Jump to content

De la F30 la G30 2018 M Pack


deeJayOg

Recommended Posts

  • 1 month later...

Un mic update cĂŁ tot am trecut de 40000km. Profit de garanție din plin așa cĂŁ am mai fĂŁcut câteva lucrĂŁri:

 

- A fost nevoie de repoziționarea volanului. Nu mĂŁ ĂŽntrebați de ce, geometria era perfectĂŁ și toate arĂŁtau țiplĂŁ, mașina nu dĂŁdea semne cĂŁ unghiul de fugĂŁ n-ar fi ok și nici gropi n-a prea luat. Au fost sceptici inițial și se așteptau probabil sĂŁ aparĂŁ pe sub mașinĂŁ urme, dar nu.

DacĂŁ puneam volanul perfect drept (testat pe un drum cât mai drept, fĂŁrĂŁ ĂŽnclinare), mașina trĂŁgea ușor spre stânga. Și lor li s-a pĂŁrut ciudat, dar au remediat situația mĂŁcar.

 

- Am cerut schimbarea prinderilor eșapamentului. La ralanti, țeava de eșapament de pe stânga câteodatĂŁ ziceai cĂŁ are parkinson, pe dreapta era nemișcatĂŁ. Mai auzeam și un sunet metalic câteodatĂŁ. Pare bine acum, sĂŁ vedem.

 

- A cedat complet bateria de la SOS Call Services și rĂŁmâneam mereu cu un mesaj de SOS Call Failure care nu mĂŁ mai lĂŁsa sĂŁ folosesc CB-ul deloc. Din pĂŁcate nu se poate schimba ușor, fiind nevoie de desfacerea plafonului. Super! Ăn fine, s-a remediat.

 

Am fĂŁcut și o completare cu AdBlue. Am vĂŁzut cĂŁ acum ĂŽmi estimeazĂŁ >7000km, cât e plin. Dar estimarea e dubioasĂŁ tare. Ăn Septembrie ĂŽmi estima cĂŁ mai fac 5000km. Am fĂŁcut ĂŽntre timp și mai aveam estimare de 3000km acum. Destul de mare marja de eroare.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Eu mi as fi luat 320, este mai cinstit! Un 520 este ca si cum ai pune un ponei la o caruta! acum si 525 are motor de 2000, dar na, e mai scump... asa e cand vrei seria 5, dar n ai toti banii, faci compromisuri. Acu nu ma injurati, asta cred... eu am o gioarsa de 320d (2007), as fi putut sa mi iau 520d (alt cazan), dar nu avea nici un sens...

E cum ii mai vezi p aia cu AUDI A6 - motor 2.0 TDI, parca ceva nu e ok

 

 

 

vrei sa pari ironic, nu ti iese. cum o dai tot 2.0 ai :))

 

Acum 4 ani, mi am luat un 116d (ED) de 116 cai, motor de 1.6d. Aveam Harman Kardon, vibra volan cand pareasea banda, frana singura,scaune sport, kit M, dar tot un lesinat de 1.6 era sub capota :)) cand voiam sa mai fac si eu o aroganta la semafor o dadeam pe SPORT +, ghici ce? tot 1.6 era sub capota :))

 

vezi sa nu te loveasca tramvaiul!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am zis să întreb, că poate sunt eu prea chițibușar.

Se dă o vibrație destul de agitată a țevii de eșapament pe partea stângă, doar la ralanti - câteodată se auzea și un sunet metalic ușor, dar foarte rar.

 

Am fost pentru situația asta la garanție la Bavaria, a rămas cu "am reașezat puțin prinderile tobei dar așteptăm feedback", mă uit că da, parcă sunetul metalic nu prea mai e, deși tinde să apară din când în când fad așa.

Vouă vi se pare normală vibrația asta la eșapament, doar pe stânga? Înțelegeam eventual dacă făceau ambele, poate. Ideea e să știu dacă sunt eu nebun sau insist până stă țeapănă :) . Mai am un an garanție și n-aș vrea să o văd aruncată pe apa sâmbetei și mașina să nu fie în stare perfectă.

 

https://www.youtube.com/watch?v=FNZtnyscmqs&feature=youtu.be

 

Edited by deeJayOg
Link to comment
Share on other sites

Am zis sĂŁ ĂŽntreb, cĂŁ poate sunt eu prea chițibușar.

