Jump to content

Amortizoare pentru eibach pro kit e60


I. Ciprian

Recommended Posts

Salut, cum am amortizoarele praf (facut test pe stand + ca masina se comporta oribil) doaresc sa-i schimb amortizoarele. Daca tot fac asta, si pentru ca mi se pare foarte ridicata de spate, m-am gandit si sa o cobor putin. In urma cautarilor, inclusiv pe forum am ajuns la ideea ca arcurile eibach pro kit ar fi cele mai bune pentru ce doresc eu, adica sa o cobor putin + sa pastrez cat mai mult din comfort.

 

Amortizoarele la care ma gandesc sunt sachs (twintube) sau bilstein b4 (monotube). Acum, daca am inteles, cele sachs sunt mai comfortabile iar cele bilstein ar fi putin mai rigide (10-15%, ce o fi insemnand asta).

Am mai pus intrebarea asta pe un forum din afara si am primit tot felul de raspunsuri, de la sachs, b4, b4s (eu nu am fazut la vanzare asa ceva), pana la b8 ("putin mai dure dar nu inconfortabile, chiar si pe drum de piatra" dupa spusele lui, pe asta nu o cred).

 

A avut cineva o combinatie din cele de sus? Ce ati ales si pe ce drumuri ati circulat? Ceva probleme legate de durabilitate?

 

Masina este 530d din 2004, suspensie standard, jante de 18 pentru vara si 17 pentru iarna si as vrea sa pastrez comfortul pentru ca no, avem drumuri de c#@$t, dar in acelasi timp, cand prind drum bun mai si trag de ea.

 

La final o sa postez poze + masuratori cu cat am reusit sa cobor masina si cum se comporta.

Am gasit si ceva informatie ca cica inaltimea flanselor ar putea sa difere in functie de producator (in cazul asta o sa caut sa o cobor cu inca 1 cm pe spate), poate sa confirme cineva asta?

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Eu am montat pe E60 Eibach Prokit + amortizoare Bilstein B4 M tech. Este o combinație foarte bunĂŁ, atât din punctul de vedere ar rigiditĂŁții/sportivitĂŁții, cât și al confortului,care a fost pĂŁstrat ĂŽn limitele decenței.

Eu zic sĂŁ alegi amortizoare sport ( m tech ) in detrimentul celor normale, deoarece ai putea sĂŁ le termini mai repede ĂŽn combinație cu arcuri sport.

Singura chestie care mĂŁ nemulțumește la Eibach Prokit este faptul cĂŁ spatele nu coboarĂŁ 3 cm cât dau ei, ci rĂŁmâne mai sus cu aprox 1 cm. Este o chestie pe care am vĂŁzut-o și la alții, deci nu e doar cazul meu. Când pleci in vacanțĂŁ și ești full de bagaje atunci se lasĂŁ și aratĂŁ ok.

Edited by Cristian.O
Link to comment
Share on other sites

Ai schimbat cumva si flansele? Daca da, iti amintesti ce marca ai ales? Dupa cum zicea, am citit ca cele Sachs sunt mai inalte decat altele, chiar daca au acelasi cod.

Nu sunt deloc vesti minunate faptul ca nu coboara spatele destul, chiar si acum mi se pare ca nu arata cum trebuie, daca mai adaug inca 1 cm diferenta...

Link to comment
Share on other sites

Wow, buna observatie. Intr-adevar, sunt bitubulare si cele bilstein, as putea sa jur ca am vazut trecute ca si monotube... (chiar si acum a trebuie sa caut pe 5 site-uri sa vad undeva mentionat tipul lor). Mersi mult!

 

 

Salut,

 

Bilstein B6 si B8 sunt monotube. B4 este numai twin-tube.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cei de la Bilstein spun ca amortizoarele B4 sunt facute ca un inlocuitor direct al amortizoarelor cu care a venit masina echipata din fabrica.

 

Amortizoarele B6 reprezinta un upgrade adica ofera o tinuta sportiva fara sa coboare masina(din punct de vedere calitativ este superior lui B4, se reflecta si in pret aceasta diferenta).

 

De asemenea si culorile difera, B4 este negru, B6 este galben.

 

Am pus si un link in care sunt explicate diferentele intre toate amortizoarele comercializate de cei de la Bilstein

Link to comment
Share on other sites

Ai schimbat cumva si flansele? Daca da, iti amintesti ce marca ai ales? Dupa cum zicea, am citit ca cele Sachs sunt mai inalte decat altele, chiar daca au acelasi cod.

Nu sunt deloc vesti minunate faptul ca nu coboara spatele destul, chiar si acum mi se pare ca nu arata cum trebuie, daca mai adaug inca 1 cm diferenta...

Am schimbat și flanșele,și protecțiile de praf. Am pus flanșe lemforder. Poate nu m-ai ĂŽnțeles,fața coboarĂŁ cam 3 cm,spatele coboarĂŁ cam 2 cm.

Link to comment
Share on other sites

Bilstein b4 m-tech cu eibach pro-kit, jante 18 vara, 17 iarna ... flanse lemforder ... eu am pus si bari antiruliu de m-tech ... comportamentul fiind schimbat radical ... de la barca ce era la un comportament perfect pentru gusturile mele.

 

Cam asa arata ...

post-8826-0-77741800-1564401693_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.