Jump to content

BMW E84 xDrive-sunet ciudat


BMS921

Recommended Posts

Iti aduc o noutate, saptamana trecuta am schimbat distributia si mi-a disparut acel "fasait" si multe alte zgomote... acum toarce motorul ca nou. Deci ceva componenta de la distributie face zgomotul ala....

Multam frumos, urmeaza sa o programez si eu pe a mea, undeva catre sfarsitul lunii Octombrie (am nunta peste o saptamana si incep sa-mi fie trasate drepturile la cheltuieli) :)))))

Link to comment
Share on other sites

ala e zgomot de lant toata ziua. Distributie schimbata scrie pe tine.

Nu e bai,o schimb,oricum vreau sa schimb si uleiul la cutie si o diagnoza cap-coada plus ca trebuie sa ma lamuresc pt ca in ultimele 2 zile mi-a facut o chestie pe care n-a mai facut-o pana acum.Mergeam pur si simplu pe strada,spre seara si odata noaptea,nu aveam nevoie de AC si din senin a pornit clima...

Dar cum spuneam, o sa ma ocup de toate astea dupa ce-mi voi da costumul de ginere jos :p

Link to comment
Share on other sites

Vad ca masina are 140k km

De cand fasaie mai exact?

Sau mai bine zis cand ai observat?

De cca 7000km am observat dar de atunci nu si-a schimbat intensitatea. Nu o folosesc prea mult,drumuri scurte prin oras si asta doar daca e neaparat necesar deoarece urasc sa stau blocat in trafic fara rost. In rest...iesiri din Bucuresti.

P.S Intre timp,de cand am deschis topicul,am mai adaugat vreo 3000km...mai multe chestii de rezolvat in ultima vreme.

Edited by bogdanmihaisavu
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Acum ca am reusit sa trec cu bine peste toate evenimentele din ultima perioada, m-am decis sa investesc ceva banuti in masina. Voi incepe, asa cum s-a discutat in acest thread, cu schimbul distributiei, urmeaza schimb ulei cutie si ce-o mai fi..daca o mai fi ceva. Nefiind tocmai cunoscator in ale mecanicii, am gasit (nu mai stiu pe ce site) cum ca la schimbarea distributiei, intra urmatoarele piese (sau asa ar trebui...):

