Jump to content

De la F30 la G30 2018 M Pack


deeJayOg

Recommended Posts

@edit - Mă bucur că a înțeles cineva concret ce am vrut să zic. Tot spre placebo mergeam cu concluzia, poate pentru că vizual măcar îmi place mai mult acum, mașina îmi dădea senzații mai plăcute per total. Dar până la urmă ăsta e și scopul final, să pot să mă bucur de ea în continuare cu plăcere.

 

Pentru 520D și eu consider roțile astea pe 18 un maxim, mai ales că nu mergi pe circuit cu ea. Cred că e o alegere bună să revii la 18.

Edited by deeJayOg
  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

@edit - MĂŁ bucur cĂŁ a ĂŽnțeles cineva concret ce am vrut sĂŁ zic. Tot spre placebo mergeam cu concluzia, poate pentru cĂŁ vizual mĂŁcar ĂŽmi place mai mult acum, mașina ĂŽmi dĂŁdea senzații mai plĂŁcute per total. Dar pânĂŁ la urmĂŁ ĂŁsta e și scopul final, sĂŁ pot sĂŁ mĂŁ bucur de ea ĂŽn continuare cu plĂŁcere.

 

Pentru 520D și eu consider roțile astea pe 18 un maxim, mai ales cĂŁ nu mergi pe circuit cu ea. Cred cĂŁ e o alegere bunĂŁ sĂŁ revii la 18.

In acest context al discuțiilor despre dimensiunea roților pe o motorizare oarecum micĂŁ, consider cĂŁ acest 2.0d e ĂŽncetinit mai repede de o lĂŁțime gen 275, decât de mĂŁrimea jantelor. DacĂŁ nu m am exprimat suficient de clar, eu cred cĂŁ mașina ar merge poate mai bine cu 19 având aceeași lĂŁțime 245 toate 4, decât cu 18 mixte 245 fata și 275 spate.

Link to comment
Share on other sites

Diferențele sunt insesizabile fără măsurători serioase. Totul rămâne la sentimentul celui de la volan. Depinde de așteptări. Exemplu:

 

https://www.tyrereviews.co.uk/Article/Do-wider-tyres-give-you-more-grip-225-vs-255-vs-285-wide-tyres.htm

 

Bine, vorbim aici de un test pe circuit. Nu doar linie dreaptă sau mers normal.

În test cel mai prost au ieșit unde diferența era 225/285 - dar e mult prea mare așa. 245/275 pare mai ok, până la urmă e dimensiunea stock.

Edited by deeJayOg
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu fix modelul asta de jante mi l-am luat ulterior, pentru vara, 664M, cele gri cu negru, pentru ca nu am gasit la vremea aia pe cele negre, le-am prins la un pret bun, cu anvelope folosite poate maxim 1-2k de km, altfel nu mi le-as fi luat noi, din reprezentanta din cauza pretului evident.

Poate e doar impresia mea gresita dar eu am gasit 0 diferenta ca si comfort, intre rotile de 18 si cele de 19.

Link to comment
Share on other sites

eu am observat ca a mea e mai lesinata cand am trecut la iarna si toata masina 245 , fata de 245 si 275 cat am pe vara , am tot spus ca sunt anvelopele , rece etc . Astept sa trag o concluzie concreta dupa ce revin la cele de vara dar inclin sa cred ca masina simte , mai ales la franare este evidenta treaba Edited by Myx
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

@raduron, cat ai dat pe rotile alea de 19?

 

sunt 245/40fata si 275/35 spate, banuiesc.

 

eu la toamna o sa vreau sa imi vand jantele 664M si vreau sa vad cum sa ma pozitionez cu pretul

 

Da exact, alea sunt dimensiunile adica setup-ul original, pretul a fost undeva pe la 1800 euro.

Link to comment
Share on other sites

Cine a dat minus a chiulit, minim, de la fizica.. :)

Eu ti am dat minus.

