Jump to content

Fum alb 316


Daniel1990

Recommended Posts

Salut, am cumpĂŁrat un BMW 316 benzina,si imi scoate fum alb la accelerare, dar se aprinde uneori si martorul ulei (portocaliu) chiar si cu motorul oprit. Si cand deschid clima imi baga un miros usor de ulei are. Mentionez ca lasi a e din 2002 1.8 benzina si nivelul la ulei se menține pe minim, am cumparat o de 4 ore. E primul bmw pentru mine si nu stiu ce as putea face. Câteva pĂŁreri mi-ar fi foarte folositoare. O seara frumoasa va doresc.
Link to comment
Share on other sites

Salut, am cumpărat un BMW 316 benzina,si imi scoate fum alb la accelerare, dar se aprinde uneori si martorul ulei (portocaliu) chiar si cu motorul oprit. Si cand deschid clima imi baga un miros usor de ulei are. Mentionez ca lasi a e din 2002 1.8 benzina si nivelul la ulei se menține pe minim, am cumparat o de 4 ore. E primul bmw pentru mine si nu stiu ce as putea face. Câteva păreri mi-ar fi foarte folositoare. O seara frumoasa va doresc.

 

...ok...

 

fa o cana mare de cafea, 2 pachete de tigari si apucate de citit pe aici....

 

sunt probleme cunoscute ale motoarelor N42 (B18/B20)

 

probabil simeringurile de la supape, probabil distributia ....

 

( era bina sa fi citit inainte cate ceva despre masina, model, motor...)

Edited by wind-3er
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am facut schimbul de ulei am pus aditiv duralube, si la relanti nu scoate fum deloc, ĂŽn schimb in accelerare chiar si pe loc scoate fum suficient la accelerare dar dispare in 20 de secunde si nu mai iese deloc pana cand nu stau iar la relanti si iar cand plec in accelerare. Masina nu a mai fost folositĂŁ din 2014 sa facut ultimul schimb de ulei. Nu reusesc sa inteleg Ce are.
Link to comment
Share on other sites

Am facut schimbul de ulei am pus aditiv duralube, si la relanti nu scoate fum deloc, în schimb in accelerare chiar si pe loc scoate fum suficient la accelerare dar dispare in 20 de secunde si nu mai iese deloc pana cand nu stau iar la relanti si iar cand plec in accelerare. .......

 

1. never, ever, never, ever, ..... numai pune adezivi in motorul ala (N42)

2. dupa un drum de 100-300 km verifica nivelul de la ulei....daca tine sa scada....simeringuri de supape.

3. mai mult ca sigur simeringurile de supape

4. investitie de minim 800 ron..daca e nevoie si de schimb distributie (patine, lant, intinzator lant, grnituri) 1500-1600 ron

5. fara ulei 10w40 in motorul ala.

Edited by wind-3er
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu scade antigelul, nu se aude nici un sunet in accelerare sau relanti, pornește la sfert, nu scoate fum la rece deloc.nici un zgomot, nu trepideaza. In schimb mia aparut un sunet la schimbarea reperelor din 1in2 si din 2in 3, se aude pe spate un fel de bun ĂŽnfundat si usor.

 

Am vorbit cu vreo 3-4 mecanici si un inginer mecanic si toti imi spun de segmenti si simeringuri dar poate fi cicĂŁ si de la garnitura de _chiulasa_

Link to comment
Share on other sites

Nu scade antigelul, nu se aude nici un sunet in accelerare sau relanti, pornește la sfert, nu scoate fum la rece deloc.nici un zgomot, nu trepideaza. In schimb mia aparut un sunet la schimbarea reperelor din 1in2 si din 2in 3, se aude pe spate un fel de bun ĂŽnfundat si usor.

 

Am vorbit cu vreo 3-4 mecanici si un inginer mecanic si toti imi spun de segmenti si simeringuri dar poate fi cicĂŁ si de la garnitura de _chiulasa_

 

cel mult simeringurile + cateva garnituri de la motor

 

app, ca fapt , stii cumva manopera pentru un schimb de garnitura de chiulasa ? ( mecanicii ar fi fericiti sa schimbe cate 2-3 pe zi )

Link to comment
Share on other sites

cel mult simeringurile + cateva garnituri de la motor

 

app, ca fapt , stii cumva manopera pentru un schimb de garnitura de chiulasa ? ( mecanicii ar fi fericiti sa schimbe cate 2-3 pe zi )

O sa merg la o stație itp sa vad ce e cu fumul. O sa revin sa va spun ce e de fapt. Va multumesc frumos, sunteti adorabili
Link to comment
Share on other sites

Nu scade antigelul, nu se aude nici un sunet in accelerare sau relanti, pornește la sfert, nu scoate fum la rece deloc.nici un zgomot, nu trepideaza. In schimb mia aparut un sunet la schimbarea reperelor din 1in2 si din 2in 3, se aude pe spate un fel de bun înfundat si usor.

