Jump to content

Bmw 328i 2012 probleme cu presiunea la ulei


Andrei Eugen

Recommended Posts

Buna seara,

Va rog sa ma ajutati In urmatoarea problema pe care o intampin.

Mergand pe autostrada s-a aprins martorul cu presiune scazuta la ulei. Dupa aprirea motorului cateva minute si repornirea acestuia nu a mai aparut avertizarea, insa motorul avea un zgomot ciudat. Am crezut ca am pierderi de ulei, am completat cca 200 de ml sa vad daca se schimba sunetul si motorul nu a mai pornit.

Am adus masina pe platforma la service Bmw Baneasa si astazi la o prima constatare uleiul era negru si cu pilitura in filtru.

Mentionez ca revizia a fost facuta intr-un alt service bmw acum 30 de zile si am parcurs 2000 km.

Posibile cauze va rog. Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Buna seara,

Va rog sa ma ajutati In urmatoarea problema pe care o intampin.

Mergand pe autostrada s-a aprins martorul cu presiune scazuta la ulei. Dupa aprirea motorului cateva minute si repornirea acestuia nu a mai aparut avertizarea, insa motorul avea un zgomot ciudat. Am crezut ca am pierderi de ulei, am completat cca 200 de ml sa vad daca se schimba sunetul si motorul nu a mai pornit.

Am adus masina pe platforma la service Bmw Baneasa si astazi la o prima constatare uleiul era negru si cu pilitura in filtru.

Mentionez ca revizia a fost facuta intr-un alt service bmw acum 30 de zile si am parcurs 2000 km.

Posibile cauze va rog. Multumesc!

 

linia praf, cel mai probabil motiv - patina de la lantul de distributie are rupta o bucata din ea, alt motor...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

s-a dus cuzinetii si vibrochenul.

De inlocuit si pompa de ulei, daca te hotarasti sa repari motorul. Nu trebuie alt motor !!! Il repari pe al tau

Cauta un meserias care mananca bmw-urile pe paine, ca sa faci motorul, altfel te rupe la service la manopera+ preturile umflate la piese

Link to comment
Share on other sites

Buna seara! Revin cu vesti proaste. Motorul este blocat din cauza pompei de ulei, aceasta a cedat si s-au lipit cuzinetii. Ma vad nevoit sa schimb motorul. Rog recomandari din experientele avute.

Revenind la problema pompei de ulei, eu recomand posesorilor de masini cu motoare N20 sa faca verificari la pompa de ulei pentru a evita o reparatie majora/schimb motor.

Mai mult, am facut o analiza a uleiului din motor si acesta contine pilitura de fier, aluminiu si mult cupru. Rezultat care confirma uzura pinioanelor de la pompa de ulei si care imprastie pilitura de fier in motor si cuprul provenit de la cuzineti.

Va tin la curent cu pasii urmatori.

Link to comment
Share on other sites

Urat,,, un motor bun nu mai are bmw,,, toate sunt problematice,,,crd ca cel mai bun la momentul actual ar fi motorul de 3.0d euro 5, euro6 . La celãlate tipuri Începând de la 1.2i ( care este pe mini) la toate am auzit probleme
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Deja m am saturat de pretențiile lor Premium și nu sunt in stare sa livreze un motor bun, niște materiale mai bune la interior ( vezi f30, f10) etc. Nu Stiu exact cum sunt astea de la 2018 in sus DAr in perioada 2010-2018 mi se pare ca a cĂŁzut rĂŁu bmw -ul ca și calitate. Oamenii trĂŁiesc doar cu Nostalgia și cu numele

Bmw din perioada 1989-2004. Pe asta se bazeazĂŁ bmw ca suntem mulți pasionați și pot sa ne arunce orice rahat atâta timp

Cât este scris numele

Bmw. RUSINE !

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Deja m am saturat de pretențiile lor Premium și nu sunt in stare sa livreze un motor bun, niște materiale mai bune la interior ( vezi f30, f10) etc. Nu Stiu exact cum sunt astea de la 2018 in sus DAr in perioada 2010-2018 mi se pare ca a cĂŁzut rĂŁu bmw -ul ca și calitate. Oamenii trĂŁiesc doar cu Nostalgia și cu numele

Bmw din perioada 1989-2004. Pe asta se bazeazĂŁ bmw ca suntem mulți pasionați și pot sa ne arunce orice rahat atâta timp

Cât este scris numele

Bmw. RUSINE !

 

 

