Jump to content

Recommended Posts

Buna ! Trebuie sa schimb un injector atasez foto, din ce am facut la diagnoza si ce imi zice , injectorul nr 1 trebuie schimbat, restul e posibil sa corecteze din ecu? Am primit sfat de la amicu cu testeru, sa schimb 1 si apoi sa fac o diagnoza sa vad de restu!

 

Trimis de pe al meu SM-G965F folosind Tapatalk

5c7f5604c408c0caee24b80c6467d8c2.jpg

Edited by valex9812
Link to comment
Share on other sites

E 2006 luna a doua , in carte . Cu dpf , care nu mai e pe masina ( nu e vina mea , asa am luat.o fara sa stiu acum 3 ani ) . Simptome nu sunt, nu tremura , merge rotund , suna bine , am testat doua una cu valori max 0,5 si al meu care are valoarea aia imensa si la relanti e mai mare si motorul suna rotund si bine. Ar fi fumul la relanti albastrui si miros urat , doar asta ar fi simptomul care il am , indiferent ca e cald sau rece , la cald se mai diminueaza fumul. Egr functioneaza corect , maf la fel... doar injectoarele. Pe ista zicea ca de pe cilindru 1 trebuie schimbat, asa a zis si cel care mi l.a facut sa nu le schimb pe toate 3 ca probabil corecteaza ecu. Tin sa mentionez ca ulei consuma 500ml / 12.000 km mers agresiv cateodata .

 

Trimis de pe al meu SM-G965F folosind Tapatalk

Edited by valex9812
Link to comment
Share on other sites

Revin cu noutati ( de inginer in domeniu injectoarelor) ( daca asa ii se spunez e de la un service specializat in injectoare), spune asa . Ce e cu + e problemĂŁ , - doar compenseaza problema . Stie careva ceva plauzibil? Oricum injectorul e comandat deja , dupa schimbare revin sa vedem daca 3 si 4 trebuie schimbate si ele .

 

Trimis de pe al meu SM-G965F folosind Tapatalk

Edited by valex9812
Link to comment
Share on other sites

La ce bani ai gasit injectorul/injectoare?

Si unde?

Ma gandesc sa le schimb pe toate la mine.

In softul ISTA+ spune clar ca -4/+5 e limita compensarii. Daca ei zic asta probabil ca stii de ce o zic.

Oricum nu e bine +/-2.. parerea mea.

Eu am 0,9 cel mai mult si ma ingrijorez cumva..

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

La 300/ buc , zic ei cu garantie 18 luni, montat intr.un service autorizat RAR . La 0,9 eu am inteles ca e ok, nu la mine 2.8 si uneori si 4.1 la relanti ca in sarcina toate sunt aproape de 0.. deci e peduca . Un amic saptamana trecuta a schimbat injector cu + mare si dupa shimbare au revenit toate la normal. Inca sper , acuma o sa vad saptamana care umeaza , am inteles ca trebuie si scris pe masina.

 

Trimis de pe al meu SM-G965F folosind Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Iti spun din experienta ca nu abordezi bine problema cu injectoarele...

 

Ce trebuie sa faci, e sa dai jos toate injectoarele si sa le verifici pe banc. Avand in vedere ca tu vezi doar cum compenseaza DDE-ul motorina injectata, nu poti spune cu precizie care injector e defect. E un joc de ruleta ce faci tu. Ipotetic vorbind, in cazul tau, ar putea fi defecte injectoarele 2, 3 si 4 iar ce vezi tu pe 1 sa fie doar compensare din DDE, pe un injector sanatos.

 

Eu am schimbat injectoarele unul cate unul luandu-ma dupa ce zice ISTA. Abia dupa ce l-am schimbat si pe ultimul (avand compensari de 0.3-0.4 inainte de schimbare) am scapat de clantzanelile de la rece (iarna).

Link to comment
Share on other sites

Eu te cred , dar asta ar insemna sa le dau pe toate jos si sa las masina acolo si nu prea ma pot lipsi de ea acum... incerc asa , daca nu merge le bag pe toate pe banc . Pe ista scria cilindru 1 cu peobleme , sper sa fie asta... la fel a avut amicul meu cu acelasi motor ... sper sa fie la fel

 

Trimis de pe al meu SM-G965F folosind Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ma duc la risc.. in principiu, majoritatea cu care am voebit si s.au confruntat cu asta au spus ca nu are rost sa iau 4 direct si sa le pun sus , mai bine unu, si dupa facem diagnoza iar si vedem daca mai are probleme... acuma stiu si eu ca pe banc e singuru lucru sigur dar nu stau 2 saptamani sa astept la peogramare... sa lw trimit sa vina etc , m.ar costa mai mult inchiriatu unei masini decat reparatiile

 

Trimis de pe al meu SM-G965F folosind Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Salut ! Da am schimbat injectorul cu corectie 4.2 si avea apoi dupa codare 2.7 in alta parte . Tot aveam fum la relanti ... acum am anulat egr si boom , corectii perfecte 0.1 -0.1 , 0.2 -0.2 . De fum la relanti tot am putin deci nu pricep inca de ce .. totul e in parametri acum... ma gandesc ca de pe la racitoru de gaze ? Am mai lasat racitoru pe masina da egr e anulat acuma. Si am scapat si de mirosu ala intepator

 

Trimis de pe al meu SM-G965F folosind Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ma gandesc ca e normal sa dea fum din moment ce ai anulat EGR-ul, tocmai rolul asta il are supapa. Poti incerca un plin cu aditiv bun, poate ajuta la eliminarea depunerilor create. Mie mi s-a parut f. bun cel de la Wynn's.

 

Suspectez si eu EGR-ul la mine, desi nu am erori pe EGR. Am un mers intrerupt uneori in mers si din ce-am citit pe forumuri, multi au rezolvat cu anulare EGR. Nu vad totusi legatura, o valva, daca functioneaza bine, de ce sa induca comportamentul asta?

As incerca sa schimb EGR-ul, insa n-as vrea s-o fac degeaba...

Edited by 23LKY
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.