 

 

este celebra bucsa/bucsele diferentialului, nu prea scapa nici un E46 de schimbarea lor

 

Am vorbit cu vreo 3-4 mecanici si un inginer mecanic si toti imi spun de segmenti si simeringuri dar poate fi cică si de la garnitura de _chiulasa_

 

La statia ITP nu o sa te lamureasca foarte mult, cauta pe forum (search in dreapta sus "simeringuri supape" , "fum N42"......) apoi mergi la un mecanic mai priceput la motorul acesta

 

uleiul potrivit este 0w40, detin masina cu acelasi motor de aproape 10 ani, si este ceea ce trebuie( e conceput pt asa ceva); combinatii ca ulei mai gros, ca are o varstan aditivi, sunt o porcarie

Edited by Eugen B
Link to comment
Share on other sites

si ce sa iti zica cei de la itp?

Ăți vad noxele si iti fac constatare la itp. ( ca si cum ai fi respins la itp pe motivul de n lucruri ) daca intelegi ce zic. Am vorbit cu un inginer in domeniu si asa ma sfĂŁtuit sĂŁ fac

 

Nivelul antigelui in radiator iti scade? E foarte important raspunsul tau.

Dar care e treaba cu nivelul scĂŁzut la antigel sau faza cu ulei in antigel? Nu inteleg. Scuze de intrebari dar chiar nu stiu. Poate par penibil dar nu stiu

Link to comment
Share on other sites

Ăți vad noxele si iti fac constatare la itp. ( ca si cum ai fi respins la itp pe motivul de n lucruri ) daca intelegi ce zic. Am vorbit cu un inginer in domeniu si asa ma sfĂŁtuit sĂŁ fac

 

 

Dar care e treaba cu nivelul scĂŁzut la antigel sau faza cu ulei in antigel? Nu inteleg. Scuze de intrebari dar chiar nu stiu. Poate par penibil dar nu stiu

Nivelul noxelor iti ofera o indicatie aproximativa asupra functionarii motorului, dar mai mult in ceea ce priveste starea sondelor lambda (aceste sonde transmit semnale calculatorului ce regleaza amestecul benzina/oxigen), si eventual starea catalizatorului, dar in nici intr-un caz nu va detecta sursa fumului, si anume daca provine din ulei sau lichidul de racire.Tocmai, prezenta acestui abur/fum, va genera anomalii de masurare, si probabil iti va releva faptul ca dpdv opacitate masina nu se incadreaza in parametrii functionali.

 

Acel fum/abur poate proveni din doua surse distincte (sau in cazul cel mai defericit, combinat):

 

1. uleiul ajunge in camera de ardere: este bine cunoscuta faptul ca motorului N42 (si datorita unei temperaturi de functionare suor mai mare decat precedentele) ii cedeaza in timp simeringurile supapelor, cat si restul garniturilor(dar restul sunt in general vinovate pentru scurgeri de ulei/fum sub capota); uleiul arde, impreuna cu amestecul benzina/aer si este evacuat prin sistemul de esapament

2. in urma supraincalzirii/functionarii defectuoase a sistemului de racire, garnitura de chiulasa poate suferi daune, ceea ce se traduce prin transferul de lichid de racire (antigel) in camera de ardere, de unde se evapora si este evacuat prin sistemul de esapament

 

 

Pentru ambele ipoteze descrise mai sus ai enorm de mult material didactic de studiu, care iti va permite sa estimezi ce inseamna reparatia, si cam care ar fi costurile estimate.

 

Succes, si sa ne tii la curent cu rezolvarea.

Link to comment
Share on other sites

Ăți vad noxele si iti fac constatare la itp. ( ca si cum ai fi respins la itp pe motivul de n lucruri ) daca intelegi ce zic. Am vorbit cu un inginer in domeniu si asa ma sfĂŁtuit sĂŁ fac

 

 

Dar care e treaba cu nivelul scĂŁzut la antigel sau faza cu ulei in antigel? Nu inteleg. Scuze de intrebari dar chiar nu stiu. Poate par penibil dar nu stiu

E fum alb sau doar abur? Iti apare doar dimineata sau si in cursul zilei? In general la motoarele uzate apare si acest efect de " fum alb"

Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

E fum alb sau doar abur? Iti apare doar dimineata sau si in cursul zilei? In general la motoarele uzate apare si acest efect de " fum alb"

este alb-albastrui si apare doar la cald, cu motorul rece nu apare fum deloc. Mia zis un mecanic ca e de la simeringuri supape la _chiulasa_, sau cel putin asa am inteles eu
Link to comment
Share on other sites

Salut, am cumpĂŁrat un BMW 316 benzina,si imi scoate fum alb la accelerare, dar se aprinde uneori si martorul ulei (portocaliu) chiar si cu motorul oprit. Si cand deschid clima imi baga un miros usor de ulei are. Mentionez ca lasi a e din 2002 1.8 benzina si nivelul la ulei se menține pe minim, am cumparat o de 4 ore. E primul bmw pentru mine si nu stiu ce as putea face. Câteva pĂŁreri mi-ar fi foarte folositoare. O seara frumoasa va doresc.

 

 

garnitura de chiulasa

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

SalutĂŁri din nou, recent mia halit 700 g de ulei in 300 de km, tot la fel cu fum alb albĂŁstrui. Care e parerea voastrĂŁ? Unii mecanici spun cĂŁ trebuie segmentat motorul iar alții spun cĂŁ sunt doar supapele de la simeringuri.

Ai schimbat valva ccv? Mie cand imi manca ulei era de la ea

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.