e pe la mijloc treaba , sunt f multe piese care de fapt ar necesita schimbare . Ca de exemplu galeria admisie care era garantata fix 100 k km , nimeni nu spunea asta dar era in recomandarea BMW , sareau clapetele in draci pana au facut galerii mai bune , apoi diverse piese la un nr de km ar trebui inlocuite , asa cum facem distributii preventiv de fapt , alt exemplu ar fi pompa de ulei la N57 N 3.0 buletin de service cu schimbare dupa 150k km , le pica linia se blocheaza si go figure ,pamotor , pa distributie , sunt multe alte exemple cu piese care efectiv nu sunt schimbate ca nu stim , ca nu anunta nimeni , bmw e cel mai avantajat cand se strica ceva . Practic peste un nr de km esti pe barba ta din multe pdv , multe piese sunt supuse riscului si nu prea are de-a face cu intretinerea de multe ori sau rare cazuri , pana la urma ulei , filtre schimbam toti la timp . Atat timp cat masina nu e in garantie nu mai e problema lor , mai putin probleme constructive cum a fost acest racitor egr care cu greu au reusit sa il ofere utilizatorilor si probabil sunt multi care nu stiu , recall apare aleator , azi nu e maine poate fi si tot asa . Targetul lor nu mai e kilometrajul masinilor produse ci vanzarea de piese si cel mai probabil si pe la alte marci sunt destule probleme , suntem noi aici cu capul in ele si percepem mai intens situatia. La fel inlocuiri de part no , piese modificate dupa ani de zile , imbunatatite sa zicem , un exemplu ar fi fulia cardan 3.0 care cand o comanzi nu mai vine metalica , vine cauciuc , explicatia in buletin service , cea metalica transmite socuri in cutia de transfer , adica masinile astea au mers peste 200k asa si acum nu a fost buna fulia ...pai ce sa mai intelegi . mereu apare ceva diferit , nou , sursa problemelor si tot asa , o loterie dupa un nr de km , mentalitatea pe afara e simpla , alta masina dupa ce iese din garantie . Pana la urma asta ar fi cea mai buna atitudine visavis de probleme dar tot nu esti scutit si asa , in schimb macar esti acoperit e raspunderea lor si evident platesti pretul 40k masina vs 20 k

Edited by Myx
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Buna seara! Revin cu vesti proaste. Motorul este blocat din cauza pompei de ulei, aceasta a cedat si s-au lipit cuzinetii. Ma vad nevoit sa schimb motorul. Rog recomandari din experientele avute.

Revenind la problema pompei de ulei, eu recomand posesorilor de masini cu motoare N20 sa faca verificari la pompa de ulei pentru a evita o reparatie majora/schimb motor.

Mai mult, am facut o analiza a uleiului din motor si acesta contine pilitura de fier, aluminiu si mult cupru. Rezultat care confirma uzura pinioanelor de la pompa de ulei si care imprastie pilitura de fier in motor si cuprul provenit de la cuzineti.

Va tin la curent cu pasii urmatori.

Alt motor sh, la care sa faci neaparat RK la cineva pasionat de motoare si apoi cel putin 8 ani vei avea un motor f bun.

Link to comment
Share on other sites

e pe la mijloc treaba , sunt f multe piese care de fapt ar necesita schimbare . Ca de exemplu galeria admisie care era garantata fix 100 k km , nimeni nu spunea asta dar era in recomandarea BMW , sareau clapetele in draci pana au facut galerii mai bune , apoi diverse piese la un nr de km ar trebui inlocuite , asa cum facem distributii preventiv de fapt , alt exemplu ar fi pompa de ulei la N57 N 3.0 buletin de service cu schimbare dupa 150k km , le pica linia se blocheaza si go figure ,pamotor , pa distributie , sunt multe alte exemple cu piese care efectiv nu sunt schimbate ca nu stim , ca nu anunta nimeni , bmw e cel mai avantajat cand se strica ceva . Practic peste un nr de km esti pe barba ta din multe pdv , multe piese sunt supuse riscului si nu prea are de-a face cu intretinerea de multe ori sau rare cazuri , pana la urma ulei , filtre schimbam toti la timp . Atat timp cat masina nu e in garantie nu mai e problema lor , mai putin probleme constructive cum a fost acest racitor egr care cu greu au reusit sa il ofere utilizatorilor si probabil sunt multi care nu stiu , recall apare aleator , azi nu e maine poate fi si tot asa . Targetul lor nu mai e kilometrajul masinilor produse ci vanzarea de piese si cel mai probabil si pe la alte marci sunt destule probleme , suntem noi aici cu capul in ele si percepem mai intens situatia. La fel inlocuiri de part no , piese modificate dupa ani de zile , imbunatatite sa zicem , un exemplu ar fi fulia cardan 3.0 care cand o comanzi nu mai vine metalica , vine cauciuc , explicatia in buletin service , cea metalica transmite socuri in cutia de transfer , adica masinile astea au mers peste 200k asa si acum nu a fost buna fulia ...pai ce sa mai intelegi . mereu apare ceva diferit , nou , sursa problemelor si tot asa , o loterie dupa un nr de km , mentalitatea pe afara e simpla , alta masina dupa ce iese din garantie . Pana la urma asta ar fi cea mai buna atitudine visavis de probleme dar tot nu esti scutit si asa , in schimb macar esti acoperit e raspunderea lor si evident platesti pretul 40k masina vs 20 k

Link to comment
Share on other sites

s-a dus cuzinetii si vibrochenul.

De inlocuit si pompa de ulei, daca te hotarasti sa repari motorul. Nu trebuie alt motor !!! Il repari pe al tau

Cauta un meserias care mananca bmw-urile pe paine, ca sa faci motorul, altfel te rupe la service la manopera+ preturile umflate la piese

 

Exista certituninea ca nu ramane pilitura pe canalele de ungere? Eu la asta ma gandesc.

Link to comment
Share on other sites

Nu este un dealer bmw, Este un tip care se ocupa cu asa ceva in Italia. Inteleg de la el ca motoarele vin din Germania. Singura mea indoiala este daca motorul provine de pe o masina de teste sa nu se fi adus o uzura mare chiar daca el are pana in 10000km. La vanzare se emite factura cu garantie 1 an cu conditia respectarii reviziilor.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.