Jump to content

Consum mare la 120d


Recommended Posts

Buna ziua, am un Bmw seria 1 120d E87 M47 fara filtu de particule la care am un consum zic eu neobisnuit pentru el.

In oras aproximativ 14%(si cu motorul incalzit), iar in afara 8% la 100 km. Din ce am citit pe forumuri alti soferi au in oras 10-12% sau mai putin, iar in afara 5-6%.

Mentionez ca am schimbat toate filtrele(aer,motorina,polen), imi puteti spune care ar fi cauza sau la ce sa ma uit?

Link to comment
Share on other sites

Cum e anulat dpf-ul? Soft+ tot filtrul fizic?

Cauze posibile:

-termostat defect

-soft dpf off facut prost

-catalizator infundat (daca s-a mers cu consum mare de ulei in trecut)

-probleme geometrie variabila turbina

-injectoare cu probleme

-distributie sarita de la punct sau montata gresit

 

Trebuie sa ii faci o diagnoza prima oara. Cauze ar putea fi mai multe... Daca tu crezi ca ai schimbat toate filtrele si ca asa se repara o masina mai bine iti cumperi Sandero si o lasi balta cu Bmw-urile. Lasa-ma sa ghicesc...120d cu dpf off iar in bord ai 180k km? :)))

Edited by All
Link to comment
Share on other sites

Cum e anulat dpf-ul? Soft+ tot filtrul fizic?

Cauze posibile:

-termostat defect

-soft dpf off facut prost

-catalizator infundat (daca s-a mers cu consum mare de ulei in trecut)

-probleme geometrie variabila turbina

-injectoare cu probleme

-distributie sarita de la punct sau montata gresit

 

Trebuie sa ii faci o diagnoza prima oara. Cauze ar putea fi mai multe... Daca tu crezi ca ai schimbat toate filtrele si ca asa se repara o masina mai bine iti cumperi Sandero si o lasi balta cu Bmw-urile. Lasa-ma sa ghicesc...120d cu dpf off iar in bord ai 180k km? :)))

 

Masina este an 2004, nu are din fabricatie filtru de particule si nu, nu am in bord "180k" km. Masina are 242000~ km.

Am pus un tester recent si a dat niste erori la bujii, altceva nimic, iar din ce ai spus tu, ok am sa verific.

Link to comment
Share on other sites

Masina este an 2004, nu are din fabricatie filtru de particule si nu, nu am in bord "180k" km. Masina are 242000~ km.

Am pus un tester recent si a dat niste erori la bujii, altceva nimic, iar din ce ai spus tu, ok am sa verific.

Fix , dar fix aceleasi simptome le am si eu. Acelasi M47 .

 

Consum exagerat ajunge instantul la 35%. Media nu scade sub 8%. Oras 14-15%. Scadere putere.

 

Am pus pe tester ... numai eroare la bujii.

 

Am schimbat termostatul de la egr. UrmeazĂŁ sa schimb si termostatul de la pompa de apa.

 

VĂŁ tin la curent. ... poate a mai pĂŁĂâşit cineva ... rog sa posteze.

Edited by Coscho
Link to comment
Share on other sites

Cu talpa cum staĂâşi? :)

ĂËi nu e o glumĂŁ, dar dacĂŁ ĂŽĂâşi place sĂŁ o frigi nu e nimic aiurea :)

Ce talpĂŁ ?!?! Merg subturat ... dacĂŁ bag talpa o ia razna consumul.

 

Posibil si senzor de presiune galerie de admisie.

Cum pot verifica acest lucru.? ... testerul l-am pus si nu am nici o eroare Edited by Coscho
Link to comment
Share on other sites

SĂŁ știți cĂŁ și eu mĂŁ confrunt cu aceeași "problemĂŁ" la un M47,consum de 7-8 extraurban, și 13-14 urban, ĂŽn condițiile unui condus normal și trafic decent. Sunt curios de posibila rezolvare ĂŽn urma ĂŽnlocuirii senzorului menționat. Precizez cĂŁ mașina nu are alte probleme,și anume injectoarele au valori bune,turbina e ĂŽn mințile ei,iar dpf ul nu e ĂŽnfundat,termostate ĂŽnlocuite,bujii și releu schimbate.
Link to comment
Share on other sites

Asa ajungi sa schimbi juma de masina.

