Jump to content

Problema turbina/evacuare seria 7 3.0 D


tr4i4n

Recommended Posts

Buna ziua tuturor,

Detin un seria 7 din anul 2005 3.0 Diesel facelift bloc motor aluminiu, recent ma lasat turbina asa caci am deschis sa o reconditionez, toate piesele interioare au fost schimbate si facuta geometria probata pe banc. Dupa de care la pornire am zis sa verificam putin ce se intampla, tin sa precisez caci inainte de a schimba turbina evacuarea era plina de ulei. Odata ce am schimbat turbina am notat dupa ce am pornit motorul caci arunca ulei prin turbo pe evacuare.

Daca cineva sa mai confruntat cu asa ceva as dori sa stiu ce poate fii si ce ar trebui facut. Intru cat mecanicul meu a spus ca nu stiu ce este nu sa mai intamplat pana acum

Va multumesc

Edited by tr4i4n
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

In primul rand, scrie si tu romaneste, fara suparare, dar nu prea se intelege ce vrei sa spui!!!

Salut si tie .... Eram in mers cu masina, cand dintr-o data la 200 la ora(in caz de politie pe aici nu eram in romania) motorul a incetat sa traga si a inceput sa faca un fum enorm alb... Logic in acel moment am acostat masina si am oprit motorul din functie de la buton.

Masina a continuat dupa sa porneasca dar am sunat la tractari auto si am aduso acasa pe platforma. Am constat caci era turbo de vina numai era functional. Asa caci am decis sa reconditionez turbo. Am duso la persoanele care reconditioneaza turbo cu piesele interioare noi. A fost reconditionat montat pe masina. Odata ce am pornit masina sa uitat sa vada daca mai sunt scurgeri de ulei... Catalizatorul nu era pus deoarece vroia sa vada daca sunt probleme la turbo in acel moment a costatat caci turbo arunca ulei prin evacuare. De aici am duso in alta parte dar ei au spus caci poate fi turbo de vina sa nu fie reconditionat asa cum trebuie, si au spus caci nu sau mai confrutat cu o asemenea problema. Am investit in ea in curs de 4 luni 3000 de euro. Nu stiu ce sa ii mai fac

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Daca evacuarea era plina de ulei inainte de a repara turbina, nu e normal sa-l scuipe cand ai pornit prima data ? Dupa o perioada mai scuipa ? Mai ai catalizator sau filtru de particule , ca o sa le faci praf cu uleiul ala. Daca scuipa in continuare, inseamna ca ai pierdere pe la axul turbinei . Nu are etansare. Dar ar trebui sa piarda foarte mult ca sa "scuipe" ulei.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Daca evacuarea era plina de ulei inainte de a repara turbina, nu e normal sa-l scuipe cand ai pornit prima data ? Dupa o perioada mai scuipa ? Mai ai catalizator sau filtru de particule , ca o sa le faci praf cu uleiul ala. Daca scuipa in continuare, inseamna ca ai pierdere pe la axul turbinei . Nu are etansare. Dar ar trebui sa piarda foarte mult ca sa "scuipe" ulei.

Multumesc frumos de raspuns nu am mers cu ea, filtru de particule anulat catalizator gol... Dar iese ulei nou adica cel curat deci posibil sa aibe joc axul turbinei? Sau poate fii segmentul de ungere la vreun cilindru? sau chiulasa cu vreo supapa de admisie ?

Caci innebunesc acum cu ea inteleg caci are o anumita varsta si nu stiu ce ma asteapta

Edited by tr4i4n
Link to comment
Share on other sites

Mai putin din cauza segmentilor caci in cazul asta iti facea fum, nu scuipa ulei . Cel mai probabil de la turbo care nu a fost reconditionat cum trebuie. Ungerea de la turbo iti baga ulei pe langa ax direct in turbina si il scuipa pe evacuare. Nu stiu exact cum se face etansarea axului la turbinele astea mici, dar la cele mai mari sunt niste "labirinti" care nu lasa sa treaca uleiul de ungere inspre turbina/suflanta si de asemenea nu lasa presiunea gazelor sa intre catre spatiul de ungere.

Mergi din nou la cei care ti-au reconditionat turbina si spune-le care e problema .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mai putin din cauza segmentilor caci in cazul asta iti facea fum, nu scuipa ulei . Cel mai probabil de la turbo care nu a fost reconditionat cum trebuie. Ungerea de la turbo iti baga ulei pe langa ax direct in turbina si il scuipa pe evacuare. Nu stiu exact cum se face etansarea axului la turbinele astea mici, dar la cele mai mari sunt niste "labirinti" care nu lasa sa treaca uleiul de ungere inspre turbina/suflanta si de asemenea nu lasa presiunea gazelor sa intre catre spatiul de ungere.

Mergi din nou la cei care ti-au reconditionat turbina si spune-le care e problema .

Multumesc mult si am sa ma duc maine si am sa va scriu sa stiti daca aceasta a fost problema

O zi cat mai buna

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Era topit cilindrul numarul 5 am schimbat motorul si acuma trebuie sa schimb si injectorul numarul 5 ....Uneori dupa ce scot returul de pe injectuoare porneste dar daca nu il scot sa pun contactul sa mai elimine din motorina continua sa nu porneasca dupa ce merg cu ea ... dar astia sunt mecanicii am o valoare pe injector -1.7 -1.9
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.