Jump to content

ajutor ursulet


mbussu09

Recommended Posts

Salut... Deci... e un pic complicat... am un ursulet din 86, candva a fost un 2.3 benzina, eu lam cumparat cu un 2.4 TD si iam schimbat motoru, tot cu un 2.4 TD dar nu sunt deloc multumit. Am avut o pisicuta, 2.5i care ma impresionat profund dar nu am avut parte de ea. Vreau neaparat sa pun pe urs motor de e46, bineinteles 2.5i... eu am intrebat ceva lume si mi sa spus ca se poate... acum... as vrea sa fiu sigur si sa imi dati niste sfaturi... Am auzit de un motor numit dubluwanus sau ceva de genu.. depaseste 200 de cai... la o capacitate de 2.5... din cate am inteles... eu as vrea sa schimb absolut totu... motor, cutie, cardan, grup... si ce se mai poate...inclusiv punti spate... eu am frane ferodouri pe spate si as vrea discuri. Am f multe intrebari si sper sa ma ajutati... spre exemplu... odata cu motoru se poate pune si instalatia clima pe urs... chestii de genu... Sunt mare fan ursulet si astept pareri, opinii si estimari...pret si performante. Va multumesc.

Marian.

Edited by mbussu09
Link to comment
Share on other sites

1)Aproape orice e posibil daca dispui de banii necesari

2)Motorul de care ai auzit probabil se numeste Vanos si denumeste un motor cu distributie variabila(mai este cunoscuta si sub numele de Valvetronic la BMW)

3)Daca ii schimbi motorul cu siguranta cutia si diferentialul(GRUPUL)va trebui schimbate,

4)O data cu cresterea puterii motorului este normal sa schimbi si franele(si cele pe discuri folosesc ferodul... poate vroaiai sa zici frane pe tamburi )

5)Se poate pune si clima bineinteles ...

 

Sfatul meu personal : Ia-ti una mai noua nu mai arunca banii intr-un model antic

:blink: Pisicuta rules

Link to comment
Share on other sites

"Sfatul meu personal : Ia-ti una mai noua nu mai arunca banii intr-un model antic

:blink: Pisicuta rules"

 

Deja am reconditionat tinichigeria ... si in plus imi place mai mult forma ursuletului decat a pisicutei... mai am si o corsa pt utilitati caznice... vreau ursu sa fie perfect reconditionat... si unul din scopuri ar fi sa dau rusine la pisicute si la ce se mai poate. Nu il consider antic... ci mai degraba clasic, avand in vedere ca a fost primul M3.... Multumesc pt sfaturi si mai astept cu placere si altele.

Edited by mbussu09
Link to comment
Share on other sites

"Sfatul meu personal : Ia-ti una mai noua nu mai arunca banii intr-un model antic

:blink: Pisicuta rules"

 

Deja am reconditionat tinichigeria ... si in plus imi place mai mult forma ursuletului decat a pisicutei... mai am si o corsa pt utilitati caznice... vreau ursu sa fie perfect reconditionat... si unul din scopuri ar fi sa dau rusine la pisicute si la ce se mai poate. Nu il consider antic... ci mai degraba clasic, avand in vedere ca a fost primul M3.... Multumesc pt sfaturi si mai astept cu placere si altele.

255092[/snapback]

 

Pai e clasic :) Succes la reconditionare ,eu zic ca nu o sa ai probleme in legatura cu schimbarea motorului si daca se poate si ceva poze cu ursul :)

Link to comment
Share on other sites

"2)Motorul de care ai auzit probabil se numeste Vanos si denumeste un motor cu distributie variabila(mai este cunoscuta si sub numele de Valvetronic la BMW)"

bogdankirk Vanos e una,valvetronic e alta.Vanosu controleaza doar adimisia pe cand Valvetronic(dubleVanos)controleaza si admisia si evacuarea.Ceea ce vrea mbussu09 este Valvetronic(dubleVanos) doar ca am inteles ca motoarele m52(cu blocul de nekasil,dubleVanos)ar fi mai slabe decat m50-urile cu blocul din aluminiu,cele cu Vanos,(singleVanos).Si eu am urs si m-am tot interesat si f multa lumea mi-a spus sa aleg m50-ul in detrimentul m52-ului.Acum treaba cu vanosul e relativa...multi punandu-si vanos ca sa optimizeze consumul...dar tu daca zici ca mai ai o a2a masina si nu mergi f mult cu ursu...pune-ti motor m50 fara vanos(192 cai)(am auzit multi mecanici injurand vanosul cand e vb de reparatii la motor).Salut si multa bafta

Ps: indiferent daca e vanos simplu, duble vanos sau motor 2.5 m50 fara vanos,caii sunt tot atatia, 192.