Se dĂŁ o vibrație destul de agitatĂŁ a țevii de eșapament pe partea stângĂŁ, doar la ralanti - câteodatĂŁ se auzea și un sunet metalic ușor, dar foarte rar.

 

Am fost pentru situația asta la garanție la Bavaria, a rĂŁmas cu "am reașezat puțin prinderile tobei dar așteptĂŁm feedback", mĂŁ uit cĂŁ da, parcĂŁ sunetul metalic nu prea mai e, deși tinde sĂŁ aparĂŁ din când ĂŽn când fad așa.

VouĂŁ vi se pare normalĂŁ vibrația asta la eșapament, doar pe stânga? Ănțelegeam eventual dacĂŁ fĂŁceau ambele, poate. Ideea e sĂŁ știu dacĂŁ sunt eu nebun sau insist pânĂŁ stĂŁ țeapĂŁnĂŁ :) . Mai am un an garanție și n-aș vrea sĂŁ o vĂŁd aruncatĂŁ pe apa sâmbetei și mașina sĂŁ nu fie ĂŽn stare perfectĂŁ.

 

https://www.youtube.com/watch?v=FNZtnyscmqs&feature=youtu.be

 

Eu am avut o problema asemanatoare la N47(stiu, al tau e B47) si s-a dovedit a fi de la racordul flexibil (era crapat si trimitea vibratii in toata teava de esapament si toba => sunet metalic + vibratii usoare, in special la rece), banuiesc ca daca ar fi aceiasi problema si la tine, ar suna ambele tobe nu doar cea de pe partea stanga sau ar fi depistat la service (se vede cu ochiul liber crapatura) insa daca tot nu-i dai de cap, poti sa le spui sa verifice si asta.

Edited by VladE46
Link to comment
Share on other sites

N-au comentat, dar nici n-au făcut mare lucru. Adică au zis doar ce am menționat mai sus, că au reașezat puțin prinderile și că să le mai dau feedback de situație.

 

Adică poate problema nu e neapărat problemă, dar n-aș vrea să fiu nevoit peste 2-3 ani să fac ceva pe bani la greu doar pentru că nu am făcut la timp ce era bine să fac.

Edited by deeJayOg
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am fost sĂŁ fac o revizie intermediarĂŁ azi. Trecuse un an de la revizia fĂŁcutĂŁ ĂŽn DE și cam 15500km. Am zis cĂŁ ajunge deocamdatĂŁ și am fĂŁcut schimbul de ulei, filtru de ulei și aer. Nu am resetat intervalele și am lĂŁsat totul așa cum e.

Practic voi face revizia completĂŁ la anul pe vremea asta. Nu cred sĂŁ ating KM. Mașina zicea și ĂŽncĂŁ zice peste 13000km sau Feb 2021. Atunci voi schimba tot (toate filtrele), fiind a doua revizie oficialĂŁ.

 

Despre tobĂŁ și vibrația ei, trebuie sĂŁ schimb tampoanele. Nu intrĂŁ pe garanție se pare, fiind considerate consumabile. Le-am comandat, aștept sĂŁ vinĂŁ.

  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am fost să fac o revizie intermediară azi. Trecuse un an de la revizia făcută în DE și cam 15500km. Am zis că ajunge deocamdată și am făcut schimbul de ulei, filtru de ulei și aer

Foarte bine ai procedat, ai impuscat doi iepuri deodata.

 

La revizia urmatoare vei avea si istoric, plus ca in Ro nu prea se cade sa mergi 30k km cu el.

 

La fel am facut si eu, dar doua revizii intermediare :) cam la 10k km.

 

Acum am revizia la 30k care apare in istoric si doar uleiul e xxx ...asta e!

Edited by ingineru'
Link to comment
Share on other sites

In teorie am și istoric, dar doar cel BMW Online. Adică există o intrare acolo acum cu detalii ce zice "oil change" (bine am și factura) pentru că am făcut tot la reprezentanță.

 

M-am tot uitat pe subiect, m-am uitat și prin topicurile colegilor să văd ce au mai făcut și ei dar văd că marea majoritate făceau anual (pentru că făceau km de obicei) și atunci m-am decis să rămân tot ca la F30. Dacă ar fi fost doar 5000-6000 km parcurși de la ultima revizie poate mai stăteam. Dar erau deja mulți totuși.

