Jump to content

sfaturi achizitie f30 diesel sau benzina


hailie

Recommended Posts

Salutare,

 

As dori sa achizitionez un F30(capacitate 2L) automata din 2017-2018 diesel.. nu stiu foarte multe despre el, doar ca arata bine si consuma putin..

 

La ce trebuie sa ma astept.. probleme motor, egr, turbina, racitor de gaze, caseta de directie, DPF infundat..cutie de viteza - socuri, schimb de ulei.. Cine are si poate da cateva sfaturi...

 

Multumesc

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

As dori sa achizitionez un F30(capacitate 2L) automata din 2017-2018 diesel.. nu stiu foarte multe despre el, doar ca arata bine si consuma putin..

 

La ce trebuie sa ma astept.. probleme motor, egr, turbina, racitor de gaze, caseta de directie, DPF infundat..cutie de viteza - socuri, schimb de ulei.. Cine are si poate da cateva sfaturi...

 

Multumesc

 

Sunt asa de irelevante aceste intrebari... Conteaza foarte mult de intretinerea masinii, numarul de km, utilizare..... Poti sa te astepti la orice cand iei o masina la mana a 2-a.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Nu exista masina sh sa nu bagi bani in ea , eu am un f30 cu 2.0d din 2012 cutie manuala de 1.5 ani si sunt foarte multumit de ea , i-am facut distributia pentru ca avea 230 mii / amortizoarele fata / 2 bucsi / revizia ulei+filtre /placute spate / total ~ 5000 lei , acum merge brici , daca maine cade ceva la ea ... asta e .. o repar si gata Edited by wtww
Link to comment
Share on other sites

 

As dori sa achizitionez un F30(capacitate 2L) automata din 2017-2018 diesel.. nu stiu foarte multe despre el, doar ca arata bine si consuma putin.

La ce trebuie sa ma astept..

 

Anul fabricatiei e prea recent pentru a-i fi cunoscute problemele.

 

Cat consuma un automat din 2017-2018?

Sper ca nu scrii datele fabricantului..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

1. De unde sunt zvonurile aste ca F30 e o masina nefiabilia? Din tot ce am citit, chiar este o masina fiabila. Cred ca ar fi de folos sa ne spuna posesorii de F30 facelift, mai multe.

2. Motorul de pe facelift, diesel, b47, este la fel foarte fiabil si vine si pe noul model 2019 si se va mai fabrica inca 3-4 ani. E si pe X1, X2, X3, X4, seria 1, seria 2, seria 4, seria 5. Pana in 2016, in nu stiu ce luna, era fara AdBlue, si dupa cu AdBlue. Motorul respecta norma Euro 6, si ultimele modele chiar 6d Temp.

3. Toti spun ca, cutia automata de la ZF e excelenta, dar daca te uiti la costuri de intretinere mai mici, e clar ca mai bine alegi manuala.

4. Din ce spun majoritatea si pe site-ul https://www.spritmonitor.de/, un consum mediu de 6-6.5 este real pentru F30, cu un minim de 4.5 si un maxim de 10 in Bucuresti. Chiar e foarte relativa treaba asta, in functie de sofer si conditii. XDrive mai adauga un 0.3 - 0.5/100km

5. Unii zic ca distributia nu mai trebuie schimbata la acest motor, dar baiatul ce are service la Bistrita si e cunoscut pe forum a zis ca ar fi bine ca dupa 200-250 000 sa fie schimbata. Bineinteles, daca face zgomotul specific. Nu prea am vazut B47 ce au necesitat schimbarea de distributie.

6. Au avut un recall pentru EGR si s-a schimbat, deobicei, pe garantie sau s-a facut ceva update software.

Edited by g.popovici
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

CĂŁ sa ne ĂŽnțelegem, de la ĂŽnceput. Eu nu am F30 și ce spun e doar din ce am studiat. Din acest motiv, cred cĂŁ ar fi fain sa auzim pĂŁrerea oamenilor ce au aceste mașini și au motorizĂŁri diferite.

Cand vorbeam de facelift, trebuie sa te uiți la mașini ce au fost fabricate dupĂŁ august 2015 și au 150, respectiv 190 de cai, la diesel.(318d, 320d). Mai e și 316d, dar are doar vreo 116 cai. E cel mai economicos, dar și mai lent.

 

Dieselul in momentul de fațĂŁ e cu minim 3000 de euro mai ieftin, daca ne referim la aceleași dotĂŁri/putere fata de benzinar.

 

La benzinar, cel mai apreciat e 330i, motor de 2.0. Mai existĂŁ și 320i, care e in buna parte același motor cĂŁ pe 330i, dar cu 184 de cai fata de 252.

Mai existĂŁ și 318i, care e un motor in 3 cilindrii, de 136 de cai, destul de fiabil, dar parca nu mi-aș lua așa ceva...

 

Daca nu te uiți la bani, as lua un 330i, daca vrei BMW și nu ĂŽți permiti, ĂŽți iei 316d sau 318d.

