Jump to content

Porneste subturat Bmw VALVETRONIC


Liviu George

Recommended Posts

Ai fost la un mecanic sa iti puna calele sa vezi daca e pusa la punct cum trebuie ? Sau sa verifice vanosul de pe admisie sa nu aiba probleme, pt ca daca sunt probleme acolo poti sa schimbi 100 de senzori si eroarea apare din nou iar motorul o sa aiba acelasi mers neregulat..

Ai dreptate , pentru ca cel mai ieftin e sa schimbi senzori decat o verificare completa.

Link to comment
Share on other sites

Nu e vorba ca sh, dar eu le prefer sa fie macar cele originale, cele aftermarket nu sunt de calitate.

Conteaza mult calitatea materialelor din care sunt facute, in primul rand sunt supuse stresului termic si mecanic(vibratii)

Apropo: ai verificat vreodata sa vezi daca uleiul are suficienta presiune si ajunge si la valvetronic?

Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

Nu e vorba ca sh, dar eu le prefer sa fie macar cele originale, cele aftermarket nu sunt de calitate.

Conteaza mult calitatea materialelor din care sunt facute, in primul rand sunt supuse stresului termic si mecanic(vibratii)

Apropo: ai verificat vreodata sa vezi daca uleiul are suficienta presiune si ajunge si la valvetronic?

 

Valvetronicul este inactiv in primele minute de functionare la rece a motorului.

Link to comment
Share on other sites

Daca ar fi sa ne luam dupa inpa e vorba de senzorul de la axa admisie valvetronic care se numeste camshaft, e ca si cum axul ar fi semiblocat sau nu ajunge uleiul pana la ax.

Crankshaft e unul singur( senzor rotatie motor), il inlocuiesti degeaba (parerea mea).

 

.....N42...are 3 axe :

1. admisie

2. evacuare

3. axa excentrica ]Eccentric shaft)

]la randul lor, toate cele 3 axe, au senzorii lor (separati)

 

Valvetronicul este inactiv in primele minute de functionare la rece a motorului.

 

??!!!???!!!!

 

de cand ? la cine ?

(cum ai verificat tu asta?)

"Începând cu anul 2001, BMW a introdus noul motor pe benzină, în patru cilindri, echipat cu sistemul de distribuție variabilă Valvetronic. Acest motor (cod N42) a fost primul cu ]distribuție variabilă electromecanică, cu variație continuă a înălțimii de ridicare a supapelor de ]admisie. Datorită acestui sistem de distribuție motorul N42 avea consumul de combustibil mai mic cu 15%, comparativ cu motorul de generație mai veche."

Edited by wind-3er
Link to comment
Share on other sites

.....N42...are 3 axe :

1. admisie

2. evacuare

3. axa excentrica ]Eccentric shaft)

]la randul lor, toate cele 3 axe, au senzorii lor (separati)

 

 

 

??!!!???!!!!

 

de cand ? la cine ?

(cum ai verificat tu asta?)

"Ăncepând cu anul 2001, BMW a introdus noul motor pe benzinĂŁ, ĂŽn patru cilindri, echipat cu sistemul de distribuție variabilĂŁ Valvetronic. Acest motor (cod N42) a fost primul cu ]distribuție variabilĂŁ electromecanicĂŁ, cu variație continuĂŁ a ĂŽnĂŁlțimii de ridicare a supapelor de ]admisie. DatoritĂŁ acestui sistem de distribuție motorul N42 avea consumul de combustibil mai mic cu 15%, comparativ cu motorul de generație mai veche."

Mulțumesc. Tu personal ca și pĂŁrere, ce crezi ca are? E din senzori sau e distribuția decalata? E pornirea asta un senzor sau nu? Poate fi din distribuție doar la prima cheie sau poate fi din senzor,DOAR LA PRIMA pornire dupĂŁ o perioada lunga de inactivitate..

Link to comment
Share on other sites

distributia e schimbata ? ( cu tot tacamul...lant, patine si intinzator ? )

PERSONAL....nu cred ca e de vina niciun senzor ( senzorii merg sau nu)

 

dimineata, cand apare problema asta...masina, motorul trepideaza ?

 

bobinele , bujiile cum sunt ? sunt schimbate ?

 

daca totul e ok , la ce am mentionat mai sus...singura care mai poate genera probleme...e axa valvetronic ( cea de-a 3 axa)

 

(patit pe pielea mea)

Link to comment
Share on other sites

distributia e schimbata ? ( cu tot tacamul...lant, patine si intinzator ? )

PERSONAL....nu cred ca e de vina niciun senzor ( senzorii merg sau nu)

 

dimineata, cand apare problema asta...masina, motorul trepideaza ?

 

bobinele , bujiile cum sunt ? sunt schimbate ?

 

daca totul e ok , la ce am mentionat mai sus...singura care mai poate genera probleme...e axa valvetronic ( cea de-a 3 axa)

 

(patit pe pielea mea)

Distribuția e schimbata complet, axa cu came schimbata acum 20.000 de km, uzura nu avea, verificata și mĂŁsuratĂŁ. Bujiile schimbate acum 3.000 de km cu ngk iridium.

Nu trepideaza, adicĂŁ merge ĂŽn 4 nu ĂŽn 3. Doar pornește subturat și atât, dacĂŁ pornesc și opresc, a doua pornire se duce acul la turometru pana la 1500 și dupĂŁ scade, la prima se duce pana la 800 și sta la 450 3,4,5 secunde, dupĂŁ care ori moare, ori urca la 1000 și merge normal, dar de regula moare. Asta doar la prima pornire, ĂŽn rest motorul mg bine.

Link to comment
Share on other sites

hmmm...

auzi...da filtrul de benzina l-ai schimbat ? pompa de benzina e ok ?

Asta e singurul neglijat, mașina mergand pe gpl am neglijat filtrul de benzina.. Chiar dacĂŁ am o instalație GPL de top, pornirea tot pe benzina e, asa ca... Poate sa fie din asta? Dar eu am o problema cu valoarea aia cu! AfișatĂŁ ĂŽn inpa mai rĂŁu decât cu pornirea subturata 😅

Link to comment
Share on other sites

@roby

Evacuare - https://www.autoeco.ro/element-de-reglare-arbore-excentric(cursa-variabila-ventil)-aisin-vcb-002/a14860257/

Admisie - https://www.autoeco.ro/element-de-reglare-arbore-excentric(cursa-variabila-ventil)-aisin-vcb-001/a14860256/

 

Dupa ce da ti click pe link copiati de la liniuta si lipiti pentru a va da pagina corecta.

Edited by Luv
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.