Jump to content

De la F30 la G30 2018 M Pack


deeJayOg

Recommended Posts

E doar cu 1/2 de mașină mai în spate, adică botul 530i e la stâlpul meu central. E tot acolo. Te stârnești degeaba. Am făcut testul de mai multe ori :) - condițiile nu sunt ideale, dar cel puțin asta ne-a ieșit nouă. Nu te ambala :) - nu suntem avizați în domeniu și nici nu măsurăm corect. Nu am folosit Launch Control Edited by deeJayOg
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

@MikeOnline! - discuția e mai lungĂŁ de atât oricum. Nu știu dacĂŁ funcționeazĂŁ la fel și la cele "normale", dar Launch Control face diferența:

 

 

Noi aveam DSC ON, toate asistențele, tot. Ca pe drumul normal. Posibil de aici sĂŁ fie diferența. Nu contest cifrele oficiale! Ai dreptate.

  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Nu ma ambalez, dar imi place sa ramanem realisti si cu picioarele pe pamant; launch control la 250cp (respectiv 190cp) pe masini de gabaritul G30 nu face foarte mare diferenta, nici sistemele de control al tractiunii.

Repet: nu zic ca nu a iesit rezultatul asa cum ai descris, dar ar fi pacat ca de pe topicul tau sa ramana lumea cu informatii eronate - cum ca 520d pleaca de pe loc mai repede ca 530i :).

  • Like 4
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Nu asta urmăream, dar înțeleg ce zici :) Noi să fim sănătoși.

 

Și ca să revin, mai am o comandă în așteptare pentru trim-ul din partea pasagerului. Mașina așa am luat-o cu o zgârietură destul de urâtă pe ornamentul ăsta.

Din păcate piesa respectivă vine cu tot cu ansamblul de cablaj optic de iluminare ambientală și costă de rupe.

 

Trim.jpg

În soare puternic sau lumină directă se vede cel mai rău.

 

E ceva ce mi-am propus să fac de când am luat-o. Am luat în calcul și alternative (ex: colantari, hidrotransfer), dar îmi place mult vizual cum se potrivește asta cu plafonul negru M; parcă face o tranziție bună spre partea crem/bej deschisă a mașinii. Îmi place mult când mașina are elementele OEM-look.

Edited by deeJayOg
  • Like 5
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am avut ocazia să merg și eu cu unul acum câteva zile. Îmi place per total. Se simte ok pe caroserie. Cam ca un 525d așa, doar că mai rafinat :)

Plecarea de pe loc e mai greoaie. Eu plecam o idee mai repede, cam cu 1/2 mașină mai în față până pe la 80 kmh. La 80 trecea de mine lejer și nu-l mai prindeam.

 

ai verificat ca nu cumva celalalt sa nu fi mers cu spatele? ;)

 

530i este mai rapid la viteze mari si decat 530d.

 

 

comparatia cu 520d este ridicola iar cu 525d este fara sens.

Edited by edit
  • Like 3
  • Downvote 7
Link to comment
Share on other sites

motoarele diesel de 2l de la bmw sunt la nivelul de penibil dpdv vibratii si zgomot, indiferent la care producator de duzina ne raportam

 

Incearca 2.0l diesel de la grupul VAG. Am trecut o perioada pe VAG (atat VW cat si Audi), iar la birou avem zeci de masini (VW Passat, VW Golf 7 si Audi A4) VAG, toate cu 2.0l diesel. La ralanti sunt mai silentionase decat BMW si Merc, fara doar si poate, dar odata puse in miscare...oh boy! Acolo BMW si Merc suna mult mai rafinat, in timp ce VAG-ul scoate un rontait foarte enervant...cel putin pentru urechea mea. Aveam pretentii foarte mari de la mult laudatele diesel-uri VAG, dar am ramas dezamagit rau. Iar la capitolul fiabilitate, nici nu vreau sa mai vorbesc...

 

Astept acum o runda de Tiguan-uri cu 2.0 diesel, sa vad daca ceva s-a imbunatatit.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Hai sa “despic” videoul in distanță dintre mașini:

 

Când 530d-ul e la 100km/h (adică când face 27.7m/s) 530i -ul e la 85km/h (adică 23,6m/s) asta arată ca între mașini la punctul in care 530d-ul era la 100kmh distanța între ele era de 4m in favoarea dieselarului...când 530i-ul a ajuns la 199km/h (55,2m/s) 530d-ul era la 195km/h (54,1m/s) deci benzinarul deși a recuperat in viteza tot era cu 3m in spatele dieselarului la 200km/h, pe o distanța considerabil de mare 530i-ul l-ar fi ajuns și depășit dar in viața reala de zi cu zi nu s-ar fi ajuns acolo cam in 99% din timp. So, there you have it...

