Jump to content

Probleme injector dupĂŁ folosire aditiv


Adrian1103

Recommended Posts

Ăn weekend a trebuit sĂŁ fac un drum mai lung și m-am gândit sĂŁ bag un aditiv Liqui Molly Diesel Cleaning la un plin pentru o curatare a motorului (e91 lci 316d). Bun, zis și facut, scanand cu carly la ĂŽntoarcere primesc urmĂŁtoarea eroare: 004AE5 Zero quantity adaptation injector cylinder 4. Țin sĂŁ precizez cĂŁ mașina merge normal, ĂŽnsĂŁ dupĂŁ ștergerea erorii și pânĂŁ la destinație, codul a reapĂŁrut. Singura conexiune pe care pot sĂŁ o fac este aceea legatĂŁ de aditiv.

P.S. Am adĂŁugat aditivul deoarece mașina are un consum care mie mi se pare prea mare și anume la o vitezĂŁ de 130 realĂŁ am cu AC am un cosum de aprox 6.9-7%.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Este injectorul sau calculatorul, daca merge ok lasa-l asa pana pica. Poti sa ai norocul sa mearga mult si bine.

Nu am de gând sĂŁ ĂŽl las așa. O sĂŁ mĂŁ duc sĂŁ fac o diagnozĂŁ, deoarece Carly nu citește valoarea injectoarelor.

Ăntrebarea mea este legatĂŁ de consumul mare. Precizez cĂŁ DPF-ul a fost curĂŁțat, EGR schimbat și sonda lambda de asemenea, fiindcĂŁ aveam eroare pe ea.

Link to comment
Share on other sites

Nu am de gând sĂŁ ĂŽl las așa. O sĂŁ mĂŁ duc sĂŁ fac o diagnozĂŁ, deoarece Carly nu citește valoarea injectoarelor.

Ăntrebarea mea este legatĂŁ de consumul mare. Precizez cĂŁ DPF-ul a fost curĂŁțat, EGR schimbat și sonda lambda de asemenea, fiindcĂŁ aveam eroare pe ea.

Ce am observat la mine la benzinar dupa ce am pus aditiv si apoi ce am incercat separat. Daca cumva ai ceva furtune de cauciuc vechi intre rezervor si rampa de injectoare, aditivul ti le roade pur si simplu.

Pune intr-un borcan o bucatica dintr-un furtun de cauciuc vechi si putin aditiv, si lasa-l cateva zile, incearca experienta asta si spune-ne si noua ce ai obtinut.

Nu acelasi lucru il obtii daca ai furtune noi.

Link to comment
Share on other sites

Salut! Am un BMW e46 136 cp din 2002 am observat ca atunci când sunt ĂŽn treapta a 4a si ĂŽi dau talpa, acul la consum oscileazĂŁ intre penultima si ultima linie, când sunt ĂŽn treapta a 5a oscileazĂŁ intre 10 si 20 l acum este la 20 l, acum la 10, acum la 15 si de simte când este la 20 l cĂŁ trage apoi când scade la 15 nu mai trage asa tare, Tinand cont ca sunt cu acceleratia la podea. DacĂŁ tin acceleratia la trei sferturi, consumul fiind ĂŽn jur de 17 l nu mai scade decât Putin și se simte ca trage constant! A mai pĂŁtit cineva asa?
Link to comment
Share on other sites

Salut! Am un BMW e46 136 cp din 2002 am observat ca atunci când sunt ĂŽn treapta a 4a si ĂŽi dau talpa, acul la consum oscileazĂŁ intre penultima si ultima linie, când sunt ĂŽn treapta a 5a oscileazĂŁ intre 10 si 20 l acum este la 20 l, acum la 10, acum la 15 si de simte când este la 20 l cĂŁ trage apoi când scade la 15 nu mai trage asa tare, Tinand cont ca sunt cu acceleratia la podea. DacĂŁ tin acceleratia la trei sferturi, consumul fiind ĂŽn jur de 17 l nu mai scade decât Putin Ăâ˘i se simte ca trage constant! A mai pĂŁtit cineva asa?

ĂËi nu poluezi alte subiecte

 

Trimis de pe al meu Mi MIX 2S folosind Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ce am observat la mine la benzinar dupa ce am pus aditiv si apoi ce am incercat separat. Daca cumva ai ceva furtune de cauciuc vechi intre rezervor si rampa de injectoare, aditivul ti le roade pur si simplu.

Pune intr-un borcan o bucatica dintr-un furtun de cauciuc vechi si putin aditiv, si lasa-l cateva zile, incearca experienta asta si spune-ne si noua ce ai obtinut.