Link to comment
Share on other sites

Salut... Deci... e un pic complicat... am un ursulet din 86, candva a fost un 2.3 benzina, eu lam cumparat cu un 2.4 TD si iam schimbat motoru, tot cu un 2.4 TD dar nu sunt deloc multumit. Am avut o pisicuta, 2.5i care ma impresionat profund dar nu am avut parte de ea. Vreau neaparat sa pun pe urs motor de e46, bineinteles 2.5i... eu am intrebat ceva lume si mi sa spus ca se poate... acum... as vrea sa fiu sigur si sa imi dati niste sfaturi... Am auzit de un motor numit dubluwanus sau ceva de genu.. depaseste 200 de cai... la o capacitate de 2.5... din cate am inteles... eu as vrea sa schimb absolut totu... motor, cutie, cardan, grup... si ce se mai poate...inclusiv punti spate... eu am frane ferodouri pe spate si as vrea discuri. Am f multe intrebari si sper sa ma ajutati... spre exemplu... odata cu motoru se poate pune si instalatia clima pe urs... chestii de genu... Sunt mare fan ursulet si astept pareri, opinii si estimari...pret si performante. Va multumesc.

Marian.

253335[/snapback]

 

In primul rand trebuie sa stii ca pentru omologarea motorului care vrei sa-l pui(adica sa-l treci in acte) vei intampina mari probleme , se numeste omologare artizanala costa peste 1000 ron , trebuie facut proiect de catre un inginer auto , toata operatia trebuie facuta in service autorizat BMW ,iar daca RAR-ul considera necesar va cere teste care costa cca 6000ron ,in concluzie ffff multi bani :

1. Piesele in sine respectiv , motor , cutie , diferential si multe altele (chiar evacuare, suporti , catalizator etc)

2.Proiectul

3.Factura de la service ( e obligatorie pt omologare)

4.Taxe la RAR

 

Parerea mea e ca trebuie sa bagi peste 10.000 ron pt. a fi in regula , nu merita !!!

Link to comment
Share on other sites

deci, eu iam mai schimbat odata motorul...si precedentul proprietar a schimbat 2.3 benzina cu 2.4 td si nu a fost nici pe departe atat de grav si costisitor precum spui...omologarea actualului motor ma costat 800 ron inclusiv rar.

Oricum, merci de parere si ajutor...in romania inca se poarta spaga... mai ales la rar..:blink:), o cunostinta, putin tupeu , bagare in seama si putina spaga... si asta e.

post-6361-1183616379_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

deci, eu iam mai schimbat odata motorul...si precedentul proprietar a schimbat 2.3 benzina cu 2.4 td si nu a fost nici pe departe atat de grav si costisitor precum spui...omologarea actualului motor ma costat 800 ron inclusiv rar.

Oricum, merci de parere si ajutor...in romania inca se poarta spaga... mai ales la rar..:blink:), o cunostinta, putin tupeu , bagare in seama si putina spaga... si asta e.

256015[/snapback]

 

Da , dar probabil a fost mai fost montat pe acel tip de masina, sau erau mai apropiati anii de fabricatie,........tu vrei sa pui motor de e46 , deci vreo 12-13 ani diferenta......sper sa fie cum zici tu , totusi intreaba la RAR inainte sa te apuci , parerea mea.

Link to comment
Share on other sites

Are dreptate user008.Motorul M50 respectiv M52 nu s-a pus niciodata pe urs din echiparea de fabrica,iar ca sa omologhezi un astfel de motor te costa cum a spus el ,ca sa fi cu totul in regula cam 6.000 RoN.4000 RON este doar testu acela de aerodinamica(parca asa ii zice).

Citez:

Ca abordare si tarifare sunt mai multe situatii:

-daca motorul nou este in gradul de motorizare a autoturismului si

puterea motorului nou este cu sub 40% mai mare decat puterea

motorului vechi, omologarea se poate face la oricare reprezentanta

RAR, iar tariful este in jur de 400 ron.

