Jump to content

MYX 7 seria 6


Myx

Recommended Posts

117 000 km schimb bascule inferioare si am facut si unghi de fuga de siguranta desi cand am ajuns acolo nu se modificase nimic , era in parametri, doar ceva paralelism spate era pe rosu asa ca am lasat sa rezolve .

 

1588362546246.jpg

1588274248019.jpg

1588362403817.jpg

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Michelin pilot sport 4 s , dimensiuni 245/35 /20 fata cu 275/30/20 spate

 

Cum ti se par anvelopele, in special la comfort si zgomot rulare, as vrea sa le cumpar si eu pe aceeasi dimensiune dar nu stiu daca sa renunt la runflat.

Link to comment
Share on other sites

Cum ti se par anvelopele, in special la comfort si zgomot rulare, as vrea sa le cumpar si eu pe aceeasi dimensiune dar nu stiu daca sa renunt la runflat.

eu sunt f multumit de ele , nu am zgomot , am suspensie normala , talon destul de mic , pot sa spun ca am acelasi comfort ca la jante 19 nu vad o diferenta , nu ezita , in mom actual imi par best, nu stiu daca exista si in varianta rft .

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Mersi pentru raspuns, eu am suspensia adpativa si anvelope rft dar momentan nu se fabrica PS4S rft pe dimensiunile astea asa ca o sa le iau si eu pe cele normale.

 

Felicitari pentru masina arata fain cu rotile astea.

 

npc , azi am descoperit si eu ca am banchete rabatabile , cautasem manerele cand am luat masina si ma asteptam sa fie undeva pe sus fie in portbagaj fie in int masinii , chiar eram usor dezamagit ca nu are . Am omis ca are 2 manere pe aripile laterale in portbagaj . Tot e bine sa descoperi ceva nou la 10 luni de la achizitie :LMAO: Efectiv nu le vazusem desi erau la vedere.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut man,

 

Am si eu o programare la Automatico pt schimb ulei cu metoda gravitationala.

Am observat insa ca nu mi-au zis sa aduc masina cu o noapte inainte, pentru a se raci, cum au cerut cei de la ZF Faur sau Bforce, de ex (am cerut oferte si de la ei pentru aceasta metoda).

La Automatico mi-au zis doar sa vin cu 30min inainte.

Din ce am citit pe pagina ZF, ei spun ca nivelul uleiul din cutie la ZF 8HP se face cam la 40grade. Sunt curios daca cei de la Automatico au respectat aceasta temperatura.

 

Merci

Link to comment
Share on other sites

Salut man,

 

Am si eu o programare la Automatico pt schimb ulei cu metoda gravitationala.

Am observat insa ca nu mi-au zis sa aduc masina cu o noapte inainte, pentru a se raci, cum au cerut cei de la ZF Faur sau Bforce, de ex (am cerut oferte si de la ei pentru aceasta metoda).

La Automatico mi-au zis doar sa vin cu 30min inainte.

Din ce am citit pe pagina ZF, ei spun ca nivelul uleiul din cutie la ZF 8HP se face cam la 40grade. Sunt curios daca cei de la Automatico au respectat aceasta temperatura.

 

Merci

 

salut , vei astepta 2-3 ore cu capota deschisa ,sa se raceasca masina , in cazul meu asa s-a procedat si la F10 si la F06 .

Link to comment
Share on other sites

Am facut si eu 2 schimburi la automatico, dar nu ii mai recomand, practic nu prea tin cont de nici o procedura. Baga vrajeala ca nu e nevoie.

Nu au bagat masina cand au facut nivelul prin d n,r au lasat o in parking, a trebuit sa mai revin la ei o data ca nu mi se parea ca e nivelul corect facut, a doua oara l au facut bine, am vazut diferenta, schimba mai lin. Sa stranga ceva la cuplu nici vorba, totul facut asa ca la un garaj de cartier, nu recomand.

Edited by branevl
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Am facut si eu 2 schimburi la automatico, dar nu ii mai recomand, practic nu prea tin cont de nici o procedura. Baga vrajeala ca nu e nevoie.

Nu au bagat masina cand au facut nivelul prin d n,r au lasat o in parking, a trebuit sa mai revin la ei o data ca nu mi se parea ca e nivelul corect facut, a doua oara l au facut bine, am vazut diferenta, schimba mai lin. Sa stranga ceva la cuplu nici vorba, totul facut asa ca la un garaj de cartier, nu recomand.

 

la mine s-a strans la cuplu . Nu contrazic ce spui ,experienta ta , au un sef de service acolo sa reclami una alta, mi-a parut destul de deschis la comentarii

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

123 730 Km schimb discuri si placute fata , originale. Imi mai arata 5000 km dar am decis sa le schimb si bine am facut , se vede in poza ce inseamna sa astepti pana la limita , la frane intense facea zgomot si e clar de ce , freca metal deja . Urmeaza sa schimb si spatele . Ce am constatat e ca discurile au sens de rotatie fata de F10 , etrierele sunt f usoare , le tii cu un deget , probabil duraluminiu sau ceva aliaj destept .

 

1600892388142.jpg

1600892321549.jpg

1600892321725.jpg

1600892321399.jpg

Edited by Myx
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Te cred, ĂŽnsĂŁ la mine si pe fata sunt identice mĂŁsurate la lera, adicĂŁ 6 mm fata spate, ĂŽnsĂŁ senzorul pe spate imi aratĂŁ 5.000 km si cel de pe fata vreo 30.000, deși uzura e la fel.

 

 

Acum 50.000 km au fost puse

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

@myx

 

Se vede ca discurile au o asa uzura incat e clar ca fostul proprietar a mers cu ele pe durata a 3 seturi de placute.

La 80k cand s-a consumat al doilea set, trebuiau schimbate si discurile.

 

Revenind la ceea ce spun senzorii, la G-uri este mult mai precisa situatia.

Senzorul este plasat atat de bine incat atunci cand spune ca mai ai 5000km, chiar asa este si cand se ajunge pe zero, zero este.

 

Din ce vad ca spui si tu si Win, senzorii generatiilor anterioare dau informatii contradictorii.

Edited by edit
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Da, inclusiv de noi dau informațiile astea, niciodatĂŁ nu sunt la fel. Sunt buni ĂŽnsĂŁ nu exacti. E bine ca sunt si ca știi când trebuie schimbate pentru ca apare roșu in bord, la Ford uri nu exista senzori la plĂŁcute decât la transit, gândește te sa dai 20-50k euro pe o mașina si sa nu ai senzor la plĂŁcute/antigel/nivel baie ulei...
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

130 500 km schimb galerie admisie . In urma curatarii am decis sa o schimb , din angrenajul de actionare al clapetelor era rupt un opritor , aflat in exteriorul galeriei dar care inregistrase ceva erori de blocaj mecanic, practic bloca uneori motorasul sa actioneze clapetele corect . Piesa noua , originala. :download:

 

1620761076943.jpg

1620761077116.jpg

1620761077297.jpg

1620761077660.jpg

1620761129279.jpg

1620761207179.jpg

Edited by Myx
  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.