Nu acelasi lucru il obtii daca ai furtune noi.

Chestia asta am observat-o si eu, au efectul unui solvent.

Insa din cauza asta se si dilueaza 200-300ml cu 70-80L de combustibil.

Link to comment
Share on other sites

Am folosit in nenumarate randuri aditivi in ultimii 14 ani si nu am avut niciodata probleme. Recomandarile sunt sa pui aditivul cand ai un drum mai lung de efectuat, ca sa consumi motorina/benzina... nu sa-l lasi in rezervor cu saptamanile. Normal ca aditivii contin solventi de curatare... altfel, care ar mai fi rostul lor? Edited by DJ Allexinno
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am folosit in nenumarate randuri aditivi in ultimii 14 ani si nu am avut niciodata probleme. Recomandarile sunt sa pui aditivul cand ai un drum mai lung de efectuat, ca sa consumi motorina/benzina... nu sa-l lasi in rezervor cu saptamanile. Normal ca aditivii contin solventi de curatare... altfel, care ar mai fi rostul lor?

Exact asta am fĂŁcut, un drum de 1000 km ĂŽn 2 zile, motorina folositĂŁ fiind efix de la Rompetrol. Totuși e bine cĂŁ dupĂŁ ștergerea erorii aceasta nu a mai apĂŁrut.

Acum am eroare pe senzorul de presiune DPF, țin sĂŁ menționez cĂŁ DPF-ul a fost curĂŁțat, iar ĂŽn Carly valorile de presiune sunt ba cu minus ba cu plus, dar când am fĂŁcut o diagnozĂŁ cu ISTA presiunea era normalĂŁ. SĂŁ fie de vinĂŁ Carly?

Link to comment
Share on other sites

Exact asta am fĂŁcut, un drum de 1000 km ĂŽn 2 zile, motorina folositĂŁ fiind efix de la Rompetrol. Totuși e bine cĂŁ dupĂŁ ștergerea erorii aceasta nu a mai apĂŁrut.

Acum am eroare pe senzorul de presiune DPF, țin sĂŁ menționez cĂŁ DPF-ul a fost curĂŁțat, iar ĂŽn Carly valorile de presiune sunt ba cu minus ba cu plus, dar când am fĂŁcut o diagnozĂŁ cu ISTA presiunea era normalĂŁ. SĂŁ fie de vinĂŁ Carly?

Presiunile le citesti cu ista. Lasa carly, ca pe partea de dpf e zero.

Link to comment
Share on other sites

Știu, eu l-am folosit ĂŽn principal pe partea de solicitare regenerare și citire/ștergere erori.

Foloseste doar ista , Carly nu e specializat pe bmw, E doar ca orientare generalĂŁ.Combustibilul efix deja contine deja aditivi de curatare,doar ca benzina de la efix (cea de 98) e ca si cum cifra octanica ar fi de 95. Turatia motorului urca mai greu, comparativ cu benzina de 98 neaditivata de la OMW. Diferenta se cunoaste foarte bine mai ales pe motoarele uzate.

Si cand e foarte cald afara.

Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa te iei dupa valorile din Ista. Am Ista dar si Carly pe telefon iar adaptorul tot timpul cu mine in torpedou la masina. E foarte util Carly cand esti plecat la drum si se iveste ceva.

Insa, atunci cand vine vorba de diagnoza ca la mama ei, nimic nu se compara cu Ista :)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Scoate injectorul cu problema si du-l la tester pe banc sa vezi care e situatia cu el.

 

Fa si un test cu ISTA, dar nu te lua dupa compensare data, daca o face.. In situatia data, inainte si dupa testarea pe banc.

 

E bine sa ne spui si noua cum evolueaza lucrurile.

 

Bafta

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

MulĂâşumesc! Valorile fuseserĂŁ verificate ĂŽn primĂŁvarĂŁ Ăâ˘i erau ok. Vad cĂŁ dupĂŁ Ăâ˘tergerea erorii aceasta nu a mai revenit. VĂŁ Ăâşin la curent! Am observat Ăâ˘i eu tiparul majoritĂŁĂâşii oamenilor care cer ajutor Ăâ˘i dupĂŁ ce ĂŽl obĂâşin uitĂŁ sĂŁ zicĂŁ rezolvarea Ăâ˘i finalitatea.

P.S. DacĂŁ are cineva nevoie de o codare cu carly sunt disponibil free of charge bineĂŽnĂâşeles!

 

 

Trimis de pe al meu Mi MIX 2S folosind Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.