Jump to content

F30 328i


bogdan.b.v

Recommended Posts

Salutare,

 

Azi dețin un e90 320d, automat, 2011, 150k km. Ămi place maxim și chiar mi-ar pĂŁrea rĂŁu sĂŁ renunț la mașina aceasta.

 

MĂŁ gândeam sĂŁ-mi schimb mașina și sĂŁ trec pe generația f30.

Nu aș lua 320i, pentru cĂŁ pe hârtie performanțele ar fi similare.

 

SunĂŁ tentant 328i (motorul n20), iar de la 184 cai la 245 ar fi un salt (cuplul e cam pe acolo 380 - 350 nm).

 

Am ĂŽnceput documentarea și observ cĂŁ:

1. 328i (practiv 2 L turbo) din 2012-2014 are probleme (la distributie, la chiulasĂŁ, etc).

2. Din 2015, pe facelift, 328i a devenit 330i cu motorul b48.

 

Un 328i mi l-aș putea permite (ceva ok ar fi undeva la 16 k euro). ĂnsĂŁ, având ĂŽn vedere problemele descoperite, m-am cam descurajat.

Un 330i ĂŽncepând cu 2015 e mult mai scump (ceva ok ar fi de la 22.000 euro ĂŽn sus, spre 25.000), iar atâția bani nu am.

 

Voi ce mĂŁ sfĂŁtuiți? Ce știți? Sunt atât de rele și de evitat f30-urile cu 328i? Probabil conteazĂŁ și cum a fost ĂŽntreținutĂŁ, dar parcĂŁ mi-a cam ajuns cu problemele la distribuție, ba se rupe, ba nu (repet, dețin un n47 acum).

Eu aveam impresia cĂŁ BMW face motoare pe benzinĂŁ performante. Acum aflu cĂŁ nu-s neapĂŁrat fiabile.

 

VĂŁ mulțumesc frumos!

Link to comment
Share on other sites

Cred ca depinde de riscurile pe care esti dispus sa ti le asumi. Asa cum ai constatat si tu, N20 are niste probleme, in conditiile in care este mult mai putin popular decat N47.

 

Daca doresti un sfat, din punctul meu de vedere (evident, subiectiv) as evita N20 din motivele enumerate de tine plus: zgomot marit la ralanti cand motorul e rece, consum de combustibil nejustificat fata de diesel (raportat la performanta - cuplu/putere), servisare - nefiind un motor atat de popular, sunt mai putine ateliere care se pricep sa serviseze sau sa repare corect acest motor.

Edited by mcliviu
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ai avut dreptate @mcliviu! Cu 328i 2012-2014, am in acest moment zenzatia ca imi ies din zona de confort.

 

Ma gandesc cum ar fi fost sa postez pe forum ca mi s-a aprins nu stiu ce bec ori ca am nu stiu ce bataie, si, dupa 48 de ore, sa nu fie decat 1 coleg care a postat.

 

Cred ca asta a fost testul de care aveam nevoie:))

 

*se poate inchide topicul:))))))

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
On 8/14/2019 at 10:02 PM, bogdan.b.v said:

Ai avut dreptate @mcliviu! Cu 328i 2012-2014, am in acest moment zenzatia ca imi ies din zona de confort.

 

Ma gandesc cum ar fi fost sa postez pe forum ca mi s-a aprins nu stiu ce bec ori ca am nu stiu ce bataie, si, dupa 48 de ore, sa nu fie decat 1 coleg care a postat.

 

Cred ca asta a fost testul de care aveam nevoie:))

 

*se poate inchide topicul:))))))

Daca ti se aprinde un bec, sau daca ai nu stiu ce bataie, nu scrii pe forum, te duci si faci o diagnoza la un service, ca nu ti-ai luat Oltcit sau Dacie 1300. Zic si eu.

Edited by claudiu1892
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.