Jump to content

Porneste subturat Bmw VALVETRONIC


Liviu George

Recommended Posts

Debitmetru schimbat, furtun ĂŽnlocuit. Face exact la fel. Ămi vine sa arunc benzina pe ea și sa ii dau foc.

Eu, NU ti-am recomandat sa schimbi debitmetru. Eu ziceam ceva de erori prezente, (si alte simptome posibile) ca sa trebuieasca sa te gandesti ca ar fi debitmetru.

(poate stie mai multe Eugen B care te-a sfatuit..)

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu am nicio eroare, totul lucreazĂŁ cum trebuie. Am verificat aer fals, nu trage pe nicĂŁieri, senzorii scoși, curĂŁțați, verificați, unii ĂŽnlocuiți (doar pt proba, ca și debitmetrul) nu e vorba de bani pe piese sau ceva, nu dau bani pe ele dacĂŁ le iau doar ĂŽncerc.

Nu am ĂŽnlocuit azi, ieri.

Debitmetru ĂŽnlocuit, senzori axe came ĂŽnlocuiți, pcv schimbat, toate furtunele de la el sunt acum schimbate, filtrul de combustibil schimbat cu Mahle, solenoizii verificați la curent și curĂŁțați, lanț distribuție ĂŽntins, fiind ĂŽnlocuit odatĂŁ cu patinele și ĂŽntinzĂŁtor, toate oringurile sunt ĂŽnlocuite, inclusiv cel de la senzor vvt, pompa de aer funcționeazĂŁ, sonda lambda ĂŽnainte de catalizator ĂŽnlocuitĂŁ acum 5, 6000 de km. Injectoarele au corecții de maxim 1.8, toți senzorii lucreazĂŁ cum trebuie, nicio eroare pe inpa cu excepția uneia apĂŁrutĂŁ recent, oare sa zicĂŁ ceva asta? Secondary air system.. ȘtearsĂŁ de mine, aceasta nu a mai aparut. Dar nu am reținut ce mai zicea.. Sa continui, axa cu came de la vvt ĂŽnlocuitĂŁ acum 7,8 luni, axa era perfecta, cuzineți de la ea noi, tachetii ĂŽnlocuiți (toți 16 plus cei de la axa vvt, dacĂŁ tot tacheti/culbutori le zice)

Presiunea din rampa nu am verificat o, e singura chestie neverificata cred 😂dar are presiune mare, am scos furtunul și a sĂŁrit benzina nu gluma 😂

Azi am ascultat mai bine și dupĂŁ ce o pornesc, la prima cheie,ma rog, a doua când o ia.. Da și rateuri, micuțe ce i drept, dar da când o accelerez.

Nu știu ce poate sa aibĂŁ mașina asta, jur!

Edited by Liviu George
Link to comment
Share on other sites

Debitmetru schimbat, furtun ĂŽnlocuit. Face exact la fel. Ămi vine sa arunc benzina pe ea și sa ii dau foc.

Ti-am.spus ca nu e debitmetrul.

iar daca iti da mici rateuri , ori distributia nu e pusa corect, ori unul din senzorii camshaft sau crankshaft nu trimite impulsurile corect catre ECU,

Doar acesti 2 senzori , axa cu came si senzorul de pe volanta trimit impulsuri catre ecu , pentru ca sa dea scanteia la momentul corect.

Nu ai nevoie de niciun update de soft

Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

Ti-am.spus ca nu e debitmetrul.

iar daca iti da mici rateuri , ori distributia nu e pusa corect, ori unul din senzorii camshaft sau crankshaft nu trimite impulsurile corect catre ECU,

Doar acesti 2 senzori , axa cu came si senzorul de pe volanta trimit impulsuri catre ecu , pentru ca sa dea scanteia la momentul corect.

Nu ai nevoie de niciun update de soft

Am mai vorbit acum cu Florin și am verificat rampa de injecție, am apĂŁsat pe ventil(mașinĂŁ nepornita de dimineațĂŁ) și...a,, pisat,, putina benzina, nu ca a țâșnit 😔 am dat la automat și a pornit tot asa, dupĂŁ am testat iar ventilul și a aruncat benzina cu presiune, apoi am dat la automat și a pornit perfect. Deci se dezamorseaza 🙆‍♂️ se schimba greu pompa?

Link to comment
Share on other sites

Maine dimineațĂŁ pornesc pompa din tester sa vad dacĂŁ asa pornește ok, ar trebui sa facĂŁ presiune și sa porneascĂŁ, nu? Sau prinde aer și tot asa o sa fie?