 

Ff nu are legatura cu suprafata.

 

Are legatura cu coef. de frecare si normala la plan.

 

Colegul @LYM a explicat foarte clar in postul #98 care e treaba cu jantele mari si implicit greutatea lor

 

„Mai rapida n-are cum sa fie fiindca rotile mai late sunt mai grele, iar cand vorbim de greutate in plus pe roti, fiecare kg in plus se simte ca x10. “

Edited by ingineru'
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Vibrația eșapamentului pare de nestăvilit, chiar cu tampoane noi la tobă.

 

Nu știu ce să-i facă să o rezolve așa că am început să luăm G30-uri din curtea dealerului la verificat. Pare că e ceva specific 2.0d. La cele mari e mult mai rafinat motorul și nu prea e cazul. La benzină la fel.

 

Eu tot nu sunt mulțumit de situație dar nu știu ce să fac deocamdată. Bavaria nu are soluție și e un fel de “așa face toate”.

 

O să încerc să cer o poziție oficială la BMW.

Edited by deeJayOg
Link to comment
Share on other sites

Eu am observat la majoritatea masinilor diesel (inclusiv la motorul B47) ca multe din vibratii/zgomote de functionare, se atenueaza cand se incalzeste motorul sau cand e mai cald afara. Nu ma refer la zgomote suspecte din cauza unor defectiuni ci la un zgomot de functionare normal.

Iarna e mai zgomotoasa masina decat vara (cred ca are legatura si cu frigul, chederele din cauciuc se strang iarna la temperaturi joase si nu izoleaza fonic perfect ca vara). Probabil la fel este si cu tampoanele care contin cauciuc.

Eu la X3-ul E83 aveam un amortizor de toba din cauciuc (se prinde pe toba finala chiar in capat langa teava si era praf ala si aveam multe vibratii, mai ales la rece). Dar aveam aproape 500 000 km cu el. La tine e noua masina.

Link to comment
Share on other sites

la mine nu vibreaza nimic.

 

nu cred ca exista o regula generala a diverselor probleme.

pur si simplu fiecare harb are particularitatile lui, in functie de cum are chef.

 

sper sa nu gresesc, dar edit are xdrive si deejay are tractiune spate; evacuarile difera intre xdrive/non xdrive.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Problema e doar vizuală. Nu se simte nimic ca vibrație în mașină. Nu prea contează dacă e cald sau rece motorul. Chiar și dacă ții cu mâna de eșapament și încerci să-l proptești, el tot vibrează puternic. Deci vine din altă parte.

 

Le-am zis să o băgăm la investigație și au ridicat din umeri. Să se uite la racodrul flexibil, la tot traseul... liniște. Ei nu știu ce să îi facă.

 

E clar că nu e ceva chiar cum trebuie acum. Pe mine mă frapează însă ridicatul ăsta din umeri și "nu avem ce să facem". N-am venit la mână întinsă, am venit la remedierea unei probleme chair și contra cost. Pare că s-au învățat și aici doar la schimburi de ulei și filtre și restul la doamne-ajută, să nu cumva să stăm la investigații.

 

Am plătit și degeaba tampoanele alea iar problema tot există. Voi insista să remediez situația asta (mai ales că e relativ nouă - dacă aveam 200000km nu mai aveam pretenții) precum și să văd ce pot să fac cu plata asta pe ghicite. Nu eu le-am cerut schimbarea tampoanelor degeaba.

 

Aștept răspuns de la BMW România și de la Bavaria.

Edited by deeJayOg
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da, doar stânga:

 

https://www.youtube.com/watch?v=FNZtnyscmqs

 

Multă lume îmi zice dar n-am citit concret nici pe NewTis. Pare că dreapta intră doar foarte rar, în situații diverse (forjă, regenerare...etc) - nu am confirmare. Totuși când e frig văd că iese abur și pe cea din dreapta.

Edited by deeJayOg
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.