Jump to content

Kit ambreiaj nou nu poate fi montat


George_12

Recommended Posts

Salut

 

E90 320D N47 2008 - 168mii km.

Kit-ul de ambreiaj a dat ceva semne de oboseala. O turam peste 4000 ca sa poate pleca, iar in mers abia daca se simtea acceleratia. O bataie sau un zgomot continuu se auzea imediat ce porneam motorul, acesta fiind prezent cand am luat masina, insa daca apasam pedala de ambreiaj totul revenea la normal.

La service un foarte bun prieten a dat jos kit-ul vechi si mi-a zis ca din ce a observat placa de presiune apasa pe disc si respeciv volanta doar in anumite parti si anume sus si laterale, jos nu apasa deloc.

A comandat kit nou complet, montat, aceeasi problema, placa de presiuna nu apasa cu toata suprafata. A incercat 3 modele diferite si aceeasi situatie.

 

Masina a avut acel zgomot continuu de la ambreiaj de cand am luat-o, acum 17mii km, insa acum ambreiajul s-a dus de tot.

Ce poate fi? Sincer pe mine unul ma depaseste.

Edited by George_12
Link to comment
Share on other sites

Din cate stiu, dual mass si simplu le-a incercat pe amandoua, stiu ca are arcurile acelea pe disc. Sincer nu cred sa fi fost schimbat vreodata volanta.

Cel vechi a fost dual mass.

A folosit LUK, Ina, Sacks.

Toata chestie este ca a incercat vreo 3-4 modele si toate au dat acelasi rezultat. Placa de presiune nu apasa cum trebuie discul pe volant.

In video aici puteti observa un exemplu de cum se auzea inainte sa o desfaca:

Edited by George_12
Link to comment
Share on other sites

Asa m-am gandit si eu. Canelurile discului (stau destul de bine pe axul cutiei) ambreiaj, daca axul cutiei e stramb il fac sa se invarta/roteasca in opt...uri.

Dar asta cel mai probabil la kitul simplu - asta e doar o presupunere.

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

A descoperit ca volanta era de Touran, iar discul si placa de presiune erau pentru alta masina: posibil golf.

Cand a dat jos, mi-a zis ca, placa de presiune era stransa si discul se misca in interior, ca si cum placa de presiune nu presa mai deloc pe disc si acesta se misca sus-jos si joc in laterale, el fiind in stare cat de cat ok. Se poate ca toate 3 piesele sa fie dupa masini diferite.

 

Apoi urmeaza cealalta problema:

A incercat sa puna pe masina kit cu volanta simpla de la 3 producatori, si a zis ca nu se potrivesc, ceea ce mi se pare ciudat.

 

Azi urmeaza sa primeasca comanda de doua kit-uri, unu cu volanta dubla celalalt cu volanta solida sa le incerce si pe acestea.

 

Am luat o denivelare in asfalt destul de puternic pe partea dreapta acum vreo 7000km, dar totul a fost cu roata si nu am lovit nimic sub masina.

Edited by George_12
Link to comment
Share on other sites

Eu am folosit si folosesc de foarte multe ori cand vreau codul de producator de pe realoem.com.

Si daca sunt dealerul si ii spun eu codul el stie/spune despre ce piesa caut si daca o are pe stoc.

 

Foloseste ultimile 7 caratere din VIN pe siteul dat mai sus si cauta volanta si/sau kit dupa codul de acolo si ma indoiesc ca o sa gresesti.

Pune-i pe mecanici sa caute la fel sau da-le codul.

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

A descoperit ca volanta era de Touran, iar discul si placa de presiune erau pentru alta masina: posibil golf.

 

 

Toate trei kit-urile comandate, sau cele date jos de pe masina? Ceva pare in neregula, ori cu masina, ori cu mecanicul..

 

Am un E90 exact ca al tau, are volanta cu masa dubla.

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca exista E90 cu masa simpla pentru ca e modelul care l-au vrut a fi condus si de mai multe femei sau altfel spus puterea marita data de motor sa fie TRANSMISA mai usor fara trepidatii, opriri de motor ca nu apesi ambreiajul cum trebuie..

Mi se pare ca ambreiajul se apada mai greu la E90 fata de E46 pentru ca i-AU GATUIT traseul langa cutie cu o duza pe circuit.. (m-am inselat, si E46 are valva de intarziere..)

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Un prieten foarte bun lucreaza la masina si ma indoiesc sa nu rezolve ceva.

Azi o sa merg acolo sa vad ce s-a intamplat pentru ca kit-urile au ajuns aseara si azi le incearca.

Da, este super ciudat faptul ca Kit-ul now nu se potriveste.

Previzez ca volantul vechi era original ptr E90 iar placa de presiune si discul de alt model, nici decum pentru E90. De aceea discul avea jos cand placa era stransa.

Kit-urile folosite au fost noi, comandata apoi returnate.