-daca motorul nu este in gradul de motorizare dar apartine unei

aceleiasi variante constructive de motor(acelasi constructor,folosind

acelasi bloc,cu aceeasi cilindree), puterea motorului nou este cu sub

40% mai mare decat puterea motorului vechi, omologarea se poate face

la oricare reprezentanta RAR, iar tariful este in jur de 400 ron.

-daca motorul nou este in gradul de motorizare si puterea nu creste

cu mai mult de 40% dar se modifica numarul sau dispunerea

cilindrilor,omologarea se incepe la orice reprezentanta RAR, dar

autovehiculul este testat suplimentar la laboratorul din

Voluntari, cu plata unui tarif suplimentar de 768 ron.

-daca motorul nou provine de la o alta marca, in cazul in care

puterea nu creste cu mai mult de 40%,omologarea se incepe la orice

reprezentanta RAR, dar autovehiculul este testat suplimentar la

laboratorul din Voluntari, cu plata unui tarif suplimentar de

aprox.1800 ron.

-daca motorul nou are o putere cu mai mult de 40% mai mare decat

puterea motorului vechi,omologarea se incepe la orice reprezentanta

RAR, dar autovehiculul este testat suplimentar la laboratorul

din Voluntari, cu plata unui tarif suplimentar de aprox.4100 ron.

Link to comment
Share on other sites

Are dreptate user008.Motorul M50 respectiv M52 nu s-a pus niciodata pe urs din echiparea de fabrica,iar ca sa omologhezi un astfel de motor te costa cum a spus el ,ca sa fi cu totul in regula cam 6.000 RoN.4000 RON este doar testu acela de aerodinamica(parca asa ii zice).

Citez:

Ca abordare si tarifare sunt mai multe situatii:

-daca motorul nou este in gradul de motorizare a autoturismului si

puterea motorului nou este cu sub 40% mai mare decat puterea

motorului vechi, omologarea se poate face la oricare reprezentanta

RAR, iar tariful este in jur de 400 ron.

-daca motorul nu este in gradul de motorizare dar apartine unei

aceleiasi variante constructive de motor(acelasi constructor,folosind

acelasi bloc,cu aceeasi cilindree), puterea motorului nou este cu sub

40% mai mare decat puterea motorului vechi, omologarea se poate face

la oricare reprezentanta RAR, iar tariful este in jur de 400 ron.

-daca motorul nou este in gradul de motorizare si puterea nu creste

cu mai mult de 40% dar se modifica numarul sau dispunerea

cilindrilor,omologarea se incepe la orice reprezentanta RAR, dar

autovehiculul este testat suplimentar la laboratorul din

Voluntari, cu plata unui tarif suplimentar de 768 ron.

-daca motorul nou provine de la o alta marca, in cazul in care

puterea nu creste cu mai mult de 40%,omologarea se incepe la orice

reprezentanta RAR, dar autovehiculul este testat suplimentar la

laboratorul din Voluntari, cu plata unui tarif suplimentar de

aprox.1800 ron.

-daca motorul nou are o putere cu mai mult de 40% mai mare decat

puterea motorului vechi,omologarea se incepe la orice reprezentanta

RAR, dar autovehiculul este testat suplimentar la laboratorul

din Voluntari, cu plata unui tarif suplimentar de aprox.4100 ron.

256157[/snapback]

 

Iata si un om documentat , chiar ma intrebam daca ma credeti , nu vorbesc aiurea raspund la posturi doar in cunostiinta de cauza........a fost mult mai simplu pana acum 2-3 ani , legea in aceasta privinta s-a modificat incontinuu.......si pe undeva e corect asa , prin schimbarea pe care vrei sa o faci modifici caracteristicile masinii : putere motor ,viteza maxima , greutatea !!! (care dupa parerea mea e esentiala , modificand centrul de greutate al masinii ar trebui recalculate suspensia , directia , sistemul de franare...) ,nu-i chiar asa simplu , de aceea se cer testele mai sus mentionate , proiect...

Link to comment
Share on other sites

Mergi pe motorul m20b25 de 170 cai care a fost pus pe ursulet, nu e complicat ca m50, dar are putere suficienta si te costa mai putin.

Si cum ursu e mai usor ca pisica, s-ar putea sa ai si o surpriza placuta... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.