Jump to content

De la F30 la G30 2018 M Pack


deeJayOg

Recommended Posts

tocmai asta e si problema mea, faptul ca imediat cum ii scoti din zona de confort, ridica din umeri.

in romania, indiferent de marca de fapt, trebuie sa te rogi ca masina sa nu aiba vreo probl complexa.

 

zilele urmatoare voi merge din nou cu groaza la constatare pt problema puntii fata in ideea de a se identifica problema.

 

efectiv stau cu stresul ca se va rupe ceva la masina si ea la randul ei imi va rupe gatul.

Edited by edit
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Te cred și înțeleg perfect. Mai ales că e ceva mai serios. Baftă.

 

Eu aș putea să ignor măcar la mine că nu afectează cu nimic, dar refuz să fac asta până nu încerc pe toate părțile posibile. S-au obișnuit toți că nu se insistă, nu pasă și nu-și bate nimeni capul dacă ești nemulțumit - că pleci și aia e. Ei trăiesc din flote și din schiburile de ulei și filtre - la mega-ultra preț la reprezentanțe apropo.

 

Și dacă tot sunt aici, nici măcar asta nu o fac bine. Când mi-au pus noul ulei au pătat capacul motorului, capacul filtrului de aer și partea din față de plastic. Înclusiv partea aceea de antifonare. Nici la atelierele de la colț nu pățeam așa ceva.

Azi mi-au predat mașina murdară, au lăsat numai urme de încălțăminte pe preșurile bej... superb!

Edited by deeJayOg
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mecanicii din reprezentante lucreaza doar pe baza de procedura, si norma; evita cat pot lucrari atipice, se fac doar cu aprobarea sefului de service; marea majoritate sunt mecanici de conjunctura, atunci cand ii scoti din procedura de lucru, nu prea mai stiu ce sa faca.

 

mai degraba mergi la un service specializat pe evacuari, sau la un mecanic bun BMW; mai mult ca sigur una dintre prinderile evacuarii nu este corect facuta, sau traseul de evacuare este usor deformat (lovitura din spate sau pe dedesubt); trebuie verificat din aproape in aproape, eventual desfacut si prins din nou - dar nu cred ca merita efortul si costul.

Link to comment
Share on other sites

Off-topic asa, apropo de doreii din Romania, cand am efectuat RAR-ul saptamana trecuta, am bagat masina pe stand si vine un angajat sa ia masina in primire cu tigara in gura, fumata jumate, jumate plina de scrum, mai mai sa cada si da sa se urce in masina, asa cu tigara in gura si bine ca am fost acolo si i-am zis direct doar pe numele cel mic "BA, alo ce facem aici ?!!!"..... altfel se pare ca nu merge in tara asta daca esti pre umil si respectuos te ia lumea de fraier. S-a uitat putin lung si arogant la mine, ca de lucreaza la RAR, dar a inteles ca nu e ok cu mine si s-a conformat. Toate bune si frumoase apoi, doar am lipsit o clipa, am fost sa platesc cartea si am gasit masina in curte apoi, ca e gata. In weekend sa spal masina in curte, deschid capota: hopa nu e capacul la motor....deci m-au apucat toti nervii si din prima am stiut unde este, luni am fost peste ei...deci nu vreti sa stiti ce marinimoasa este limba romana cand vine vorba de cuvinte de duh pe care le-am spus burtosului.....il durea la duda, nici acolo- este doar meseria lui.....
  • Like 6
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am fost din nou la ei pentru cĂŁ am observat cĂŁ o puseserĂŁ și strâmb. Gen partea stângĂŁ era mai jos ca partea dreaptĂŁ. DupĂŁ insistențe au venit vreo 3 mecanici sĂŁ mĂŁ convingĂŁ cĂŁ nu mai avem ce face. Am stat cu ei și am luat fiecare pĂŁrticicĂŁ din sistemul de evacuare, ĂŽncepând de la motor.

 

Eu insistam cĂŁ nu e ok, ei ĂŽmi arĂŁtau și verificau tot ce le ziceam. Gura mi-a fost ĂŽnchisĂŁ când au venit cu un alt 520D cu M pack și ĂŽncĂŁ un 520 luxury. Faceau și acelea fix ca la mine. Tremuratul nu e unul groaznic, se vede și ĂŽn film cĂŁ nu e nasol, dar pare cĂŁ e ceva destul de comun. Ănțeleg cĂŁ sunt și care nu fac dar o explicație sĂŁnĂŁtoasĂŁ nu am. Eu tot ce am vĂŁzut pânĂŁ acum 520D (nu xDrive) cu ochii mei sunt exact ca la mine.