Edited by George_12
Link to comment
Share on other sites

Stie mecanicul tau ca placa de presiune e cu autoreglare si ca trebuie resetata ca sa mai poata fi remontata/refolosita vreodata..? eventual daca vrei sa o trimiti inapoi..

 

Ma gandesc ca stie atata lucru nu? Este mecanic de vreo 20 de ani.

Link to comment
Share on other sites

Stie mecanicul tau ca placa de presiune e cu autoreglare si ca trebuie resetata ca sa mai poata fi remontata/refolosita vreodata..? eventual daca vrei sa o trimiti inapoi..

 

Imi poti spune cum se monteaza cele cu autoreglare? Iti trebuie ceva special pentru motare? Eu am montat cu un prieten acasa in garaj la seria 5 (2008) Kit complet LUK, dat jos de pe alt motor cu probleme la distributie, kit-ul a fost pus de service pe motor in urma cu 10000km iar noi l-am montat pe un alt motor identic. Insa nu stiu daca a fost cu antoreglare sau fara. Am dat jos tot ce era acolo, apoi am montat volanta, discul si placa le-am aliniat cu ajutorul unei unelte din plastic pentru aliniere, strnase cu cheia speciala si totul a mers perfect.

Insa de data asta sunt cu cealalta masina si nu am mai avut timp sa o fac eu, asa ca am apelat la prietenul meu pentru ca are garaj.

Edited by George_12
Link to comment
Share on other sites

Nu am vorbit de montare mai sus. Am vorbit de resetare daca vrei sa trimiti kitul inapoi, sigur nu-ti vor da banii daca mu pui inapoi clama cu 3 picioruse in diafragma placii.

Uite cam ce implica o RESETARE cu remontare pe masina:

 

 

Pe youtube mai gasesti si alte metode.. Dar probabil nici una nu arata cum sa pui inapoi clama mentionata si pe care (o sa) o vezi fixata in "soarele" diafragmei..

 

Sper ca am explicat si mai bine de data asta.

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Nu am vorbit de montare mai sus. Am vorbit de resetare daca vrei sa trimiti kitul inapoi, sigur nu-ti vor da banii daca mu pui inapoi clama cu 3 picioruse in diafragma placii.

Uite cam ce implica o RESETARE cu remontare pe masina:

 

 

Pe youtube mai gasesti si alte metode.. Dar probabil nici una nu arata cum sa pui inapoi clama mentionata si pe care (o sa) o vezi fixata in "soarele" diafragmei..

 

Sper ca am explicat si mai bine de data asta.

 

Da, ai explicat corect. Doar ce am vorbit cu el si da, a resetat inainte sa trimita.

A montat acum pe masina volanta cu masa dubla (LUK) a doua oara comanda pentru LUK, prima data aceeasi piesa nu se potrivea. Se pare ca de aceasta data a mers perfect. Sa vedem daca de data aceasta totul decurge bine pana la capat. Acum monteaza totul inapoi.

Link to comment
Share on other sites

Revin cu noutati.

Kit-ul LUK - volanta cu masa dubla instalat, totul perfect. Acum nici o problema la ambreiaj, totul merge foarte bine.

 

Insa.... la accelerare sau decelerare se aude un toc, toc, toc, toc. Nu foarte tare dar se aude. Ce poate fi?

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca exista E90 cu masa simpla pentru ca e modelul care l-au vrut a fi condus si de mai multe femei sau altfel spus puterea marita data de motor sa fie TRANSMISA mai usor fara trepidatii, opriri de motor ca nu apesi ambreiajul cum trebuie..

Mi se pare ca ambreiajul se apada mai greu la E90 fata de E46 pentru ca i-AU GATUIT traseul langa cutie cu o duza pe circuit.. (m-am inselat, si E46 are valva de intarziere..)

 

Iar bagi din burta.....valva aia nu are legatura cu apasarea mai greu.

Link to comment
Share on other sites

Iar bagi din burta.....valva aia nu are legatura cu apasarea mai greu.

Ba are foarte mult. E un singur motiv pentru care e acolo! Sa intarzie ambreiajul, rulmentul, bla-bla pe diafragma si disc, cu marele dezavantaj-durere de picoor a soferului. Ca sa nu mai opresti motorul si sa protejeze ..oarecum discul ambreiaj.

Deci te inseli amarnic.

 

(Vrei doar sa ma provoci?) :)

Nu sunt eu cel care baga din burta; de ce as baga!?

Ai demontat-o sa observi??

Sa auzim varianta ta.

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Revin cu noutati.

Kit-ul LUK - volanta cu masa dubla instalat, totul perfect. Acum nici o problema la ambreiaj, totul merge foarte bine.

 

Insa.... la accelerare sau decelerare se aude un toc, toc, toc, toc. Nu foarte tare dar se aude. Ce poate fi?

Sunt stranse bine suruburile de la bucsa guibo? Iesirea din cutie.

Doar o presupunere:

...ai verificat uleiul in cutie? Apoi diferential?

 

Depinde cat de mare e toc-toc-ul.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.