Jump to content

Un sfat de la cei care cunosc va rog


84Daniel

Recommended Posts

Salutari

 

De inceput imi cer scuze daca mai am greseli gramaticale , nu vorbesc limba romana decat de la ce m-au invatat parinti si din ce am prins eu , locuesc in Franta

 

Bun , am 18 ani si doar ce a-m luat permisul acum 2 luni , parinti mi-au oferit un buget de maxim 11500 Euro sa imi cumpar o masina , eu asi dori una din cele doua modele :

 

BMW SERIE 3 E91 TOURING

(E91) TOURING 320DA SPORT DESIGN XDRIVE , link direct catre model : My link

 

sau

 

BMW SERIE 3 F31 TOURING

(F31) (2) TOURING 316D 116 EXECUTIVE START EDITION , link catre model : My link

 

Ambele cu cutie automata , diesel , si vreu brek pentru ca fac alpinism si plec des cu cortul , inpreuna cu prietenii , si na , spatiu mai mare

Intrebarea mea este , cat de fiabile sunt aceste masini , ce probleme au ? pentru ca o sa trebuiasca sa o intretin din "bani mei" , aici in Franta sunt paranormali legati de Audi , si cand pui intrebari de BMW cam toata lumea iti sare in cap ca vezi doamne au probleme la motoare etc , pe un forum din Franta club BMW am pus aceleasi intrebari si nu mi-a raspuns nimeni de 10 zile :(

 

Va multumesc

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salut. Vezi ca link-urile nu le-ai pus corect. Posibil daca iti iei F31, sa ajungi sa ii schimbi distributia. Nu este regula asa cum urla toata lumea, dar au fost destule cazuri de distributii rupte astfel incat sa te gandesti si la interventia asta.

 

Nu conosc motorul de pe e91, dar din ce am citit e unul extrem de fiabil.

Link to comment
Share on other sites

Salut. Vezi ca link-urile nu le-ai pus corect. Posibil daca iti iei F31, sa ajungi sa ii schimbi distributia. Nu este regula asa cum urla toata lumea, dar au fost destule cazuri de distributii rupte astfel incat sa te gandesti si la interventia asta.

 

Nu conosc motorul de pe e91, dar din ce am citit e unul extrem de fiabil.

 

au aceleasi motorizari.

 

din punctul meu de vedere e91 este mult mai dotat si arata mult mai bine (comparand cu f31 care este si 316d...)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Le dau dreptate colegilor. Mergi pe E91. Este un 320d, 184CP fata de 316d la F31 cu 116CP. Plus ca E91-le este mult mai dotat, automat, etc. Chiar e fain E91-le. Ma gandesc ca acolo in Franta sansele sa aibe kilometrii dati inapoi sau alte magarii romanesti, sunt mult reduse fata de ce se intampla pe la noi. Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

Bine ai venit pe forum !

 

Eu am si e90 si f30 , E90 este mai legata .. mai sportiva , F30 este mai eleganta , mai spre clasa de lux .. calitatea materialelor interioare sunt ceva mai proaste ... spre skoda ... sau vw golf , e si ceva mai scumpa la intretinere fata de E90

 

Eu zic sa mergi cu ele si pe urma sa alegi ... pana la urma decizia o iei tu !

Link to comment
Share on other sites

Cele doua modele din linkuri nu sunt exact cele pe care vruiam sa le cumpar , a fost doar un link catre un model exact despre care doream sa intreb , ne cunoscand daca mai exista si alte modele f31 si e91 mai vechi am pus linkurile pentru a da o idee despre ce modele vorbesc , am gasit un e91 cu 112 000 de km la o reprezentanta bmw + garantie motor si cutie de viteze 12 luni , intradevar la o distanta de 1000 de km de mine langa ranita cu Germania :)) dar nu este nici o problema , azi voi merge sa fac un test cu un model aici la Marseille , e91 , si cred ca maine dimineata plec sa il cumpar , voi reveni cu poze si detali

Va multumesc

Link to comment
Share on other sites

Acum sa privim cu putin realism ambele masini si achizitia ta:

 

-verifica pe unde si cum s-a facut service-ul (nu la norauto, pas chez un pot a moi qui est mecanicien), sa aiba facturi si istoric clar; vad ca masinile sunt la ceva distanta una de alta, cauta ceva in zona ta ; e plin de masini intretinute la rachid in garaj, reparate, etc.....