 

Fara suparare, cred ca tu nu ai ce face si te joci cu ceilalti membrii ai forumului, si mai mult ca sigur ca nici nu e masina ta, dar ai acces la un parc de dezmembrari, cumva te ocupi si de vanzari de masini sh?

Pe 19 iunie (topic 19) ti-am scris: Din ce spui ar trebui sa inlocuiesti furtunul de la valva pcv,si sa verifici bine sa nu mai ai si altele crapate.In general dimineata presiunea combustibilului spre injectoare e mica, si masina ar trebui sa aibe un sistem care sa porneasca pompa de combustibil ( la a 2-a treapta a cheii)pana sa pornesti tu demarorul.

Verifica sa vezi daca iti porneste pompa, ( se aude cum bazie sub bancheta din spate).

Nu e distributia.

Sa ne spui rezultatul.

Pe 20 iunie mi-ai raspuns : (topic 20): Am schimbat furtun ele de la pcv, doar ca am spart unul recent pt ca am schimbat baia de ulei, dar fĂŁcea la fel pana sa ĂŽl sparg. SâmbĂŁta ĂŽl schimb pe acela și ma uit și la restul. Sa nu fie din senzorul de la arbore buba? Ămi da valoarea aia mare cu! Și ma gandeam ca și el e posibil sa fie bușit... Pompa se aude mergând, am ĂŽncercat sa ii pun contactul de 2,3,4 ori și tot asa face. I am șters și dimineața ĂŽnainte de pornire adaptĂŁrile din INPA și la fel pornește.. Nu știu ce sa zic.. DacĂŁ as știi ca nu e din senzorul ala nu l as mai schimba și l as da retur.. Asa dacĂŁ ĂŽl montez...

Dupa 9 zile o iei de la capat si intrebi din nou daca pompa ar trebui sa faca presiune? Tu chiar iti bati joc de membrii forumului? Iti place sa stai calare numai pe laptop?

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Fara suparare, cred ca tu nu ai ce face si te joci cu ceilalti membrii ai forumului, si mai mult ca sigur ca nici nu e masina ta, dar ai acces la un parc de dezmembrari, cumva te ocupi si de vanzari de masini sh?

Pe 19 iunie (topic 19) ti-am scris: Din ce spui ar trebui sa inlocuiesti furtunul de la valva pcv,si sa verifici bine sa nu mai ai si altele crapate.In general dimineata presiunea combustibilului spre injectoare e mica, si masina ar trebui sa aibe un sistem care sa porneasca pompa de combustibil ( la a 2-a treapta a cheii)pana sa pornesti tu demarorul.

Verifica sa vezi daca iti porneste pompa, ( se aude cum bazie sub bancheta din spate).

Nu e distributia.

Sa ne spui rezultatul.

Pe 20 iunie mi-ai raspuns : (topic 20): Am schimbat furtun ele de la pcv, doar ca am spart unul recent pt ca am schimbat baia de ulei, dar fĂŁcea la fel pana sa ĂŽl sparg. SâmbĂŁta ĂŽl schimb pe acela și ma uit și la restul. Sa nu fie din senzorul de la arbore buba? Ămi da valoarea aia mare cu! Și ma gandeam ca și el e posibil sa fie bușit... Pompa se aude mergând, am ĂŽncercat sa ii pun contactul de 2,3,4 ori și tot asa face. I am șters și dimineața ĂŽnainte de pornire adaptĂŁrile din INPA și la fel pornește.. Nu știu ce sa zic.. DacĂŁ as știi ca nu e din senzorul ala nu l as mai schimba și l as da retur.. Asa dacĂŁ ĂŽl montez...

Dupa 9 zile o iei de la capat si intrebi din nou daca pompa ar trebui sa faca presiune? Tu chiar iti bati joc de membrii forumului? Iti place sa stai calare numai pe laptop?

Cu ce sa ĂŽmi bat joc de voi? Ămi cer scuze dacĂŁ te-am deranjat. Nu am parc auto, lucrez ĂŽn domeniul pieselor și am acces la orice piesa, o pot lua, proba și da retur chiar dacĂŁ o montez. Am fĂŁcut tot ce am zis aici pe grup la mașinĂŁ și e mașina mea personala, am și zis ca nu am verificat presiunea din rampa pana acum cu aparat ceva, dar pompa merge, pornește când ii pun contactul și pornește când ii dau sa facĂŁ asta din inpa. DacĂŁ pornea, eu credeam ca e de vina filtrul, filtru neschimbat de nemții de la care am luat mașina de muuult timp, am schimbat și filtrul și greșeala mea a fost ca nu am fost sa masor nici dupĂŁ aceea presiunea. AsearĂŁ dupĂŁ ce am vb cu Florin și mi a zis ca are simptome de dezamorsare am apĂŁsat pe ventilul rampei dupĂŁ ce mașina era nepornita de ceva ore și am constatat ca presiunea nu exista, am dat la automat, nu a pornit și am apĂŁsat iar pe ventil, doar a curs putina benzina. La a doua cheie a și pornit si a existat și presiune.

