Jump to content

Bmw seria 1. Picat RAR pentru NOXE


Baluko

Recommended Posts

Buna ziua. Am cumparat o masina BMW seria 1 116 I an 2006, cu 158000 KM. Pe benzina.

Inainte sa ma duc la RAR, am vorbit cu un domn mecanic care a facut o diagnoza la masina, si mi-a spus, sa schimp supape, semering, pentru ca scoate putin fum cand pornesc de pe loc,si apare martorul de check engine, pentru ca intra vapori de ulei in admisie.

Zis si facut.

Fumul a disparut. Toba sa curatat, nu apare nimic.

Schimbat si distributia, pentru ca mi sa spus ca e uzata.

Facut.

Evident am schimbat uleiul, filtrele, bujiile inainte sa ma duc la RAR.

Mers la RAR si mi sa spus ca am NOXE mari si am picat.

 

 

 

In fine astea sunt valorile care mi sa dat la testul de NOXE: HC-198

c0-0.52%

c02-13.16%

02-1.28%

C0 Corr 1.57% VOL

Lambda: 1.039

Temp.ulei 83

RPM 2237

 

 

 

 

, eu am intrebat inginerul de la RAR din CLUJ(adica Gilau) ce poate fi problema sa ma duc sa-l rezolv, raspunsul a fost 'dar eu de unde sa stiu....?" In fine.

 

 

Daca a patit cineva la fel, oare ma puteti indruma spre un service care ma poate rezolva in Cluj? Sau cum ati rectificat daca ati avut o problema asemanatoare?

 

Mentionez, ca am facut in jur de 500 DE KM inainte sa ma duc la RAR, masina merge impecabil, foarte placut de condus, deci chiar nu am ce baga de vina. Doar ca nu-mi ies NOXele si nu pot sa o inmatriculez.

Edited by Baluko
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Eu am facut ITPul(pe bune) in decembrie si am avut urmatoarele valori pt 335i:

CO2: 15%

O2: 0.72

HC: 7

Lambda: 1.03

AFR: 15,24

Temp.ulei: 77

RPM: 2620

 

Tu ai probleme la valoarea de hidrocarburi nearse HC

Edited by Dan_316i
Link to comment
Share on other sites

Buna, am vorbit cu un inginer mecanic, mi-a spus sa schimb sondele de oxigen(lambda). Mi sa spus, din cauza ca intrau vapori de ulei in admisie,si pe urma pe calea de evacuare, ambele sonde au depuneri pe ele si nu functioneaza corect, ori de loc.

Si din aceasta cauza, ECU baga prea multa benzina=HC este dublu decat cel normal, iar CO corr aproape dublu.Insemnand ca nu am ardere completa.

Saptamana viitoare am programare la mecanic, le schimb, fac un test NOXE la un amic, sa-mi zica clar si fara dubii daca gazele is ok sau nu, si daca e totul ok direct la RAR si sper sa se rezolve treaba.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Am mai auzit de o problema asemanatoare, cu Noxe prea mari la RAR si baiatului i-a fost recomandat sa puna benzina mai buna, de 98 sau 99 de macar 100 de lei. Rezolva si dpdv mecanic problema, dar ca sa fii 100% sigur, baga si ceva benzina mai buna inainte de RAR.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
De curiozitate, cat a fost distractia cu sondele si catalizatorul? Si eu am avut valori anormale la noxe ultima oara, am zis ca ma ocup de ea si a venit timpul. Presupun ca au fost senzorii de oxigen imbacsiti? Nu se puteau curata cu o solutie ceva?
Link to comment
Share on other sites

eu am fost cu masina cam noua la o statie de la un dealer Dacia si Renault in 2011 si tot asa dadea HC mare dar mi-au zis ca era de la aparatele lor ca nu stiu sa citeasca masini germane si mi-au dat banii inapoi.

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/97881-116i-problema-noxe-hc-peste-100/

 

la aceeasi statie itp am fost in 2017 (intre timp dealerul a adaugat si BMW dar statia a ramas aceeasi) si imi dadea problema la lambda dar a dat itp-ul

 

asa ca anul acesta am mers la reprezentanta bavareze si a dat ok toate valorile. Mi-au zis ca au incalzit-o ei bine inainte ca masina statuse mai multe zile la ei si pt altceva.

 

intrebare: de la ce varsta se cere itp sa se faca in fiecare an?

 

masina are 11 ani si mi-au zis ca acesta e ultimul itp pe 2 ani.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

De curiozitate, cat a fost distractia cu sondele si catalizatorul? Si eu am avut valori anormale la noxe ultima oara, am zis ca ma ocup de ea si a venit timpul. Presupun ca au fost senzorii de oxigen imbacsiti? Nu se puteau curata cu o solutie ceva?