-daca ceva nu e clar, iti poti face o idee despre istoric/intrari in service, contra cost, pe baza seriei de sasiu, pe un site de genul auto-records.com

-vezi care dintre ele are si anvelope de iarna, daca mai faci vizite in alpi iti vor trebui

-la E91 probabil ca e necesar si un schimb al uleiului din cutie; ar mai fi de verificat dpf (starea filtrului de particule) si distributia - in Romania se face usor, in Franta ....as zice mai greu

-fiind jeune conducteur, la E91 asigurarea va fi mai costisitoare, din cauza CV; in orice caz, fac niste simulari, discuta cu asiguratorul (sau poate o fac parintii tai, s-ar putea sa te coste cam mult sa detii ca prima masina un bmw cu putere peste 7 CV)

-de ce doresti sa iti cumperi un diesel, acum ca toata lumea fuge de diesel, si in cativa ani, nu numai in Paris, dar in multe orase nu prea vei mai putea sa intri cu masina, si pretul le va scadea si mai mult decat astazi

-uita-te si la alte marci, motorizari benzina eventual( condu cateva masini, si apoi fa-ti o parere despre ceea ce vrei)

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Acum sa privim cu putin realism ambele masini si achizitia ta:

 

-verifica pe unde si cum s-a facut service-ul (nu la norauto, pas chez un pot a moi qui est mecanicien), sa aiba facturi si istoric clar; vad ca masinile sunt la ceva distanta una de alta, cauta ceva in zona ta ; e plin de masini intretinute la rachid in garaj, reparate, etc.....

-daca ceva nu e clar, iti poti face o idee despre istoric/intrari in service, contra cost, pe baza seriei de sasiu, pe un site de genul auto-records.com

-vezi care dintre ele are si anvelope de iarna, daca mai faci vizite in alpi iti vor trebui

-la E91 probabil ca e necesar si un schimb al uleiului din cutie; ar mai fi de verificat dpf (starea filtrului de particule) si distributia - in Romania se face usor, in Franta ....as zice mai greu

-fiind jeune conducteur, la E91 asigurarea va fi mai costisitoare, din cauza CV; in orice caz, fac niste simulari, discuta cu asiguratorul (sau poate o fac parintii tai, s-ar putea sa te coste cam mult sa detii ca prima masina un bmw cu putere peste 7 CV)

-de ce doresti sa iti cumperi un diesel, acum ca toata lumea fuge de diesel, si in cativa ani, nu numai in Paris, dar in multe orase nu prea vei mai putea sa intri cu masina, si pretul le va scadea si mai mult decat astazi

-uita-te si la alte marci, motorizari benzina eventual( condu cateva masini, si apoi fa-ti o parere despre ceea ce vrei)

 

La mine in familie toata lumea conduce Audi , tata , mama , fratele meu , sora mea , unchi etc , masini de marca franceza , toti prieteni au de la peugeot 508 , renault clio , megan laguna , la citroën de toate felurile , si sunt mai mult in garaje cu ele decat pe drum , audi eu nu suport , poate din cauza ca doar asa ceva am vazut in familie , iar despre restul ....... ma-m mai uitat la Ford kuga 2 4x4 benzina , dar chiar nu stiu unde sa pot intreba daca sunt masi bune sau nu , fordclub romania de 7 zile astept un raspuns , iar in franta majoritatea care detin ford kuga conduc diesel pentru ca stau in afara orasului , cat despre asigurare , masina va fi asigurata pe numele tatalui meu si eu ca al doilea conducator , nu am gasit nici o asigurare care sa imi faca o oferta mai mica de 180 de euro lunar

Edited by 84Daniel
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

La mine in familie toata lumea conduce Audi , tata , mama , fratele meu , sora mea , unchi etc , masini de marca franceza , toti prieteni au de la peugeot 508 , reno clio , megan laguna , la citroĂŤn de toate felurile , si sunt mai mult in garaje cu ele decat pe drum , audi eu nu suport , poate din cauza ca doar asa ceva am vazut in familie , iar despre restul ....... ma-m mai uitat la Ford kuga 2 4x4 benzina , dar chiar nu stiu unde sa pot intreba daca sunt masi bune sau nu , fordclub romania de 7 zile astept un raspuns , iar in frata majoritatea conduc diesel pentru ca stau in afara orasului , cat despre asigurare , masina va fi asigurata pe numele tatalui meu si eu ca al doilea conducator , nu am gasit nici o asigurare care sa imi faca o oferta mai mica de 180 de euro lunar

 

Eu sunt si posesor de Ford de ultima generatie, euro 6, in general motoarele sunt bune, materiale bune, singura problema e transmisia power shift, deci mai bine o eviti dar parca pe kuga 4x4 nu exista decat power shift. Probleme majore nu au.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.