 

Traseul e tâmpit fĂŁcut (de aia la F sau E nu vezi așa decât dacĂŁ sunt chestii duse, deci mulți km sĂŁ zicem). Vine evacuarea și se oprește ĂŽn toba finalĂŁ din spate, de unde pleacĂŁ cele 2 evacuĂŁri stânga/dreapta. Nu cred cĂŁ la 520D cel puțin lucreazĂŁ independent pentru cĂŁ vin din aceeași tobĂŁ. Stânga intrĂŁ mai ușor ĂŽn rezonanțĂŁ fiind mai lungĂŁ.

 

IMG-2095.jpg

 

Sunt ĂŽnsĂŁ ĂŽn imposibilitatea de a merge la alte alteriere (cu excepție reprezentanțe) pentru cĂŁ nu vreau sĂŁ risc pierderea garanției. Apreciez totuși cĂŁ azi au stat cu mine și am verificat bucatĂŁ cu bucatĂŁ ĂŽmpreunĂŁ. Am ĂŽndreptat-o mĂŁcar. Asta chiar nu era ok. Plus niște șuruburi uitate aiurea nestrâns :(

 

Aștept rĂŁspunsurile de la Bavaria (legat de diagnoza + schimb greșit și plĂŁtit degeaba) precum și de la BMW legat de toatĂŁ situația asta. O sĂŁ tot insist pentru cĂŁ ĂŽmi stĂŁ ĂŽn caracter și nu prea accept "așa fac toate" fĂŁrĂŁ argumente. Da ce facem cĂŁ cele 3 vĂŁzute la dealer (diferite ca vârstĂŁ) fac la fel totuși. Plus câțiva colegi care confirmĂŁ :)

Edited by deeJayOg
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Mai fa si tu niste teste, gen lasa masina la ralanti in Eco, apoi in Confort, apoi in Sport. Ma gandesc ca in functie de starea masinii ar trebui sa se inchida/deschida niste flapsuri. Tot asa in modurile astea sa-i dea cineva o pedala si observa ce se intampla. E posibil ca in ralanti sa-ti evacueze doar pe partea stanga si cand accelerezi sa evacueze pe ambele parti. La un Mercedes S500 mai vechi, dupa ce opreai masina, flapsul se inchidea pe ce parte nimerea, astfel incat atunci cand porneai masina data viitoare puteai vedea fum ba pe o parte ba pe cealalta, insa cand accelerai, flapsul se deschidea si evacuarea gazelor era pe ambele parti. Sa nu fie si vreo greseala de proiectare, tipsul prins prost sa zicem, sau o problema de welding din fabrica, sa zicem ca traseul de evacuare sta cumva atarnat putin spre dreapta si vibreaza partea stanga fiind putin tensionata.

 

Ca fapt divers, cand am fost cu caravana M4 acum cativa ani, zbarnaia mai nene un tips de-ti strica toata experienta aia de cold start, n-as fi putut sta cu asa ceva in curte :frantics:

Link to comment
Share on other sites

Huh? Nu. Nu afectează cu nimic. De fapt eu nici nu văd. Am observat la un moment dat când am coborât să iau ceva din portbagaj cu motorul pornit.

 

Dar mașina pentru mine este o pasiune și mereu voi încerca să o mențin cât se poate de bine pentru a-mi spori plăcerea condusului.

Edited by deeJayOg
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

@deeJayOg si BMW Romania va transmite pozitia Automobile Bavaria, asta pana cand intra avocatii pe fir. In cazul meu, s-a schimbat atitudinea 180. Culmea, maine trebuie sa las masina si pentru prima data de cand merg la service, insista BMW sa imi dea masina la schimb, ca poate am nevoie :)).
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Super schimbare de atitudine, ce pot să zic.

 

Ideea e că și la Bavaria s-au ferit să-mi dea o poziție oficială de situația asta. Eu practic asta am cerut: confirmarea BMW că "așa fac toate și e în parametri normali". Plus că nu e tocmai ok cu diagnosticarea schimbului tampoanelor tobei la 40000 km, care nici nu au făcut obiectul garanției. Nu e vorba de banii în sine cât de principiul problemei. Nu putem să o luăm doar pe ghicite și să schimbăm piese până iese ceva. Cineva a diagnosticat greșit problema, de ce e vina mea și trebuie să plătesc eu?