Merg mult și prin trafic aglomerat. Dacă eram doar pe Autobahn-uri poate era altă poveste.

Rău nu face...decât buzunarului :)

Edited by deeJayOg
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

eu o sa fac de acum ĂŽncolo schimbul de ulei la orele de funcționare.. asa mi se pare corect.. 400 de ore de funcționare ale motorului și apoi o sa fac schimbul.. si este chiar simplu de calculat, resetez imediat cum fac schimbul calculatorul care face media, nu cel pt. fiecare calatorie, si apoi calculez si gata.. pt. ca este importanta viteza medie deplasare... una este sa mergi 100 de ore si sa parcurgi 7000 km si alta sa parcurgi 3000 km.

Am fĂŁcut recent schimbul si dupa rationamentul acesta am avut 14500 km de la vechiul schimb.. 36.3km/h viteza medie

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

eu o sa fac de acum ĂŽncolo schimbul de ulei la orele de funcționare.. asa mi se pare corect.. 400 de ore de funcționare ale motorului și apoi o sa fac schimbul.. si este chiar simplu de calculat, resetez imediat cum fac schimbul calculatorul care face media, nu cel pt. fiecare calatorie, si apoi calculez si gata.. pt. ca este importanta viteza medie deplasare... una este sa mergi 100 de ore si sa parcurgi 7000 km si alta sa parcurgi 3000 km.

Am fĂŁcut recent schimbul si dupa rationamentul acesta am avut 14500 km de la vechiul schimb.. 36.3km/h viteza medie

 

Am media de viteza undeva la 54.8, deci la 400 de ore ar veni 21920KM. Coincidenta sau nu, se pare ca tot pe la 400 de ore cere si masina condition-based service.

Link to comment
Share on other sites

M-am ĂŽncĂŁpĂŁțânat azi sĂŁ revin la roțile de varĂŁ. Merg cu a soției dacĂŁ mai vine urgia, deși mi-e greu sĂŁ cred.

 

Acum ori sufĂŁr de un placebo masiv, ori chiar conteazĂŁ dimensiunile.

 

Revenind de la 225 55 17 la 245 45 18 fațĂŁ și 275 40 18 pe spate, mașina a devenit mai sĂŁlbaticĂŁ parcĂŁ. Am senzația cĂŁ se pune puterea mult mai bine pe asfalt și mi-e greu sĂŁ cred cĂŁ e o diferențĂŁ atât de sesizabilĂŁ. PĂŁreri?

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pai odata cu anvelopele mai late ai castigat mai multa tractiune.

 

Daca ai folosit dimensiunile recomandate de BMW si pe 17 si pe 18 cel mai probabil tu simti un handling mai bun pentru ca rotile pe 18 au peretele lateral mai mic, rapoartele transmisiei sunt la fel indiferent de marimea jantelor. Cand folosesti rotile pe 17 de iarna trebuie sa mai iei in calcul si componenta elastica a anvelopelor tipic de iarna la care adaugi un perete lateral considerabil mai mare.

Edited by ciobster
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu, nu zic că e mai rapidă, ci că simt cum i-a crescut eficiența :)

 

Oricum totul e la sentiment așa. Nimic concretizat sau măsurat. Doar un feeling cum ar zice englezii.

 

Aseară am avut plăcerea să mă plimb o vreme cu un X3M din noua generație așa că mi-a trecut orice sentiment de plăcere astăzi când am revenit la a mea. :pardon:

Edited by deeJayOg
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

cu siguranta exista un optim in ceea ce priveste rezultatele accelerarii in functie de latimea rotii si puterea motorului.

 

daca tu obtii cele mai bune accelerari cu 225 si cele mai proaste cu 275, cu siguranta la 350-400 cp rezultatul este pe dos.

 

exista un punct unde capacitatea unei anvelope de a pune jos puterea ii anuleaza deficienta greutatii, astfel anvelopa mai lata aducand rezultat mai bun si evident asta variaza in functie de puterea motorului.

 

si cred eu ca in cazul tau deejay este doar placebo...stiu ca nu faceai referire la accelerare ci la altceva, insa orice ai fi avut in vedere, este alimentat de ego-ul tau.

 

eu o sa renunt la rotile de 19 la toamna dupa ce se uzeaza complet anvelopele, pt ca e clar ca sunt un nonsens pt motorizarea asta si voi reveni si pt rotile de vara la 245/45r18

Edited by edit
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.