Descriere Cantitate  Obligativitate la inlocuire

SEMERING 1 OBLIGATORIU

SEMRING CAPAC DISTRIBUTIE 1 OBLIGATORIU

LOCTITE 5970 SEALANT 3 OBLIGATORIU

BOLT 31 OBLIGATORIU

SAIBA BUSON ULEI 1 OBLIGATORIU

SURUB BAIE ULEI 18 OBLIGATORIU

SURUB BAIE ULEI 2 OBLIGATORIU

ORING JOJA ULEI 1 OBLIGATORIU

ORING JOJA ULEI 2 OBLIGATORIU

ORING SENZOR NIVEL ULEI 1 OBLIGATORIU

GARNITURA CHIULASA 1 OBLIGATORIU

SET SURUBURI CHIULASA 1 OBLIGATORIU

ORING SENZOR TEMPERATURA 2 OBLIGATORIU

ORING SENZOR TEMPERATURA 1 OBLIGATORIU

GARNITURA TEU APA 1 OBLIGATORIU

SURUB CAPAC CHIULASA 14 OBLIGATORIU

GARNITURA PROFILATA 4 OBLIGATORIU

GARNITURA CAPAC TACHETI 1 OBLIGATORIU

ORING CAPAC TACHETI 1 OBLIGATORIU

ORING SENZOR AX CAME 1 OBLIGATORIU

SURUB VOLANT 4 OBLIGATORIU

SURUB VOLANT 8 OBLIGATORIU

LANT 1 OBLIGATORIU

PATINA 1 OBLIGATORIU

BOLT PATINA 4 OBLIGATORIU

INTINZATOR LANT 1 OBLIGATORIU

INTINZATOR LANT 1 OBLIGATORIU

BOLT SPRITER ULEI 3 OBLIGATORIU

SPRITER ULEI 1 OBLIGATORIU

LANT 1 OBLIGATORIU

PINION AX CAME 1 OBLIGATORIU

BOLT AX CAME 3 OBLIGATORIU

PATINA 1 OBLIGATORIU

BOLT PATINA 2 OBLIGATORIU

INTINZATOR LANT 1 OBLIGATORIU

INTINZATOR LANT 1 OBLIGATORIU

PINION POMPA ULEI Z=24 1 OBLIGATORIU

PINION POMPA ULEI Z=23 1 OBLIGATORIU

SURUB PINION POMPA ULEI 1 OBLIGATORIU

SURUB PINION POMPA ULEI 1 OBLIGATORIU

O-RING POMPA ULEI 2 OBLIGATORIU

LANT POMPA ULEI 1 OBLIGATORIU

O-RING POMPA ULEI 1 OBLIGATORIU

FILTRU ULEI 1 OBLIGATORIU

GARNITURA CORP FILTRU 1 OBLIGATORIU

SET GARNITURI 1 OBLIGATORIU

GARNITURA TERMOSTAT APA 1 OBLIGATORIU

GARNITURA PROFILATA 1 OBLIGATORIU

O-RING CONUCTA AER 1 OBLIGATORIU

GARNITURA EVACUARE 2 OBLIGATORIU

PIULITA GALERIE EVACUARE 8 OBLIGATORIU

GARNITURA EVACUARE 1 OBLIGATORIU

SURUB GALERIE EVACUARE 3 OBLIGATORIU

INEL ETANSARE TURBO 1 OBLIGATORIU

BOLT CONDUCTA ULEI 2 OBLIGATORIU

 INEL ETANSARE CONDUCTA ULEI 4 OBLIGATORIU

GARNITURA CONDUCTA RETUR 1 OBLIGATORIU

SAIBA INJECTOARE 4 OBLIGATORIU

COLIER DPF 1 OBLIGATORIU

GARNITURA DPF 1 OBLIGATORIU

PIULITA TAMPOANE MOTOR 2 OBLIGATORIU

PIULITA 1 OBLIGATORIU

BOLT CARDAN 4 OBLIGATORIU

BOLT FLANSA CARDAN 6 OBLIGATORIU

BOLT FLANSA CARDAN 3 OBLIGATORIU

PIULITA FLANSA CARDAN 3 OBLIGATORIU

PASTA HT 1 LF 1 OBLIGATORIU

PIULITA PIVOT 4 OBLIGATORIU

PIULITA CAP PLANETARA 2 OBLIGATORIU

SEMERING DIFERENTIAL 1 OBLIGATORIU

SEMERING DIFERENTIAL 1 OBLIGATORIU

O-RING DIFERENTIAL 1 OBLIGATORIU

ULEI SAF-XO 1 OBLIGATORIU

ULEI 5W-30 6 OBLIGATORIU

ANTIGEL 6 OBLIGATORIU

 

Mi se par extrem de multe dar...asta e ce am gasit. O recomandare de service de unde sa plec fara piese schimbate de pe masina? Stiu ca parerile sunt impartite dar apreciez orice recomandare, fie si negativa dar facuta si cu un argument.

Hai multam frumos! :D

Link to comment
Share on other sites

In afara de manopera si distributia in sine, daca pretul celorlalate depasesc 250€ atunci este foarte scump!

Nu pretul pieselor ma intereseaza pt ca nu o sa pierd timpul sa cumpar eu ceva. Duc masina si o iau cand e gata. Numarul pieselor mi se pare mare. Adica e corect, astea sunt rapoartele care necesita schimbare atunci cand "se face" distributia?

Inclin catre Service Scream (Tezparii) BMW pentru aceste operatiuni. Are careva idee cate lanturi schimba? Am citit ba ca doua, ba ca 3....

Link to comment
Share on other sites

Nu pretul pieselor ma intereseaza pt ca nu o sa pierd timpul sa cumpar eu ceva. Duc masina si o iau cand e gata. Numarul pieselor mi se pare mare. Adica e corect, astea sunt rapoartele care necesita schimbare atunci cand "se face" distributia?

Inclin catre Service Scream (Tezparii) BMW pentru aceste operatiuni. Are careva idee cate lanturi schimba? Am citit ba ca doua, ba ca 3....

Distributie schimbata la reprezentanta in Stuttgart : 3 lanturi(in Ro cica 2 sunt suficiente), iar maruntisurile de care ti vorbeam mai sus sunt 2 pagini jumate de A4.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Distributie schimbata la reprezentanta in Stuttgart : 3 lanturi(in Ro cica 2 sunt suficiente), iar maruntisurile de care ti vorbeam mai sus sunt 2 pagini jumate de A4.

Asadar,iata ca dupa ceva timp am reusit sa schimb distributia. Pentru colegii care am observat pe forum ca sunt cativa,va confirm ca acel fasait este tot distributia,nu e nevoie sa se auda zornaitul specific. In cazul meu erau patinele care erau roase dar lanturile erau aproape perfecte.Doua dintre ele erau ca noi,doar cel superior era putin intins.

