Jump to content

Merita sa trec de la e46 la e90?


AndreiNechifor

Recommended Posts

mai mult conteaza in alegere si motorizarea de pe masina;spre exemplu muuult mai fain ar fi un 325i e46 decat un 320d e90 nfl de exemplu. M47 vibreaza pur si simplu prea tare...se simte in interior. Am condus si 320d cu M47 si desi recunosc ca se simte binisor cuplul, nu suport lipsa de rafinament al acestui motor. Totusi 320d fl cu N47 cred ca e o alegere chiar ok.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

mie unul nu imi vibreaza atat de tare pe cat spui tu

Un diesel (bun) intodeauna va vibra si va fi mai zomotos decat o benzina buna, asta e de inteles.

 

Nu e vorba de suporti motor sau mai stiu eu..

 

Si da, un motor N47 se opreste mai linistit decat un M47, dar asta nu este RELEVANT pentru mine, pentru ca N47 are lant de plastic din punctul meu de vedere.

Edited by bimmer90f30
  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Un diesel (bun) intodeauna va vibra si va fi mai zomotos decat o benzina buna, asta e de inteles.

 

Nu e vorba de suporti motor sau mai stiu eu..

 

Si da, un motor N47 se opreste mai linistit decat un M47, dar asta nu este RELEVANT pentru mine, pentru ca N47 are lant de plastic din punctul meu de vedere.

 

sunt de acord, nu il pot compara cu un benzinar dar nu vibreaza atat de deranjant... nici in mers, nici cand il pornesc/opresc.. insa am kitul de ambreiaj schimbat acum 10k complet, paote si de asta

Link to comment
Share on other sites

sunt atatia factori care intra in calcul aici , incat intrebarea nu poate avea un raspuns simplu. Am avut e46 FL timp de 4 ani, am mers si cu e90. Intre masini cu aceleasi dotari si intretinute asemamator e90 e superior. insa intre un e46 FL mai scump si bine dotat, intretinut corespunzator si un e90 ieftin , nedotat si cu istoric incert, clar alegi e46. ConteazĂŁ muuult mai mult intre astea douĂŁ ca masina sa fie corect intretinutĂŁ si sa aiba niste dotari de bun simt decat plusul de design de la e90.

 

Pe de altĂŁ parte existĂŁ si e60 care este cumva intre cele doauĂŁ ca generatie, adicĂŁ a apĂŁrut in 2003, a prins schimbarea de design, dar inca poti prinde una care sĂŁ nu aibĂŁ prea multĂŁ electronicĂŁ, eventual și o piele piele, nu sensatec ca la e90. Sa nu mai vorbim de lucruri sfinte gen Dynamic Drive ...

Link to comment
Share on other sites

sunt de acord, nu il pot compara cu un benzinar dar nu vibreaza atat de deranjant... nici in mers, nici cand il pornesc/opresc.. insa am kitul de ambreiaj schimbat acum 10k complet, paote si de asta

Fara a lasa impresia ca ne contrazicem, la fel ca tine pot sa zic si eu (probabil o sa fac un test cu ceva bila de cauciuc pe bord sa vada necredinciosii cat de putun vibreaza un M47 la peste 400k km si aproape doua volante, lant original, injectoare neatinse..bla-bla-bla.., daca ele sunt cumva unitatile de masura a vibratiei unui motor.. ;) ).

Dar tot nu iese ca nu trepideaza ca o "benzina" buna!

Edited by bimmer90f30
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Am inteles ma baieti, m-ati convins complet.

E90 este mai buna ca e46 pe sosea. Si din ce mi-ati spus, daca mai are si runflat pe ea, e super sportiva incat o face praf pe e46 la capitolul directie/stabilitate/aderenta/agilitate.

e90 e winner clar.

Sunt mai mult ca sigur, din ce mi-ati spus ca are e90, ca sta mai bine si decat f30 pe sosea. Oricat de puternica ar fi f30 si mai tehnologizata si chiar si cu acea suspensie sport+, cred ca e90 e mult mai orientate spre placerea soferului decat f30. Acum voi stiti, cei care ati avut e90 si ati trecut la f30.

