Jump to content

MYX 7 seria 6


Myx

Recommended Posts

Am sa fac aici o descriere a unei situatii care mi-a aratat importanta anvelopelor pt cutia transfer si cutie , desi nu as fi crezut ca face diferenta in halul in care se tot descrie . Mai exact cu cateva sapt in urma am schimbat anvelopele pe fata pt ca aveam o galma si urma sa fac rarul , in urma unei incurcaturi cu vanzatorul nu am primit si anvelopele spate , deci am mers cu masina 2 Michelin Sport 4S fata noi si 2 pirelli P zero dot 2018 , deci uzura ff mica , nu cred ca aveau diferenta nici macar 1 mm dar sa zicem ca pe acolo . Evident exista o diferenta de profil si se pare ca cel mai important de aderenta din cauza materialului anvelopelor . Schimbarea anvelopelor fata a coincis cu schimbul de ulei cutie , pur intamplator , apoi am constatat ca dupa schimb aveam un mic soc , mult spus soc , o tinere de treapta mai mult decat era necesar in 2-3 si nu era tot timpul , am revenit la Automatico si am iesit in probe , discutand situatia si mergand cu masina , replicat fenomen , constatare poate unul din ambraiajele cutiei nu s-ar fi adaptat la uleiul nou sau si aici nu am crezut dar se pare ca era ffff adevarat anvelopele de pe spate si cele fata transmit o diferenta de aderenta si fac cutia de transfer implicit cutia sa lucreze ciudat aceasta urmand sa se adapteze, recomandarea automatico fiind sa nu facem un reset al adaptatiilor la acest moment si sa astept ceva timp . Am continuat sa merg asa o perioada pana am primit si anvelopele spate , schimbare in comportament totala , acea mica trecere pe care o percepeam a disparut complet si masina se simte ca trage altfel , am asteptat cateva zile sa fac reviewul asta ca sa fiu sigur ca nu e vreun placebo . Dar da , se pare ca este important sa ai toate anvelopele identice ca profil si uzura , marca samd . Am vrut sa descriu experienta asta aici , poate sunt care neglijeaza acest aspect sau intampina genul asta de situatii :thumbsup:

In alta ordine de idei Michelin Sport 4 S ceva mai silentioase decat pirelli p zero , am scos masina la un drum lung si clar e o diferenta , masina f conectata cu soseaua , parca ceva mai bun feedback la franare si manevre mai agresive , urmeaza sa le testez mai mult si sa vad ce pot si pe ud, azi mai racoare aplicare Cg Blacklight , o placere sa lucrezi cu solutia asta , oricum si masina f curata dar oricum se simte diferenta la culoare imediat , face cumva albastrul sa iasa la lumina ea fiind negru carbon

 

 

Whats-App-Image-2019-09-04-at-22-31-12.jpg

Edited by Myx
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Salut. Faina treaba, imi plac si mie PilotSport 4S, le aveam pe F10. As vrea sa schimb GoodYear-ul dar cei de la BMW nu il au in oferta. De curios, ai mers pe RFT?

 

am luat nonrft , asa a avut si masina inainte . Poate la jante 20 e mai comfortabil asa , mai ales ca eu merg 90 % in oras . As testa rft de iarna pe jantele de 19 sa vad cum se comporta masina , aud numai lucruri bune in principiu , am pastrat jantele 408M , initial am vrut sa le tin pt vara dar e f ok si cu 20 si imi plac mult 373M , au fost chiar o optiune pt f10 dar nu m-am incumetat . Pt iarna oscilez intre good year ultragrip si michelin alpin 5 , ultragrip am mai avut e o anvelopa cu care iesi de oriunde dar michelin fiind conceptie mai noua ma astept la performante similare si cel mai important pt mine zgomot scazut la rulare

 

PS . Nu stiu daca merge roata rezerva de 17 pe care o am de la F10 sau imi trebuie una de 18 .

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

eu cred ca alea spate aveau o uzura mai mare de 1mm.

daca tinem cont ca anvelopele sport rezista pana in 50.000 si ele coboara in acest timp de la profil de 8mm la 2mm, cred ca la fiecare 10.000km, o anvelopa sport pierde intre 1mm si 1.5mm

daca anvelopele respective au prins si sezonul de vara 2018 si pe cel de anul asta aproape integral, poti estima ca ele au pierdut intre minim 2 si poate chiar pe la 4mm(daca s-a tras de ele).