 

Cand e consum mare, e o problema de amestec (compenseaza intr-un anumit fel cu motorina). Senzorul mentionat, nu stiu, nu ar trebui sa apara pe tester daca da valori "out of range"?

Alte cauza poate fi si debitmetrul.

Link to comment
Share on other sites

Cred că asta este. Am găsit un post despre acest lucru. Multumesc Vodkisan. Merg maine la mecanic. Va tin la curent ...56ea7cb930c12d1c42d4eaff37985340.jpg

Daca senzorul de presiune pe admisie e cumva montat in spatele galeriei de admisie, de obicei cand se "duce" se pierde puterea la deal (cel mai sesizabil) sau in panta. Tot ce scrie in poza atasata este absolut corect numai ca acela senzor masoara PRESIUNE nu cantitate de aer. E capabil sa seziseze presiuni la diferite altitudini, vale/deal, munte/ses/campie..

 

Anyway, asta-i parerea mea.

 

Sincer, ma indoiesc ca senzorul MAP ar fi corelat atat de mult cu, consumul..

As schimba senzorul MAF, sau debitmetru in limbaj popular.., desigur cu readaptarea sa obligatorie.

Acesta este responsabil cu raportarea cantitatii de aer spre/la PCM.

 

Obligatoriu tine-ne la curent.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Ați schimbat careva acel senzor ĂŽntre timp? modificĂŁri constatate?

 

stai lin , la M47 cam ala e consumul, iarna 12 vara 13 aveam si eu, e f cald deja , Ac baga grav , traficul din ce in ce mai prost, daca am putea sa ne facem viata noaptea ....

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Nu am reusit sa ajung la mecanic. Pe 20 vine din concediu si o sa merg cu ea. Va tin la curent.

 

Eu vorbesc de consum vara, cand motorul e cald. In viteza a doua la accelerare, consumul instant este de 35 eeee? Nevasta-mea mi-o zi sa nu-mi iau raba.

 

Noh.

 

Detin 2 m47.

 

Una consuma normal. Am 5.9 consum mediu. Recent am facut 2500km am facut consumul plin cu plin. Atata o iesit. Cu aer conditionat si frigider mers non stop.

 

A doua nu scade sub 8.2 mediu. In oras 14/15 in zile bune, de obicei 18/20 (De vreo 6 luni - inainte avea consum normal). + Scadere de putere.

 

Deci clar cea dea doua are o problema.

 

... PS... Iarna consumul de 12 este normal in oras.

Edited by Coscho
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
On 7/13/2019 at 2:24 AM, Coscho said:

Nu am reusit sa ajung la mecanic. Pe 20 vine din concediu si o sa merg cu ea. Va tin la curent.

 

Eu vorbesc de consum vara, cand motorul e cald. In viteza a doua la accelerare, consumul instant este de 35 eeee? Nevasta-mea mi-o zi sa nu-mi iau raba.

 

Noh.

 

Detin 2 m47.

 

Una consuma normal. Am 5.9 consum mediu. Recent am facut 2500km am facut consumul plin cu plin. Atata o iesit. Cu aer conditionat si frigider mers non stop.

 

A doua nu scade sub 8.2 mediu. In oras 14/15 in zile bune, de obicei 18/20 (De vreo 6 luni - inainte avea consum normal). + Scadere de putere.

 

Deci clar cea dea doua are o problema.

 

... PS... Iarna consumul de 12 este normal in oras.

Salut, cum ai rezolvat...

Recent am constatat un consum ridicat la al meu 120d 163cp m47. Mixt 9-10, in conditiile in care inaintea aveam 7.4. Aveam si o scadere de putere... Acelasi stil de condus... Am schimbat ieri termostatul de apa, simt o imbunatarire la putere, dar ca si consum tot 11-12% am in oras...mult, foarte mult, fata de cat aveam... Orasul este Arad, nu foarte aglomerat.. fac 20-30 min pe o distanta de 9km.

Link to comment
Share on other sites

Cred ca in primul rand ar trebui considerat calculul consumului. Daca te iei dupa ce scrie pe bord e irelevant.

Am aceasi motorizare, in afara nu am depasit niciodata 6.5 indiferent de anotimp sau de stilul de condus.

Doar in oras, fac in jur de 500km cu un plin ceea ce inseamna un  consum de 10%.

Edited by Jayson
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.