Jump to content

BMW F36


BlshOp-VR6

Recommended Posts

Dap, stiu ca sunt replica M, ma gandeam ca ii confera un aspect putin mai agresiv, altfel imi plac si ale mele care sunt cele Glossy Black OEM.

 

Acum.. ca tot se pare ca am ramas cu ochii in soare cu montajul eleronului nou.. stie cineva unde as putea scoate eleronul actual si sa-l montez pe cel nou, in Bucuresti sau imprejurimi? :)

Cel nou e deja vopsit (sper sa fie asa cum spun ei.. caci la cum m-au zapacit cu montajul 3 saptamani, cine stie ce surprize mai am maine cand am decis sa-l iau), deci nu ar fi decat scosul celui actual (care e prins doar cu banda dublu adeziva) si montat cel nou (cu banda si cu adeziv, poate chiar cu cel pe care l-am luat de la BMW pentru astfel de montaje).

 

Multam!

Edited by BlshOp-VR6
Link to comment
Share on other sites

Ne putem vedea sa le vezi live, sa iti faci o parere mai clara. Eu am vrut sa intaresc nitel ideea de shadow line si in zona aia. As mai avea de schimbat emblemele M Perf de pe aripi cu varianta Glossy Black si asta ar cam fi tot.. plus 430D-ul de pe spate, scos de tot.
Link to comment
Share on other sites

Da.. eu mai mult le-am luat pentru faptul ca sunt smoked, sincer sa fiu. :twitch:

 

Am rezolvat si stopurile.. pana la varianta LCI Dark Tail. :yahoo:

Sunt multumit pana in aceasta faza.

 

1.jpg

 

2.jpg

 

3.jpg

 

4.jpg

Edited by BlshOp-VR6
  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Azi m-am mai jucat nitel. :)

 

Sper doar sa tina si sa nu le pierd la prima spalare, caci benzile acestea adezive cu care vin astfel de componente nu prea imi inspira incredere.

 

Are cineva experienta cu ceva similar sa imi poata impartasi o parere?

 

ecb5cbba013f409a96638b4d9f6bf6b2.jpg

 

9fbad6e0e02f22bdc6ff95754236fc7f.jpg

 

5fbbd53be35685d7500309e00b9ee736.jpg

 

0bda1eaa4240048ac08a7e07ce9f8f13.jpg

 

28436d7921c0fc1743ea9691caf20bee.jpg

Edited by BlshOp-VR6
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ma tot bate gandul sa schimb jantele, dar fara a trece neaparat la o dimensiune mai mare.. insa nu-mi prea dau seama cum ar veni cele noi, in functie de J / ET.

 

Eu am acum jante pe 18" cu urmatoarele dimensiuni:

 

Jante fata 8J - ET 34

Jante spate 8.5J - ET 47

 

Cam tot ce gasesc mai interesant vin cu 8.5J / 9.5J, ceea ce inseamna ca si cele fata ar fi la fel de late ca cele de pe spate.

Din punct de vedere anvelope, e clar ca pot folosi ce am acum (225/45/R18 fata si 255/40/R18 spate), dar nu-mi dau seama daca cele de pe fata nu vor iesi de sub aripa prea mult, sau cele de pe spate nu vor fi prea in interior sau la fel, nu vor iesi prea mult. :)

 

Ce am mai gasit ar fi:

 

18x8,5J +30mm OffSet

18x8,5J +15mm OffSet

 

18x8J ET38

18x9J ET40

 

 

Am gasit si un calculator online:

https://www.1010tires.com/Tools/Wheel-Offset-Calculator#

 

Dar.. care ar fi diferentele ce ar putea fi acceptabile astfel incat sa nu ma trezesc cu rotile prea iesite sau prea la interior? :))

Daca ma iau dupa calculator, la unele valori gasite mai sus, se pare ca jantele spate ar iesi cu vreo 3cm mai mult decat cele actuale.

 

Mersi anticipat pentru sfaturi!