 

cand mai iei in calcul ca atunci cand e noua, o anvelopa fata e mai mare in diametru cu 3.25mm pe talon inmultit cu 2= 6.5mm, nu mica mi-ar fi mirarea ca avand anvelope noi pe fata si un pic de uzura pe spate, diferenta de diametru al rotii sa fie de 10mm...iar balamucul tau sa fie de inteles.

 

in mod normal, bmw ar trebui sa puna 285 pe spate si 245 pe fata pt a fi diametrul fata/spate cat mai egal la anvelope noi

Edited by edit
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am sa fac aici o descriere a unei situatii care mi-a aratat importanta anvelopelor pt cutia transfer si cutie , desi nu as fi crezut ca face diferenta in halul in care se tot descrie . Mai exact cu cateva sapt in urma am schimbat anvelopele pe fata pt ca aveam o galma si urma sa fac rarul , in urma unei incurcaturi cu vanzatorul nu am primit si anvelopele spate , deci am mers cu masina 2 Michelin Sport 4S fata noi si 2 pirelli P zero dot 2018 , deci uzura ff mica , nu cred ca aveau diferenta nici macar 1 mm dar sa zicem ca pe acolo . Evident exista o diferenta de profil si se pare ca cel mai important de aderenta din cauza materialului anvelopelor . Schimbarea anvelopelor fata a coincis cu schimbul de ulei cutie , pur intamplator , apoi am constatat ca dupa schimb aveam un mic soc , mult spus soc , o tinere de treapta mai mult decat era necesar in 2-3 si nu era tot timpul , am revenit la Automatico si am iesit in probe , discutand situatia si mergand cu masina , replicat fenomen , constatare poate unul din ambraiajele cutiei nu s-ar fi adaptat la uleiul nou sau si aici nu am crezut dar se pare ca era ffff adevarat anvelopele de pe spate si cele fata transmit o diferenta de aderenta si fac cutia de transfer implicit cutia sa lucreze ciudat aceasta urmand sa se adapteze, recomandarea automatico fiind sa nu facem un reset al adaptatiilor la acest moment si sa astept ceva timp . Am continuat sa merg asa o perioada pana am primit si anvelopele spate , schimbare in comportament totala , acea mica trecere pe care o percepeam a disparut complet si masina se simte ca trage altfel , am asteptat cateva zile sa fac reviewul asta ca sa fiu sigur ca nu e vreun placebo . Dar da , se pare ca este important sa ai toate anvelopele identice ca profil si uzura , marca samd . Am vrut sa descriu experienta asta aici , poate sunt care neglijeaza acest aspect sau intampina genul asta de situatii :thumbsup:

In alta ordine de idei Michelin Sport 4 S ceva mai silentioase decat pirelli p zero , am scos masina la un drum lung si clar e o diferenta , masina f conectata cu soseaua , parca ceva mai bun feedback la franare si manevre mai agresive , urmeaza sa le testez mai mult si sa vad ce pot si pe ud, azi mai racoare aplicare Cg Blacklight , o placere sa lucrezi cu solutia asta , oricum si masina f curata dar oricum se simte diferenta la culoare imediat , face cumva albastrul sa iasa la lumina ea fiind negru carbon

 

 

Whats-App-Image-2019-09-04-at-22-31-12.jpg

 

E cam dubioasa treaba intr-adevar. Asa cum zicea si edit, cred ca uzura era mai mare de 1mm. Un alt aspect este si faptul ca pe fata aveai Michelin si pe spate Pirelli, deci anvelope diferite. Mai mult ca sigur este o diferenta de material folosit de catre cei doi producatori, duritate, layout "caneluri" etc. Pe de alta parte, ai spus ca ai schimbat uleiul in cutia de viteze. Si la mine, dupa schimbul uleiului o perioada a schimbat "perfect", in sensul ca nu se mai simtea schimbul in primele viteze chiar si la rece. Dupa un timp, doar la rece se simte putin de tot cum schimba din 2 in 3 si asta timp de doua cicluri sa spunem. Imediat dupa schimb eu am facut si update la toate modulele masinii inclusiv la CVA si parca mai degraba dupa update sa spun, simt acea trecere. Pe de alta parte, mi se pare ciudat acum sa schimbi niste anvelope dupa 20k Km doar pt ca nu s-au uzat "perfect" la fel toate cele patru. Da-le naibii ca arata ca noi dupa un nr atat de redus de km si asta doar daca n-ai facut drifturi sau le-ai omorat pe circuit, etc. Eu inclin sa cred ca totusi din cutia de viteze se simte "trecerea", mai ales daca acest lucru se intampla exact in momentul schimbarii treptei de viteze. Oricum e bine ca ai schimbat uleiul in cutia de transfer, chiar daca e pusa la lucru mai des, macar are lichidul proaspat in ea. Sapt urmatoare odata cu revizia completa o sa-i inlocuiesc si eu uleiul.