Edited by deeJayOg
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ieri ma uitam la un X3 G01 20d si vibra la fel toba stanga. Sincer eu nu mi-as mai bate capul, nu e ca si cum vei putea imbunatati un design deja iesit pe piata. 4cyl nu vor fi niciodata smooth, iar cele de la bmw sunt mai 'vibrante' decat altele, din ce-am observat si eu :) Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

Mda, mai adaug și eu una pe listĂŁ cu ocazia asta. Nu mĂŁ mai aștept la nimic doar cĂŁ mi se pune mie câte un fix din ĂŁsta și mi-aș dori mĂŁcar sĂŁ fi ĂŽncercat sĂŁ o dreg dacĂŁ se poate totuși. 2.0 4 cyl clar e un tractoraș - numai la 2.0 am vĂŁzut. Dar cu toate antifonĂŁrile și tampoanele posibile mĂŁ așteptam la mai mult. Ieri cât m-am uitat cu mecanicii pe traseu cred cĂŁ am vĂŁzut o grĂŁmadĂŁ de tampoane și stabilizatoare, dar pare cĂŁ sunt tot degeaba.
Link to comment
Share on other sites

Presupun ca si al meu N47 pe E90 vibreaza la fel, trebuie sa ma uit. La un moment dat stiu ca am montat si eu un amortizor din ala pe toba si s-au mai redus vibratiile (la momentul respectiv zdranganea toba de la vibratii, dar era racordul flexibil dus, l-am schimbat ulterior. A ajutat amortizorul o buna vreme, nu a mai facut)
Link to comment
Share on other sites

Am primit confirmarea astăzi. Din păcate problema se manifestă în general la modelele cu un singur traseu de evacuare, cum e și cazul 520D la mine. Oficial nu se poate face nimic, așa e proiectat.

 

Bavaria îmi va returna suma plătită pe tampoane și manoperă și mi-au confirmat că într-adevăr nu este ok ca eu să plătesc ceva ce nu remediază problema.

 

A fost ok în cele din urmă și chiar încep să cred că poate poate ne ducem într-o lume normală și la noi. Voi rămâne clientul lor în cazul de față.

Edited by deeJayOg
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

pai in cazul asta, ar trebui sa ma apuc sa schimb si eu pe rand planetare, rulmenti, caseta de directie etc, sa le platesc si dupa ce se constanta ca nu se rezolva problema dupa fiecare element, sa se returneze banii pana in momentul in care se descopera problema si ramane platit doar ceea ce cauzeaza manifestarea.
Link to comment
Share on other sites

Ideea e că la mine au venit cu soluția ei și am plătit tot eu, mai ales că mașina e încă în garanție. Ei au diagnosticat și oferit soluția asta. Problema mai mare a fost că apoi a fost trasă concluzia că e ceva "normal" la 2.0d Edited by deeJayOg
Link to comment
Share on other sites

Am primit confirmarea astăzi. Oficial nu se poate face nimic, așa e proiectat

 

Deci cineva cumva recunoaste greseala de proiectare.

 

E un pas catre client.

 

Tare s curios daca vor face si asa ceva legat de lant.

 

Paradoxul e ca persevereaza in greseala de proiectare, sigur nu vor face nimic s o remedieze.Pt ca costa bani!

 

Sunt curios ce va rezolva colegul @Crysis21

Edited by ingineru'
Link to comment
Share on other sites

Deci cineva cumva recunoaste greseala de proiectare.

 

E un pas catre client.

 

Tare s curios daca vor face si asa ceva legat de lant.

 

Paradoxul e ca persevereaza in greseala de proiectare, sigur nu vor face nimic s o remedieze.Pt ca costa bani!

 

Sunt curios ce va rezolva colegul @Crysis21

 

Astazi am fost cu masina pentru o prima problema. In mare parte din probleme s-au rezolvat, m-au rugat sa ii tin la curent daca se mai intampla ceva si inca studiaza schimbarea unor elemente spate. Scurt pe 2, probleme au aparut tot datorita lor. Au desfacut pana acum de 3 ori ornamentele de pe bord (de 2 ori pentru a schimba clima, 1 data pentru a schimba o grila). Asta a facut clips-urile sa se distruga/uzeze. Acum masina nu mai face zgomote in mers.

 

Am primit masina de schimb un G30 530xi nou, produs de o luna si cu 1400KM la bord. Ca prima impresie, calitatea nu s-a imbunatatit prea mult. La diferente de temperatura, tot se aud trosneli si pocnituri in anumite zone. Urasc ID7. Motorasul e insa unul interesant pentru 2.0.

Link to comment
Share on other sites

Am avut ocazia să merg și eu cu unul acum câteva zile. Îmi place per total. Se simte ok pe caroserie. Cam ca un 525d așa, doar că mai rafinat :)

Plecarea de pe loc e mai greoaie. Eu plecam o idee mai repede, cam cu 1/2 mașină mai în față până pe la 80 kmh. La 80 trecea de mine lejer și nu-l mai prindeam. Am putut să fac niște liniuțe pe un drum privat de curiozitate :) - eu chiar mă oftic că nu pot face upgrade la id7 :) - adică aș vrea Navigația de la id7 dar ceasurile digitale de acum, mai retro așa. Cele noi nu sunt pe placul meu, dar nu sunt rele deloc.

Edited by deeJayOg
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.