Din ce am auzit, f30 nu mai e ca e90 orientate spre sportivitate, ci mai mult spre confort imbinat cu ceva sportivitate...

Link to comment
Share on other sites

discutam asa ca suntem pe forum. discutam de niste mașini care au șasiul ok ca rigiditate și distribuția maselor. oricare ar fi ele : e46, e90, f30.

insa treaba asta cu sportivitate vs comfort e foarte relativĂŁ. nu se poate spune cĂŁ un e46 e mia sportiv sau mai comfortabil ca un f30, sau mia știu eu ce. Spun asta pentru cĂŁ sunt atâtea optiuni de suspensii și de preparare a masinii (borbesc bolt on, nu taiat si sudat) astfel incat , comparația este strict teoreticĂŁ.

Ce vreau sa spun este ca daca iei f30 nu inseamnĂŁ neapĂŁrat cĂŁ este mai comfortabil ca un e46. Adica un f30 cu jante de 18 și suspensie M va fi mult mai ”sport” și mia putin comfortabil decat un e46 cu suspensie normalĂŁ și roti pe 16.

 

Sunt multe variabile care pot transforma o masinĂŁ mai spre comfort sau mia spre sportivitate: arcuri, amortizoare, jante, anvelope...

Cât despre agilitate , aici este strict vorba de motor unde sunt la fiecare model optiuni bune si diesel si benzinã.

 

DacĂŁ ĂŽți iei un seria 3 nu inseamnĂŁ neapĂŁrat cĂŁ mașina trebuie sĂŁ fie sport si poti sa intri in orice curba cu 120 kmh ... fĂŁrĂŁ sĂŁ ieși in boscheți.

 

Pana la urmĂŁ totul se reduce la bugetul alocat, la ce doresti de la masinĂŁ, și la cați km anticipezi cĂŁ vei face anual.

Link to comment
Share on other sites

aha, ma refeream mai mult la faptul ca am vazut pe youtube ca f30 nu mai e asa bmw ca e90, adica daca le conduci pe amandoua, simti ca e90 e mai dynamic si mai orientat spre placerea soferului de a conduce.

Acum poate ma insel, dar asa vazusem din parerile altora...Normal ca un f30 cu motor puternic si setat pe sport+ e superb la condus, dar posibil nu ca un e90 cu aceeasi motorizare.

pana la urma toate de la e46 , e90,f30 ,g30 … toate clar is faine la condus.

Edited by AndreiNechifor
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

aha, ma refeream mai mult la faptul ca am vazut pe youtube ca f30 nu mai e asa bmw ca e90, adica daca le conduci pe amandoua, simti ca e90 e mai dynamic si mai orientat spre placerea soferului de a conduce.

Acum poate ma insel, dar asa vazusem din parerile altora...Normal ca un f30 cu motor puternic si setat pe sport+ e superb la condus, dar posibil nu ca un e90 cu aceeasi motorizare.

pana la urma toate de la e46 , e90,f30 ,g30 … toate clar is faine la condus.

 

Exact din acest motiv a aparut G 20......cica asta este cea mai buna seria 3 facuta vreodata.Era si timpul .

Edited by dorubimotoru
Link to comment
Share on other sites

Exact din acest motiv a aparut G 20......cica asta este cea mai buna seria 3 facuta vreodata.Era si timpul .

Exact cum spui, daca citesti articolul de mai jos, afli mai multe:

BMW Has Been Building The Same Car For 51 Years:

:popcorn:

 

Un citat interesant pe titlul topicului:

There's a very simple formula to figure out what BMW will be the main target of BBD (Bavarian Brainfart Disorder,) at any time:

 

Take the last generation of a BMW line.

 

This car you will now call heavy, complicated, and boring. Today, that car is the BMW E90 3 series.

 

 

Take the generation before last of a BMW line. This car you will now call light, simple, and exciting. Today, that car is the BMW E46 3 series."

 

Nimic mai simplu decat E30! ;)

Edited by bimmer90f30
  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.