Jump to content

Dorel si injectoarele


Onnix

Recommended Posts

Saptamana trecuta am fost sa schimb garnitura de la capacul culbutori la 525d iar mecanicul din ''exces de zel'' s-a gandit ca daca tot sunt injectoarele date jos, sa le curete duzele putin cu perie si smirghel.

Ideea este ca acum, am un lag in acceleratie, masina practic isi revine dupa 3000 de ture... dar nici atunci nu trage cum tragea inainte de interventie. Masina nu are nicio eroare, turbo este ok, reconditionat in ianuarie la AVD Turbo, chiar ieri am fost la ei pt un test si totul e ok.

Cand verific cu Ista valorile sunt pana in 1 la toate 6, deci aparent, pare ca sunt cat de cat ok.

Mecanicul zice ca nu are cum sa influenteze ce a facut el, insa, am cautat si sunt multi pe net care au patit asta dupa curatarea cu perie si smirghel.

Luni vreau sa le dau jos si sa merg impreuna cu el la un service Bosch pt test.

A mai patit cineva asta? Daca da, unde le-ati reconditionat si ati fost multumiti?

Link to comment
Share on other sites

Verifica sa le fi pus in aceasi ordine precum le ai codate in ista. Foarte probabil nu le-a marcat si le-a montat...unde au intrat.

Verifica si garniturile, ideal sa le schimbi daca tot demontezi din nou.

Link to comment
Share on other sites

Verifica sa le fi pus in aceasi ordine precum le ai codate in ista. Foarte probabil nu le-a marcat si le-a montat...unde au intrat.

Verifica si garniturile, ideal sa le schimbi daca tot demontezi din nou.

Sunt puse in acelasi loc, sunt si codate ok. Am ISTA si am verificat. Am stat langa el la montare (eram pe acolo si cand le-a curatat dar nu stiam ca nu trebuiesc frecate cu perie de sarma si smirghel... am presupus ca stie ce face), saibele de foc au fost noi. Masina nu are nicio eroare pe ISTA, verificat log-uri in mers, totul ceas. Mai putin cum trage...

Edited by DJ Allexinno
Link to comment
Share on other sites

Am gasit postul asta de acum cativa ani... aparent aceeasi problema

c328d02435fdb2b16cd126cd3314dec9.jpg

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Un airmass test ai facut?

Desigur. Totul ok!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Revin cu rezolvarea.

Schimbat duzele la toate cele 6 injectoare originale Bosch, calibrat etc si masina trage ca noua.

Sfat: nu lasati niciodata mecanici sa va curete cu nimic duzele injectoarelor!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Le-a curatat ca erau putin negre, sau ce?

 

Nenea mecanicu' la care ai fost isi asuma acum ce a facut!?

 

Pai ce e al doilea lucru mai important la injectoare decat duzele? ;)

cristalul din el!

Ma mir ca nu ti-a sugerat ca vrea sa il curete si pe ala (definitiv)!

 

(si cu peria de sarma!! :)) )

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Le-a curatat ca erau putin negre, sau ce?

 

Nenea mecanicu' la care ai fost isi asuma acum ce a facut!?

 

Pai ce e al doilea lucru mai important la injectoare decat duzele? ;)

cristalul din el!

Ma mir ca nu ti-a sugerat ca vrea sa il curete si pe ala (definitiv)!

 

(si cu peria de sarma!! :)) )

Iti dai seama ca toate injectoarele au putina negreala in varf iar ajutorul mecanicului a zis sa-mi faca un potop de bine si le-a curatat cu peria de sarma iar apoi cu putin graspapier fin.

Initial nu a vrut sa-si asume dar ulterior s-a convins ca nu e ok sa le cureti si si-a asumat. A platit integral toate duzele, iar manopera, curatarea si calibrarea le-am platit eu.

Edited by DJ Allexinno
Link to comment
Share on other sites

Mi-am curatat si eu singur injectoarele sincer cu un fel de pasla mai abraziva pana le-am facut sa luceasca, aveau rugine/murdarie pe le, le-am curatat inclusiv pe marginile locului pe unde pulverizeaza insa nu exact pe acel loc, nu pe capul lui. De 3 ori cred ca le-am curatat pana acum cand am avut eu problemele la motor, niciodata nu am avut treaba cu ele...nu stiu cum le-a frecat insa auzisem si eu ca nu e bine sa insisti cu curatatul lor, dar niciodata nu am avut un caz clar ca al tau.

Cred ca o data la 200k km se merita o verificare si posibil reglare daca este nevoie daca cumva ai deja o treaba pe acolo la ele.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Sincer si eu le-am curatat, dar doar pe corpul lor si nu m-am apropiat de varful acului unde sunt duzele. Se pare ca dorel al tau a mai astupat din orificiile de pulverizare prin frecarea cu smirghel, deaia si debitul scazut. Eu nu am avut probleme, insa nici nu ma-am atins de duze. Edited by George_12
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.