Jump to content

Ajutor! Fata ridicata!


FVA 28

Recommended Posts

Salut, colegi! Intampin o problema destul de neestetica, am schimbat de curand amortizoarele de pe fata si acum imi sta botul ridicat.

Precizez ca amortizoarele au fost cele originale bmw...si le-am inlocuit cu sachs + flanse sachs, iar distanta dintre aripa si roata fiind una de 6.5 cm, destul de ridicata. Arcurile sunt tot cele originale. Ce pot sa fac ca s=o cobor? Sa am macar 2.5-3 cm maxim pana in aripa. Sa ii schimb arcurile cu cele sport? Ceva ok? Is disperat cand ma uit cat de ridicata e.

 

Atasez si o poza:

 

My link

Edited by FVA 28
Link to comment
Share on other sites

poti sa incepi prin a-i cumpara anvelope de vara si apoi te ocupi si de estetica

Ti-am dat un mesaj privat cu niste recomandari, altfel pretioase, dar nu te-ai deranjat sa spui macar multumesc; dupa replica asta data foarte de sus, cu nasul prin nori, colegului, sincer, regret ca am vrut sa te ajut.

 

———————

 

@OP, verifica daca ai luat piese corespunzatoare dotarilor masinii tale (suspensie standard / sport etc.)

Edited by MikeOnline!
Link to comment
Share on other sites

Ce masina, ce dotari.

Esti sigur ca ai luat ce trebuie?

 

Amortizoare le-am schimbat intr-un service autorizat. Piesele s-au adus la comanda dupa seria masinii.

Mi s-a zis c-or sa se "aseze" cu timpul, dar ma cam indoiesc. Altul mi-a zis ca e din flanse si c-ar trebui sa schimb flansele, dar si asa, ma gandesc ca mai mult de jumatate de cm nu o sa coboare. Mai ramane, cred, sa ii schimb arcurile.

 

Bmw E90,2.0 benzina, 143 cp, an 2008. Nu-i facelift sau alte M-uri :)

Link to comment
Share on other sites

Ti-am dat un mesaj privat cu niste recomandari, altfel pretioase, dar nu te-ai deranjat sa spui macar multumesc; dupa replica asta data foarte de sus, cu nasul prin nori, colegului, sincer, regret ca am vrut sa te ajut.

 

Mike, urma sa vin cu un update imediat in public, in sensul ca dupa ce joi dimineata am fost la politie, tot joi politia a stat de vorba cu omul respectiv, vineri m-am vazut cu el la politie, pret de aproape doua ore a negat desi dovezile erau clare, dialogul a coborat pana la cel mai jos nivel de ridicol si urmeaza sa ne intalnim dumonica dimineata la politie din nou pt a se parafa si hartiile. Dupa ce vedeam hartiile in mana, urma sa scriu si in privat. In principiu, cand cand ceea ce urmeaza sa spun ar fi mai complex, evit sa spun ceva ce ar fi doar partial asupra situatiei si doar pe la mijlocul ei. Au mai fost doua astfel de situatii in privat in ultima jumatate de an si nu este vorba de nerusinare, ci doar de momentul potrivit. DPMDV, nu puteam sa iti raspund asa cum ai indicat tu mai sus, pt ca urma si un rezumat al felului cum a evoluat situatia iar la momentul respectiv, inclusiv acum, nu sunt lamurit nici eu

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Mike, urma sa vin cu un update imediat in public, in sensul ca dupa ce joi dimineata am fost la politie, tot joi politia a stat de vorba cu omul respectiv, vineri m-am vazut cu el la politie, pret de aproape doua ore a negat desi dovezile erau clare, dialogul a coborat pana la cel mai jos nivel de ridicol si urmeaza sa ne intalnim dumonica dimineata la politie din nou pt a se parafa si hartiile. Dupa ce vedeam hartiile in mana, urma sa scriu si in privat. In principiu, cand cand ceea ce urmeaza sa spun ar fi mai complex, evit sa spun ceva ce ar fi doar partial asupra situatiei si doar pe la mijlocul ei. Au mai fost doua astfel de situatii in privat in ultima jumatate de an si nu este vorba de nerusinare, ci doar de momentul potrivit. DPMDV, nu puteam sa iti raspund asa cum ai indicat tu mai sus, pt ca urma si un rezumat al felului cum a evoluat situatia iar la momentul respectiv, inclusiv acum, nu sunt lamurit nici eu

 

Mea culpa pentru reactie, atunci. Imi mentin insa parerea cum ca l-ai tratat superficial pe colegul din acest topic, chiar daca iti inteleg in intregime optica si, in unele cazuri, sunt de acord cu ea.

Link to comment
Share on other sites

Mea culpa pentru reactie, atunci. Imi mentin insa parerea cum ca l-ai tratat superficial pe colegul din acest topic, chiar daca iti inteleg in intregime optica si, in unele cazuri, sunt de acord cu ea.

