Jump to content

Telescoape Sachs + Arcuri H&R


andreasmoldovan

Recommended Posts

Salut !

 

Am un BMW E92 din 2011 cu suspensie M de fabrica. Urmeaza sa schimb telescoapele si m-am decis sa merg pe cele originale, adica Sachs.

 

As vrea totusi ca masina sa fie putin mai joasa, si vreau sa stiu daca ar merge "combinatia" asta, adica telescoape Sachs cu arcuri H&R sau alte firme.

 

Are cineva asa ceva si ma poate ajuta cu o parere/un sfat?

 

Multumesc :)

Link to comment
Share on other sites

In general majoritatea prefera combinatiile sachs/bilstein+arcuri eibach; mai exista o varianta "exotica" (desi nu inteleg de ce nu a prins la bmw, deoarece pe alte marci/bmw in sua )se foloseste des:

 

https://www.vogtland.com/en/

 

 

eu le am montate de un an pe masina din semnatura (e adevarat ca nu a facut de atunci masina mai mult de 2000 km, deci nu iti pot spune prea multe de fiabilitate), insa mie imi plac mult: masina a coborat, iar tinuta de drum este imbunatatita semnificativ, ramanand totusi decenta pentru daily use, am avut cam acelasi feeling ca cei care eu montat eibach; h&r din auzite sunt mai dure, deci cateodata obositoare.

Link to comment
Share on other sites

Am inteles

 

Deci sa inteleg ca arcurile de la Eibach ar fi mai ok?

 

Exista totusi vreo diferenta intre arcurile de la ei? Adica sunt arcuri dedicate pt masina cu suspensie M si arcuri dedicate pt masina cu suspensie stock?

 

Nu vreau sa ma arunc sa comand si sa nu fie bune sau sa am probleme..stie cineva cumva un model potrivit pt configuratia mea si ma poate ajuta :)?

 

Multumesc :)

Link to comment
Share on other sites

H&R sunt ceva mai tari ĂŽn comparatie cu Eibach.

Arcurile M coboara 1.5cm, iar Eibach Prokit coboara 3cm, dar daca schimbi si flansele o sa ajungi la 2cm, noile flanse au constructia mai inalta.

Personal recomand amortizoare Bilstein B4 Mtech.

Link to comment
Share on other sites

Combinatia nu este buna deloc. Mergi cu kit-ul complet, ori sachs ori sport. Nu baga amortizoare sachs cu arcuri sport. Iti va face bataie intre arc si amortizor.

 

Eu am schimbat de curand flansele, amortizoarele, ambele sachs, nu mi-a coborat-o deloc, dimpotriva, mi-a cocotat-o mai sus. S-a mai lasat 0,5 cm, ce-i drept, dar daca vrei sa optezi pentru varianta sport, inclin sa schimbi tot kit-ul, arcuri+amortizoare sport. Nu combina sport cu stock. Asta este doar sfatul meu.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.