Jump to content

Problema Senzori presiune diferentiala n47


Recommended Posts

Salutare,

 

De ceva vreme am observat ca masina nu mai trage ca inainte de problema asta.

Problema fiind o valoare extrem de mare la unul din senzorii de presiune din evacuare. Valorile le-am monitorizat folosind testo, si obtin constant o valoare -999.*** si -1000 fiind valoarea maxima acolo.

Am schimbat senzorul, am verificat senzorii, am verificat cablajul daca am continuitate pe fire, si nimic. Acum stiu ca multa lume va spune ca este dpf-ul infundat, dar valorile acelea raman aceleasi si daca motorul nu este pornit, iar el ar trebui sa imi arate umpic peste 0. Astept idei, daca ma puteti ajuta, sau cineva din zona Arad-Timisoara daca crede ca ma poate ajuta.

Multumesc anticipat.

Link to comment
Share on other sites

Testo e un program facut de un baiat de pe forumurile americane daca am inteles bine, e bazat pe inpa. Deci oarecum e inpa, dar altfel.

 

Cu ista am verificat masina, el imi da valoarea asta doar static sa zic asa. Testo e real time.

 

Again, ista a vazut eroarea doar dupa ce am schimbat senzorul cu unul nou. Si acolo am vazut eroarea.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.