E ca si cum m-as duce la medic pentru ca ma doare mana, iar el imi spune sa ma tund mai intai, si sa revin apoi la el pentru un diagnostic :thumbsup:

Fix asa a procedat si colegul :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Salut, colegi! Intampin o problema destul de neestetica, am schimbat de curand amortizoarele de pe fata si acum imi sta botul ridicat.

Precizez ca amortizoarele au fost cele originale bmw...si le-am inlocuit cu sachs + flanse sachs, iar distanta dintre aripa si roata fiind una de 6.5 cm, destul de ridicata. Arcurile sunt tot cele originale. Ce pot sa fac ca s=o cobor? Sa am macar 2.5-3 cm maxim pana in aripa. Sa ii schimb arcurile cu cele sport? Ceva ok? Is disperat cand ma uit cat de ridicata e.

 

Atasez si o poza:

 

My link

unele amortizoare sachs si kyb ridica masina. Da amortizoarele inapoi de unde le-ai cumparat si cere alta marca, poate te coafeaza amortizor OEM

Link to comment
Share on other sites

Pai cum sa le dau inapoi daca is pe masina...Asta e...am sa ma obisnuiesc cu ideea.

 

am mai vazut problema asta pe forum inclusiv eu cand am pus sachs la un E46 statea mai ridicata de fata , se va mai lasa in timp , nu te panica . masoara distanta dupa 1 luna sa zicem si vezi ce s-a schimbat , daca nu esti multumit singura solutie e sa le schimbi si pe spate , cu aceeasi marca

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am optat pentru sachs sau monroe, stiam de mult ca-s printre cele mai bune.

 

Azi am fost la service si am cerut sa inlocuiesc flansele, la acelasi service unde le-am si schimbat, baitasul de acolo mi-a aratat flansele vechi, aceeasi marime cu ce am pe masina acum, a zis ca le schimb degeaba, bani aruncati aiurea. Arcurile se prezinta bine si ca sa bag arcuri cu diametru mai mic, ar insemna bataie in amortizor. Am verificat spatele, m-am gandit ca poate e si de acolo, dar m-am inselat. Spatele se tine bine si el. Asa ca, am sa le las asa. Multumesc pentru sfaturi.

 

Mie pe dreapta spate imi sta mai lasata decat pe stanga spate. aveti idee de la ce ar putea fi ? Am pus arcuri noi, sachs , aceeasi situatie si dupa inlocuire.

 

Ai pus doar arcuri ? Eu tot din Pascani sunt.

Edited by FVA 28
Link to comment
Share on other sites

Mie pe dreapta spate imi sta mai lasata decat pe stanga spate. aveti idee de la ce ar putea fi ? Am pus arcuri noi, sachs , aceeasi situatie si dupa inlocuire.

 

Sunt niste cauciucuri pe care sta arcul,sus si jos.e posibil sa fie duse si la mine s-a lasat asa .....cred ca cel de jos.Gasesti doar pe original dar sunt ieftine.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ai pus flansa veche langa flansa noua pentru a le compara la inaltime? Linia masinii este data de arcuri si flanse.

Multi schimba amortizoarele si flansele, iar diferenta dintre flansele vechi si cele noi este semnificativa de foarte multe ori si de acolo si diferenta de nivel. Sa spui ca masina sta mai inalta din cauza amortizoarelor, ele putand fi comprimate si cu mana, e o aberatie. Decat sa fie diferente intre pozitionarea talerelor dar n-am vazut asa ceva pana acum, doar la amortizoarele sport.

Edited by Alexandru'
Link to comment
Share on other sites

ce masina ai ?

 

eu am rezolvat partial problema la e92 prin inlocuirea arcurilor fata cu unele de e92 cu cutie manuala ( a mea avand automata) masina coborand 1cm de fata si acum e in limite normale (nu perfecte, dar in limitele admise). Fata e mai ridicata decat spatele

 

arcurile pentru e92 cu cutie manuala sunt mai subtiri iar raza spirei este putin mai mica in comparatie cu arcurile de pe e92 cu cutie automata. lucrul asta poate fi gasit in catalogul de piese aftermarket si am descoperit si apoi avand ambele arcuri si masurandu-le cu sublerul (vorbim de piese noi)

 

Ai pus flansa veche langa flansa noua pentru a le compara la inaltime? Linia masinii este data de arcuri si flanse.

Multi schimba amortizoarele si flansele, iar diferenta dintre flansele vechi si cele noi este semnificativa de foarte multe ori si de acolo si diferenta de nivel. Sa spui ca masina sta mai inalta din cauza amortizoarelor, ele putand fi comprimate si cu mana, e o aberatie. Decat sa fie diferente intre pozitionarea talerelor dar n-am vazut asa ceva pana acum, doar la amortizoarele sport.

 

am facut eu treaba asta avand 3 flanse: originala veche, originala noua, originala noua SACHS. diferenta dintre ele este mult prea mica (1-2mm) pentru a influenta limitele anormale in care sta masina (1-2cm)

 

problema e in principal in arc! dar cred ca in acelasi timp si spatele are o influenta..... o masina coborata de spate se va ridica de fata si invers.

Edited by SKW
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.