 

Link to comment
Share on other sites

eu nu zic ca la tine nu a fost problema de acolo dar iti spun intamplarea mea:

 

am luat cu F10 M550XD o groapa foarte mare pe soseaua de centura, aparent nu patise nimic roata stanga fata cu care am luat groapa dar dupa ce am parcat masina si m-am intors la ea pe seara, am zis sa ma mai uit o data la roata si m-am trezit cu doua galme de toata frumusetea pe exteriorul cauciucului (janta nu a patit nimic desi era pe 20 :frantics:) efectiv aproape se formase o gaura la una dintre galme care era mai mare, am vazut ca a tinut inca presiunea si am mers usor pana la prima vulcanizare non-stop si am luat efectiv ce am gasit pe stock (o anvelopa kumho 2016 cu 5mm profil, aceleasi dimensiuni ca si anvelopa de pe dreapta) pana comand anvelope pe fata, pana ajung, etc. sa nu las masina cu anvelopa aia cu galma care putea sa faca explozie oricand.

 

asa ca 2-3 zile am mers asa cand am avut nevoie de masina iar comportamentul masinii implicit al cutiei a ramas neschimbat. poate am fost eu norocos dar la mine nu a influentat nimic desi aveam 3 anvelope Michelin si o anvelopa Kumho, dimensiunile date de producator.

Edited by ckh
Link to comment
Share on other sites

eu nu zic ca la tine nu a fost problema de acolo dar iti spun intamplarea mea:

 

am luat cu F10 M550XD o groapa foarte mare pe soseaua de centura, aparent nu patise nimic roata stanga fata cu care am luat groapa dar dupa ce am parcat masina si m-am intors la ea pe seara, am zis sa ma mai uit o data la roata si m-am trezit cu doua galme de toata frumusetea pe exteriorul cauciucului (janta nu a patit nimic desi era pe 20 :frantics:) efectiv aproape se formase o gaura la una dintre galme care era mai mare, am vazut ca a tinut inca presiunea si am mers usor pana la prima vulcanizare non-stop si am luat efectiv ce am gasit pe stock (o anvelopa kumho 2016 cu 5mm profil, aceleasi dimensiuni ca si anvelopa de pe dreapta) pana comand anvelope pe fata, pana ajung, etc. sa nu las masina cu anvelopa aia cu galma care putea sa faca explozie oricand.

 

asa ca 2-3 zile am mers asa cand am avut nevoie de masina iar comportamentul masinii implicit al cutiei a ramas neschimbat. poate am fost eu norocos dar la mine nu a influentat nimic desi aveam 3 anvelope Michelin si o anvelopa Kumho, dimensiunile date de producator.

 

eu suspectez aderenta si materialul anvelopei , poate profilul, eu nu credeam ca sa poate de la asta ,asta e motivul pt care am relatat experienta , la fel si cei la Automatico mi-au spus ca BMW are cel mai ciudat sistem , alte marci nu sunt asa figurante si ca difera de la model la model , din ce zic ei primul model de x3 e cel mai pacatos , apoi diverse particularitati pe serie , tu descrii seria 5 , eu 6 , clar fct diferit anumite sisteme . Da e aiurea daca ai o problema la anvelope sa te gandesti la un moment sa schimbi setul . In fine , e game over , am simtit imediat cum am pus pe cele spate ca merge total diferit ,acum jar mananca :hyper:

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Daca nici nu schimba uleiul la 50k nu ma surprinde ,depinde si cum s-a tras de ea , e normal ca la o masina de 313 cai nativi sa existe o uzura mai mare fctie de utilizator,unul din motivele achizitiei au fost km ,nu cred ca as fi luat masina asta cu cat avea F10 de ex 200k + Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

La inceput de vara am fost "fortat" sa schimb pneurile pe 320 xDrive datorita uzurii inegale intre cele 2 punti ce implicit "zapacea" cutia de transfer. Erau deja vechi de 5 ani si aprox 50k km insa peste vara folosind cu preponderenta cabrio am zis ca le schimb anul viitor (dpdv adancime mai aveau aprox 3-4 mm)

Simptomele erau similare cu ale unei cutii de transfer cu probleme, si anume socuri in accelerare atat la plecarea de pe loc cat si spre viteze de 70-90 km/h.