Link to comment
Share on other sites

principala limitare este latimea cauciucului pe fata - F3x are 225, care se incadreaza ok pe 7.5J sau 8J; pe 8.5J va veni labartat, ceea ce va strica si felul cum calca cauciucul (va fi usor concav).

la ET e destul de simplu de inteles - ET mai mare, janta intra in interior cu mm corespunzatori (la ET29 pe fata, si acelasi J, janta va sta in interior cu 5mm); din pacate nici aici nu ai prea mare loc de manevra, mai ales daca pui pe spate 255 - nu cred ca ai mai mult de +/- 5 cu care sa jonglezi.

parerea mea - ramai la variantele originale de jante pt F30, sunt destul de multe, vezi pe

https://www.carsaddiction.com/en/wheels/bmw

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Din pacate nu imi merge link-ul dat, nu stiu de ce.

 

Referitor la ET, nu conteaza si modelul jantei?

De exemplu, variantele concave, la un ET mai mare, cred ca ies putin in afara si spre exterior, nu doar pe interior. Nu este corect asa?

Link to comment
Share on other sites

Nu vreau sa creez polemici, dar discutia de aici e foarte civilizata si doresc sa fac o observatie de care puteti tine cont sau nu:

 

“8.5J” semnifica, 1) latimea (8.5) jantei si 2) profilul buzei jantei (J); astfel, cand ne referim la latime, este suficient sa scriem (8.5) sau (8 ), fara J.

 

E un detaliu mic, sper sa nu supere pe nimeni.

 

Numai bine!

Edited by MikeOnline!
Link to comment
Share on other sites

Am retinut, doar ca nu mai pot modifica postul initial sa schimb "J" cu 'Latime" la prima fraza cu parametrii in functie de care imi fac calculele. :D

 

Din ce am mai studiat, cred ca am mai facut o greseala, cand am intrebat despre ET-ul mai mare al jantelor cu aspect concav.

La aceasi latime a jantei (ex. 8" ET34), un ET mai mic de 34 scoate buza jantei in afara, iar la interior scade distanta.

 

Daca iau in calcul puntea fata, 18x8J ET30 o sa scoata buza jantei noi cu aproximativ 4mm in exterior fata de ce am acum pe masina (OEM: 18x8J ET34).

 

Este corect, sau imi scapa mie ceva?

Link to comment
Share on other sites

 

Daca iau in calcul puntea fata, 18x8J ET30 o sa scoata buza jantei noi cu aproximativ 4mm in exterior fata de ce am acum pe masina (OEM: 18x8J ET34).

 

Este corect, sau imi scapa mie ceva?

 

 

Da, e corect.

ET reprezinta distanta de la mediana jantei (pe inaltime) la planul de prindere; cu cat planul de prindere e mai aproape de mediana jantei, cu atat ET e mai mic.

O janta de 8 are ~200mm; ET 34 insemna ca planul de prindere este la 34 de mediana jantei, adica la 134mm de interiorul jantei si 66mm de exterior; ET 30 inseamna ca planul de prindere este la 130mm de interiorul jantei si 70 mm de exterior, adica janta cu ET30 va iesi cu 4mm in exterior fata de janta cu ET34.

 

Atentie si la geometria suspensiei - daca talpa rotii este mai in exterior sau mai interior, va afectat pata de contact cu asflatul, in momentele cand rotile sunt bracate; ce-i drept, 4mm sunt aproape neglijabili.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Poti incerca acum link-ul acela, a fost oprit cateva ore.

 

Poti incerca si pe realoem.com cu seria ta de caroseria, la sectiune wheels; acolo vezi exact codurile pt fiecare model de janta, si cu acel cod poti cauta pe ebay.

Unele modele de jante au doua culori, ex style 441 pot fi argintii sau ferric grey (eu asa am cumparat)

Alte modele sunt chiar pe dimensiuni diferite - style 405 pe 18" si 20".

Mie pe 18 imi plac style 400, 404, 405, 441, 658, 707

Pe 19 imi plac style 403, 442, 704

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.