorul (cel care este corp comun cu furtunul, care vine imediat dupa debitmetru) nu fusese prins bine de cutia filtrului de aer si s-a frecat de o rola pana cand aceasta a facut o gaura mare in el.

O sa verific și ala, ĂŽl bĂŁnuiesc și pe el. Azi și ieri a pornit bine 😂

Edited by Liviu George
Link to comment
Share on other sites

Cu aceeasi problema ma confrunt si eu, pornitul balbait la prima cheie dupa ce a stat mai mult timp. I-am reconditionat tot motorul (distributie,vanosuri,senzor vibrochen sau arbore, valva pcv, motoras si senzor vvt). La mine cu cat e mai cald afara cu atat porneste mai prost la a2 sau a3 cheie, dar daca e sub 5 grade afara porneste la sfert fara niciun balbait.

Problema la tine. E senzorrul de temeratura din debitmetrul de aer si din cauza senzorului de temp motor sau al apei din radiator, dupa cum.il aveti. La temperaturi negative cantitatea de combustibil e ceva mai mare, dar din cauza erorii data de senzorii de temp, cantitatea de combustibil ramane tot mare chiar si la temperaturi mai ridicate ale aerului. De aceea daca apasati putin pe pedala de acceleratie ca sa creasca turatia, va creste si cantitayea de aer trasa de motor dar va creste si putin temperatura motorului( cantitatea de combustibil va scadea f putin) dar suficient cat sa mearga bine.

Asta doar daca: nu aveti furtune sparte/ crapate.

Link to comment
Share on other sites

Problema la tine. E senzorrul de temeratura din debitmetrul de aer si din cauza senzorului de temp motor sau al apei din radiator, dupa cum.il aveti. La temperaturi negative cantitatea de combustibil e ceva mai mare, dar din cauza erorii data de senzorii de temp, cantitatea de combustibil ramane tot mare chiar si la temperaturi mai ridicate ale aerului. De aceea daca apasati putin pe pedala de acceleratie ca sa creasca turatia, va creste si cantitayea de aer trasa de motor dar va creste si putin temperatura motorului( cantitatea de combustibil va scadea f putin) dar suficient cat sa mearga bine.

Asta doar daca: nu aveti furtune sparte/ crapate.

La mine ai un sfat ceva? Un mecanic mi a zis ca e distribuția, dar e ok, a fost schimbata, patinele sunt ok, e ĂŽntinsĂŁ, nu e lanțul slab dimineața ĂŽnainte de pornire. Ămi da valoarea aia pe senzor cu!, am luat un senzor pe metzger și a venit original (știam asta pt ca ma ocup cu piesele) și un furtun de la pcv ala de ĂŽntra ĂŽn baie, l am crĂŁpat eu din greșealĂŁ. Am sa le pun sa vad care e treaba. Ideea e ca face doar la prima pornire si se manifesta mereu la fel. Nu urca acum pana la 1500 sau cât trebuie la prima cheie, urca la 800,900 și dupĂŁ sta 2,3,4 secunde la 450,500, dupĂŁ ĂŽși revine și e totul ok 😂

Link to comment
Share on other sites

La mine ai un sfat ceva? Un mecanic mi a zis ca e distribuția, dar e ok, a fost schimbata, patinele sunt ok, e ĂŽntinsĂŁ, nu e lanțul slab dimineața ĂŽnainte de pornire. Ămi da valoarea aia pe senzor cu!, am luat un senzor pe metzger și a venit original (știam asta pt ca ma ocup cu piesele) și un furtun de la pcv ala de ĂŽntra ĂŽn baie, l am crĂŁpat eu din greșealĂŁ. Am sa le pun sa vad care e treaba. Ideea e ca face doar la prima pornire si se manifesta mereu la fel. Nu urca acum pana la 1500 sau cât trebuie la prima cheie, urca la 800,900 și dupĂŁ sta 2,3,4 secunde la 450,500, dupĂŁ ĂŽși revine și e totul ok 😂

Din ce spui ar trebui sa inlocuiesti furtunul de la valva pcv,si sa verifici bine sa nu mai ai si altele crapate.In general dimineata presiunea combustibilului spre injectoare e mica, si masina ar trebui sa aibe un sistem care sa porneasca pompa de combustibil ( la a 2-a treapta a cheii)pana sa pornesti tu demarorul.

Verifica sa vezi daca iti porneste pompa, ( se aude cum bazie sub bancheta din spate).

Nu e distributia.

Sa ne spui rezultatul.

Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

Din ce spui ar trebui sa inlocuiesti furtunul de la valva pcv,si sa verifici bine sa nu mai ai si altele crapate.In general dimineata presiunea combustibilului spre injectoare e mica, si masina ar trebui sa aibe un sistem care sa porneasca pompa de combustibil ( la a 2-a treapta a cheii)pana sa pornesti tu demarorul.

Verifica sa vezi daca iti porneste pompa, ( se aude cum bazie sub bancheta din spate).

Nu e distributia.

Sa ne spui rezultatul.

Am schimbat furtun ele de la pcv, doar ca am spart unul recent pt ca am schimbat baia de ulei, dar fĂŁcea la fel pana sa ĂŽl sparg. SâmbĂŁta ĂŽl schimb pe acela și ma uit și la restul. Sa nu fie din senzorul de la arbore buba? Ămi da valoarea aia mare cu! Și ma gandeam ca și el e posibil sa fie bușit... Pompa se aude mergând, am ĂŽncercat sa ii pun contactul de 2,3,4 ori și tot asa face. I am șters și dimineața ĂŽnainte de pornire adaptĂŁrile din INPA și la fel pornește.. Nu știu ce sa zic.. DacĂŁ as știi ca nu e din senzorul ala nu l as mai schimba și l as da retur.. Asa dacĂŁ ĂŽl montez...

Link to comment
Share on other sites

Daca ar fi sa ne luam dupa inpa e vorba de senzorul de la axa admisie valvetronic care se numeste camshaft, e ca si cum axul ar fi semiblocat sau nu ajunge uleiul pana la ax.

Crankshaft e unul singur( senzor rotatie motor), il inlocuiesti degeaba (parerea mea).

Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

Daca ar fi sa ne luam dupa inpa e vorba de senzorul de la axa admisie valvetronic care se numeste camshaft, e ca si cum axul ar fi semiblocat sau nu ajunge uleiul pana la ax.

Crankshaft e unul singur( senzor rotatie motor), il inlocuiesti degeaba (parerea mea).

Pai valoarea e pe ala de arbore din câte vad pe inpa.. Vorbești de senzorii de poziție sau de solenoid?

Link to comment
Share on other sites

Ai fost la un mecanic sa iti puna calele sa vezi daca e pusa la punct cum trebuie ? Sau sa verifice vanosul de pe admisie sa nu aiba probleme, pt ca daca sunt probleme acolo poti sa schimbi 100 de senzori si eroarea apare din nou iar motorul o sa aiba acelasi mers neregulat.. Edited by crazyboy
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.