Link to comment
Share on other sites

Si eu doresc sa achizitionez primul meu BMW. Inca "studiez" daca sa iau xdrive sau normal. Ma bate un gand sa iau 320D xdrive, automata sau manuala (2016-2017). Doresc sa o achizitionez din afara tarii...de preferat Germania. As aprecia cateva recomandari/opinii pertinente de la posesorii de xdrive in special 320d xdrive, automata, din 2017. Eventual in PM daca aici deranjeaza cumva. Edited by FanBMW76
Link to comment
Share on other sites

Si eu doresc sa achizitionez primul meu BMW. Inca "studiez" daca sa iau xdrive sau normal. Ma bate un gand sa iau 320D xdrive, automata sau manuala (2016-2017). As aprecia cateva recomandari/opinii pertinente de la posesorii de xdrive in special 320d xdrive, automata, din 2017. Eventual in PM daca aici deranjeaza cumva.

 

Personal as sfatui pe toata lumea pentru RWD. Se simte mai bine sportivitatea masinii,este alt feeling si mai putina bataie de cap cand vine vorba de reparatii. Mai nou se face eliminare de XDrive.

Cel mai bun sistem de siguranta este soferul + anvelope bune.

Despre cutie... Parerile sunt impartite,dar cutia automata parca iti ia din griji si apoi nu te mai misti ca un schizofrenic in masina toata ziua.

Edited by Injectoru'6
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Eu am un F30 LCI (facelift) 320D, 190cp, an 2016, cutie automata ZF8, xDrive, 186000 km. In afara de consumabile (care costa ceva daca le schimbi ca la carte, in special schimbul de ulei la cutia de viteze) nu am investit nici macar 1 leu in reparatii. Cutia schimba fara socuri, chiar as putea spune ca masina merge ca noua din toate punctele de vedere. Singurul aspect care ma "nelinisteste' cumva, ar fi faptul ca motorul este mai galagios decat la modelul non facelift (nu are zgomote ciudate). Desi eu nu am nici o problema, sigur sunt masini cu probleme, conteaza foarte mult cum a fost condusa si daca s-au facut schimburile la timp. Consumul in afara este in jur de 6%. Am scos si 4.9 pe o scurta distanta, mergand fara nici o frana, in eco mode la aprox 80 km/h dar doar pe la 70 de ani cred ca as putea conduce asa. Iti recomand diesel daca faci drumuri lungi, si circuli mult in afara orasului. Daca stai cu ea in oras toata ziua, mai bine benzina. Edited by Tinutzul
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Mie nu mi se pare ca e mai zgomotos noul motor fata de N47, dar nu am condus prea mult.

Mai sunt si alti posesori de F30LCI diesel ce vor sa impartaseasca experienta lor cu noi? Daca ati da o nota la fiabilitate(1-10) pentru F30LCI, care ar fi?

Cumva toata lumea mai pasionata/specializata tinde sa zica ca BMW nu mai e ce a fost, ca nu mai sunt fiabile, ca materialele folosite sunt de o calitate mai slaba si ca in top la fiabilitate ar fi alte marci: Toyota, Kia, Honda. Dar cum sa alegi asa ceva, cand la aceeasi bani, iei o frumusete de F30LCI?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Mie nu mi se pare ca e mai zgomotos noul motor fata de N47, dar nu am condus prea mult.

Mai sunt si alti posesori de F30LCI diesel ce vor sa impartaseasca experienta lor cu noi? Daca ati da o nota la fiabilitate(1-10) pentru F30LCI, care ar fi?

Cumva toata lumea mai pasionata/specializata tinde sa zica ca BMW nu mai e ce a fost, ca nu mai sunt fiabile, ca materialele folosite sunt de o calitate mai slaba si ca in top la fiabilitate ar fi alte marci: Toyota, Kia, Honda. Dar cum sa alegi asa ceva, cand la aceeasi bani, iei o frumusete de F30LCI?

 

Am ascultat ambele motoare unul langa celalalt. La relanti, N47 suna mai a '' tractoras'', deci facelift pare mai finut, insa in turatii peste 3000 Rpm, facelift-ul pare mai sportiv, mai nervos (galagios), mai ales ca daca-i dai talpa la automata, nu mai detii controlul turatiilor decat daca schimbi manual, daca o lasi pe ea, se duce la 4000+.

Edited by Tinutzul
Link to comment
Share on other sites

Am vazut ca sunt multe probleme cu F30 urile... si daca ai iesit din garantie.. plangi pe langa ea pentru ca inca nu ai terminal leasingul si tu deja bagi bani in ea..

 

 

Adica iti este teama ca ai putea avea probleme dupa 2 ani cand iese din garantie, dar ai cumpara un SH cu zeci de mii rulaj si istoric relativ necunoscut?

 

Ai vazut pe forumuri ca sunt probleme cu F30-urile...dar nu te-ai intrebat, ce draq se intampla cu masinile vandute cu 150.000, 175.000, 190.000 de kilometri la bord? Probabil crezi si tu ca si altii ca sunt "ca noi pt ca au mers doar pe autostrada la turatie mica" si ca nemtii vand masinile asa de plictiseala sau pentru ca sunt diesel, iar ei brusc au devenit ecologisti.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.