Pot spune ca masina si-a schimbat radical modul de functionare,motorul se aude ca o pisicuta,toarce tare frumos.

Dar,din pacate,cum nu totul putea fi frumos pana la capat, s-a descoperit ca am joc axial (doar axial) la turbina.Foarte putin spune mecanicul dar exista...

 

Si bonus, la un studiu amanuntit, a descoperit ca nici directia nu era in cea mai buna stare. Drept urmare, schimbat cam tot: Capete bara,bucsi,tiranti,brate...nici nu le mai stiu,impreuna cu ce s a schimbat la distributie,am doua coli A4 de piese. Masina e cu totul alta.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Dragi colegi de suferinta, am nevoie de un sfat din partea voastra, va rog.

Mecanicul care s-a ocupat de masina sa o aduca pe calea cea buna, mi-a spus ca are ceva indoieli cu privire la numarul de km pe care ii are masina (data fiind starea anumitor piese, gradul de uzura pe care-l aveau). Eu cand am cumparat-o, am verificat-o in BMW si istoricul online coincide la fix cu ceea ce e si pe cartea masinii.

Exista cea mai mica sansa ca BMW sa fi dat chix cand mi-a comunicat nr de km?

Site-urile astea de check online, sunt bune de ceva?

Ma cam framanta situatia pt ca n-as vrea, in momentul in care ma voi decide s-o vand...candva, sa fiu pus intr-o situatie penibila, eu stiind ca vand ceva intretinut corespunzator si corect, sa fiu considerat vreun tepar ordinar...

Multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Dragi colegi de suferinta, am nevoie de un sfat din partea voastra, va rog.

Mecanicul care s-a ocupat de masina sa o aduca pe calea cea buna, mi-a spus ca are ceva indoieli cu privire la numarul de km pe care ii are masina (data fiind starea anumitor piese, gradul de uzura pe care-l aveau). Eu cand am cumparat-o, am verificat-o in BMW si istoricul online coincide la fix cu ceea ce e si pe cartea masinii.

Exista cea mai mica sansa ca BMW sa fi dat chix cand mi-a comunicat nr de km?

Site-urile astea de check online, sunt bune de ceva?

Ma cam framanta situatia pt ca n-as vrea, in momentul in care ma voi decide s-o vand...candva, sa fiu pus intr-o situatie penibila, eu stiind ca vand ceva intretinut corespunzator si corect, sa fiu considerat vreun tepar ordinar...

Multumesc anticipat!

Nu, ce da BMW e ok sau asa a fost in cazul meu :) Legat de uzura, banuiesc ca masina a facut toti km in Romania, cam asta e si cazul meu , din pacate in Romania noi folosim masinile astea urban când ele se simt cel mai bine pe autostrada, de aici si uzura, opriri/porniri mai multe , gropi , bumpere nu scapi un an fara sa fie lovita de cineva si asa mai departe .In cazul meu norocul e ca masina prinde cativa km de DN1 ceea ce e ca o gura de oxigen.

Link to comment
Share on other sites

Nu, ce da BMW e ok sau asa a fost in cazul meu :) Legat de uzura, banuiesc ca masina a facut toti km in Romania, cam asta e si cazul meu , din pacate in Romania noi folosim masinile astea urban când ele se simt cel mai bine pe autostrada, de aici si uzura, opriri/porniri mai multe , gropi , bumpere nu scapi un an fara sa fie lovita de cineva si asa mai departe .In cazul meu norocul e ca masina prinde cativa km de DN1 ceea ce e ca o gura de oxigen.

Multumesc mult, am reverificat-o si intr-adevar, totul este in regula, istoricul este curat. Nu, masina a fost cumparata din Germania, direct de la proprietar care a avut-o de noua (practic sunt al 2-lea proprietar). Dar stresandu-ma putin ce mi-a spus mecanicul, am indraznit sa iau din nou legatura cu vechiul proprietar care, spre stupoarea mea, mi-a spus ca pe el il interesa ca masina sa-l duca din locul A pana in locul B, asta e motivul pt care mi-a vandut-o inclusiv cu gumele originale (aveam pe ea RFT de vara, dot 2012 cand am cumparat-o). In rest, nu i-a facut niciodata nici macar o geometrie, doar schimburile de consumabile cand isi aducea aminte (a avut schimb de ulei facut si la 42k km...)

Practic, a folosit masina, cum spunem noi, de hamaleala, nu l-a interesat ca mai sufera si ea de anumite chestii...

Dar acum sunt linistit, am bagat 5K euro in ea, intr-un an, de cand o am :)))

Macar e in conditii bune acum...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.