Eu ĂŽmi cer scuze dacĂŁ v-am deranjat și mi am bĂŁtut joc de voi, nu am urmĂŁrit asta, nu mi sta ĂŽn fire și nici nu am ĂŽnvĂŁțat asta nicĂŁieri. Ămi mai cer iertare ĂŽncĂŁ o data dacĂŁ asa a pĂŁrut și nu am sa mai postez dacĂŁ a fost un deranj.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
O sa iti spun ce am spus si cuiva care m-a contactat in privat legat de motorul asta. Da`l jos de pe masina si pune un 2.2/2.5/3.0 si nu-ti mai bate capul. Valvetronicul ala este un motor vesnic stricat. Am avut 3 astfel de motoare si am facut tot ce s-a putut sa mearga ok. La ultimul e46 avut am avut n42b20 la care i-am schimbat preventiv distributia la Florin si incepusera sa bata cuzinetii. Am schimbat motorul tot cu un n42b20 (cea mai mare greseala) pe care am pus distributie noua+simeringuri supape noi+garnituri+schimbat axa valvetronic(care avea uzura la un motor cu 150k km reali). Motorul a mers 6 luni si a inceput sa bata iar. Sa nu mai zic de consum de ulei, fluctuatii la relanti, fluctuatii la rece, limp mode, pierderi de ulei prin toate partile. Orice repari la mizeria aia de motor o sa mearga o vreme si dupa o sa faca probleme din nou. Am avut si n46b20 si ala era plin de probleme. Nu merita pentru 600-700 lei economisiti la impozit si pentru o diferenta de 1-2 litri la consum sa iti bati capul cu porcaria aia de motor. Regret si acum ca m-am zgarcit si am spus ca o sa fac economie daca imi iau 2.0 in loc de 2.2/2.5. M-am zgarcit la un impozit de 900 lei vs 200 lei si am ajuns sa cheltuiesc cu inlocuirea motorului 4000 lei (la 4 luni dupa ce am luat masina), iar dupa 6 luni a inceput sa aiba probleme iar. Asta in conditiile in care au lucrat Florin si inca un mecanic foarte bun la ambele masini, nu si-au bagat mainile mecanici de coltul blocului. Mi se pare un cosmar sa detii asa ceva. Edited by All
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sa inteleg ca iei in calcul posibilitatea ca un injector sa curga. Sunt curios, astept vestile de dupa.

Ănclin sa cred ca asta e problema. Azi schimb rampa și va zic cum se comporta. DacĂŁ tot asa face o duc la Florin și ii zic sa ma sune când afla ce are, poate dura și o luna.. Ca ma scoate din sĂŁrite pornitul asta care ĂŽntre timp s a agravat, o ia la a3 a, a 4 a cheie, iar acum face și când mașinĂŁ sta 3 4 ore oprita. Da și fum negru când pornește, semn ca arde benzina multĂŁ ĂŽn momentul ala, asa ca am gândit ca un injector curge și asta ar fi explicația.

Link to comment
Share on other sites

Filtrul de benzina l-ai verificat? (Are un regulator de presiune in interior).

Verifica si supapa de aerisire de la rezervorul de combustibil.

Am filtru nou, Mahle pus de 2, 3 sĂŁptĂŁmâni. Am pus azi rampa și la fel a pornit. Deci, pompa noua, filtru nou, rampa schimbata și totul e la fel..Supapa aia ce sa influențeze? Nu știu de ea nimic.

Edited by Liviu George
Link to comment
Share on other sites

Am stat puțin și am mai analizat iar totul, am pus toate cap la cap și am zis sa mai ĂŽncerc ceva. Eu am gpl pe mașina, am rezervorul aproape plin și benzina e de mult timp, plus ca 30 de L sunt de la o cunoștințĂŁ care are utilaje de tuns iarba și o ia mai ieftin, i am dat mașina sa meargĂŁ undeva și mi a facut el plinul.. El a zis ca e benzina de la omv, acum nu știu, nu mai zic nimic. Vreau sa o consum și sa bag de la mol de 100..Zic și eu, poate nu are asta putere sau naiba sa o ia..
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.