Nu stiu exact, undeva la 2000 de lei, sonde am cumparat ceva bune ce mi so recomandat. Cat 1200 lei, universal, totul merge ok.

Link to comment
Share on other sites

Romanul are cea mai buna masina, decat sa dea 300lei pe un catalizator prefera sa impinga spaga si sa faca circ in fiecare an la itp, pai ce daca scoate noxe anul trecut mi-a dat asa, si frana de mana la fel, si xenoane si leduri, folia de pe parbriz nu o dau jos ca am dat 200lei sa o monteze, jantele astea sunt ca doar nu o sa merg cu alea pe 15"din carte, placute de frana sh, bordul pom de craciun, oglinzile cu banda duct tape, suportii la numar cu coliere de plastic samd, o intreaga lista, masini tipla toate

Ma bucur ptr colegul a facut ce trebuie la masina ca sa ia itp-ul pe bune , unpicut cam scump catalizatorul dar probabil ca atat costa....:thumbsup:

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Asa este, am uitat de ledurile de pe pozitie si proiectoare, semnalizari negre, stopuri negre, folii geamuri fata, tobe sport, anvelope cu profil diferit, parbriz fisurat, urechi faruri rupte, egr anulat, da, astea nu le enumerasem...

Pimp du-te intr-un service si roaga-te de ei sa-ti monteze leduri in proiectoare de exemplu, si sa vezi ce or sa iti raspunda, ceva cu RAR.... :thumbsup:

Da stiu, toti spun lasa ca le montez acasa si la itp imi da si asa cum sa nu imi dea... :thumbsup:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Unele enumerate de tine sunt la limita legii. Leduri la pozitie nu am auzit sa fie in vreun caz vreo problema. Pe cine orbesti cu ele? Sa fim seriosi.

 

Leduri in proiectoare nu stiu de ce pun, oricum noaptea nu circuli cu ele, se vad instantaneu ca nu sunt ok. Da.. ca politia nu-si face treaba e partea a doua.

Link to comment
Share on other sites

Leduri in proiectoare nu stiu de ce pun, oricum noaptea nu circuli cu ele, se vad instantaneu ca nu sunt ok.

 

off-topic

 

si cati chiori avem ( in numar mare, care creste contant) care ....chiar folosesc mai des proiectoarele (cu sau fara led) deact semnalizarea dr/st

Edited by wind-3er
Link to comment
Share on other sites

Romanul are cea mai buna masina, decat sa dea 300lei pe un catalizator prefera sa impinga spaga si sa faca circ in fiecare an la itp, pai ce daca scoate noxe anul trecut mi-a dat asa, si frana de mana la fel, si xenoane si leduri, folia de pe parbriz nu o dau jos ca am dat 200lei sa o monteze, jantele astea sunt ca doar nu o sa merg cu alea pe 15"din carte, placute de frana sh, bordul pom de craciun, oglinzile cu banda duct tape, suportii la numar cu coliere de plastic samd, o intreaga lista, masini tipla toate

Ma bucur ptr colegul a facut ce trebuie la masina ca sa ia itp-ul pe bune , unpicut cam scump catalizatorul dar probabil ca atat costa....:thumbsup:

 

 

Asa este, am uitat de ledurile de pe pozitie si proiectoare, semnalizari negre, stopuri negre, folii geamuri fata, tobe sport, anvelope cu profil diferit, parbriz fisurat, urechi faruri rupte, egr anulat, da, astea nu le enumerasem...

Pimp du-te intr-un service si roaga-te de ei sa-ti monteze leduri in proiectoare de exemplu, si sa vezi ce or sa iti raspunda, ceva cu RAR.... :thumbsup:

Da stiu, toti spun lasa ca le montez acasa si la itp imi da si asa cum sa nu imi dea... :thumbsup:

+1 , mare adevar graiesti

Sa nu mai zic de aia care merg cu norul de fum dupa ei negru taciune-injectoare care nu inchid,amestec bogat de combustibil

sau albastru de la consum marit de ulei-segmenti-cilindri uzati sau turbo uzat dat pe ulei

Aia fara frane cu probleme

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

FYI: pentru cei care au probleme cu sondele lambda/catalizator/etc (si nu numai), macar o data pe an - daca nu regulat - folositi un aditiv de genul:

E varianta ieftina a inlocuirii unui cat. Daca nu isi revine, atunci il puteti considera mort si poate fi inlocuit fara regrete. Altfel, review-urile sunt destul de aproape de adevar. Totodata, recomand ca la ITP sa mergeti cu un combustibil a carui cifra octanica/cetanica este mai ridicata - asta se poate obtine tot printr-un aditiv: incepand cu cele aprobate chiar de BMW:
Si continuand cu altele, dupa cum considerati de cuviinta: LM, Wynn's, Pro-Tec etc.

 

 

PS; Toate produsele de mai sus se gasesc pe piata la noi, pretul fiind destul de modic.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.