Personal as putea zice ca am experienta in ceea ce priveste simptomele unei cutii de transfer defecte, schimband deja una pe garantie pe la 40 si ceva de mii de km.

Pt a elimina orice dubiu ca nu cumva pneurile sa fie sursa am decis sa iau un set nou de Michelin Pilot Sport 4 RFT ca imediat dupa sa constat o schimbare majora, masina accelerand fluid si fara socuri.

 

Dupa ce am schimbat pneurile am zis sa masuror circumferinta pneurilor vechi si am constatat ca diferenta dintre rotile fata 225/45/18 si spate 255/40/18 era de aprox. 4-5 mm, cele de pe fata aveau daca imi aduc aminte bine 2060 mm respectiv de pe spate 2065 mm.

In consecinta nu pot decat sa intaresc afirmatia ca sistemul xDrive de la BMW e destul de "pretentios" la capitolul pneuri :thumbsup:

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

:)

 

cornel, cand anvelopele tale erau noi, aveau 2071mm circumferinta fata si 2076 pe spate si asta din start, pt ca ele nu sunt egale la nivel de milimetru, asta deoarece e imposibil la rotile mixte.

circumfetinta cercului este produsul dintre diametru si Pi.

 

(225mmx45%) x 2 + 18inch x 2.54mm = 2071mm pt fata.

la fel poti calcula si pt spate.

oricum, combinatia ta de roti este cea mai aproape de perfectiune.

 

deci nimic anormal la uzura pneuror tale.

probabil si masina se simtea mai bine cu pneuri noi.

 

la mine, la 19 inch, cand anvelopele sunt noi, am 2130mm circumferinta pe fata si 2119 pe spate

Edited by edit
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

E foarte sensibila. Si eu am avut probleme serioase cu 4 anvelope noi 225/45/28 doar ca erau montate 2 pe jante 8j si 2 pe jante 8.5j. Prin comparatie la 4matic nu se simte nimic cand vine vorba de uzura sau chiar de jante care nu aveau dimensiunile recomandate.

 

Noua, conducatorilor de bmw, ne face placere sa suferim mai mult langa masini:))

Link to comment
Share on other sites

E foarte sensibila. Si eu am avut probleme serioase cu 4 anvelope noi 225/45/28 doar ca erau montate 2 pe jante 8j si 2 pe jante 8.5j. Prin comparatie la 4matic nu se simte nimic cand vine vorba de uzura sau chiar de jante care nu aveau dimensiunile recomandate.

 

Noua, conducatorilor de bmw, ne face placere sa suferim mai mult langa masini:))

 

mie-mi sta gandul la Merc de ceva timp dar doar un anume model ma poate scoate din lumea BMW ,sau de ce nu pot sta ambele marci in garaj , o voi prezenta aici intr-o zi

Edited by Myx
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da , deci n-am stare nici cu masina asta . Tot inainte . Nbt evo G11 2018 . 4Gram , id6, montez si revin cu impresii , m-am decis sa tin fostele jante de pe f10 pt iarna si cred ca vor arata f bine , astept sa le vad montate am senzatia ca vor sta mai bine ca cele 20 fiind putin concave. Am schimbat 2 din ele cele de pe fata am gasit pe ebay setupul corect et32 pe fata , asa ca va fi cum trebuie 9j cu ET 32 fata si ET 25 spate

 

Whats-App-Image-2019-09-13-at-22-40-25.jpg

Whats-App-Image-2019-09-13-at-22-40-25-1.jpg

Edited by Myx
  • Like 5
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

S-a montat evo . Prima impresie ....Trebuia s-o fac din prima clipa :)))). Merita , e altceva , meniu mult mai misto ,grafica ,rezolutie ,apple play e genial . E mult peste nbt normal . Revin cu mai multe detalii . Cu ocazia asta revin la iphone iar , suportul pt android e penal. Tot acum am facut si ilevel 2019 pe.motor ,masina avea 2018 pe toate modulele ,doar la motor aparea ceva nou pe 2019. Da ,merge altfel ,nu stiu daca e placebo dar mai urmaresc ,imi pare mai infipta ,tine treapta mai sus . Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.