Edited by MuscleMike
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

ai perfecta dreptate, Muscle. Totusi, dupa 200, dieselul este dezastru si clar 530i trece un fata. E drept ca in viata reala, asa cum spui tu, situatia asta este imposibil de intalnit.

 

Ma intreb totusi, daca si 530i ar fi fost xdrive.

 

Clar nu ar fi pierdut startul atat de tare ca sa aiba asa mult de recuperat si probabil cand dieselul ajungea la 100, benzinarul avea 95.

 

peste viteza asta, desi in clip benzinarul avea avantajul ca nefiind xdrive era descotorosit de vreo 75kg si de asemenea, de pierdererea a vreo 10-15cp prin racordurile xdrive-ului, posibil daca ar fi fost xdrive, sa nu mai fi recuperat sau chiar sa continue sa piarda in continuare teren fata de diesel.

 

@vibogdan,

vorbesti de dieseluri de ultima generatie, da? adica fabricate dupa 2016. ca am un coleg care a avut pana acum 3 luni x3 si acum are q5 si cand a fost vorba sa spuna de diferenta intre zgomotul moatoarelor a spus atat: "tractor".

totusi, puse pe vw si nu pe audi, nu e de mirare ca nu mai par atat de silentioase in mers, fiind vorba si de antifonarea masinii.

despre ce model de audi vorbesti si cand fabricat?

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Am condus Kodiaq-ul unui coleg, 2.0 TDI fix dupa un drum la mare cu F25 2.0D. Clar este mai silentios 2.0 TDI si am mers si pe autostrada cu viteza legala. DAR, X3 pare mai puternic mai ales la viteza de peste 100 km/h (desi ambele u fix 190 de cai) si cutia DSG este sub steptronic (asta dincolo de alte diferente).

P.S ca sa nu se transforme si asta in versus, DSG-ul in utilizare normala este sub steptronic, in Sport este altceva (am si un Golf GT DSG).

Link to comment
Share on other sites

Hai sa ma bag si eu in discutie avand in vedere ca acum 2-3 sapt am facut un test-drive cu un G21, 330i xdrive, 258CP. Difera putin de G30, 530i dar motorul in principiu e acelasi. Pe mine sincer m-a impresionat overall cum merge masina aceea si asta pt ca ultimii 8ani am condus doar diesel-uri. Am vrut sa vad cum se misca pt ca urmatoarea masina va fi clar benzina si acum dupa ce am testat si acest motor, B48, mai mult ca sigur catre acest model(330i) voi tinde. Fata de 525d-ul din prezent e mult mai rapid G21-le, practic a trebuit sa-mi resetez limitele atunci cand efectuam depasiri. Se aude super fain motorul in turatii inalte, surprinzator de bine, iar condusul in sport-plus, chiar e altceva fata de ce-i pe un diesel. Se simtea in largul lui la 4-5k rpm. Edited by RaYn3
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Nu asta urmĂŁream, dar ĂŽnțeleg ce zici :) Noi sĂŁ fim sĂŁnĂŁtoși.

 

Și ca sĂŁ revin, mai am o comandĂŁ ĂŽn așteptare pentru trim-ul din partea pasagerului. Mașina așa am luat-o cu o zgârieturĂŁ destul de urâtĂŁ pe ornamentul ĂŁsta.

Din pĂŁcate piesa respectivĂŁ vine cu tot cu ansamblul de cablaj optic de iluminare ambientalĂŁ și costĂŁ de rupe.

 

Trim.jpg

Ăn soare puternic sau luminĂŁ directĂŁ se vede cel mai rĂŁu.

 

E ceva ce mi-am propus sĂŁ fac de când am luat-o. Am luat ĂŽn calcul și alternative (ex: colantari, hidrotransfer), dar ĂŽmi place mult vizual cum se potrivește asta cu plafonul negru M; parcĂŁ face o tranziție bunĂŁ spre partea crem/bej deschisĂŁ a mașinii. Ămi place mult când mașina are elementele OEM-look.

 

Si eu am luat masina cu zgarieturi fine pe consola centrala si as vrea sa o schimb, ai idee ce cod are? :)

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

@vibogdan,

vorbesti de dieseluri de ultima generatie, da? adica fabricate dupa 2016. ca am un coleg care a avut pana acum 3 luni x3 si acum are q5 si cand a fost vorba sa spuna de diferenta intre zgomotul moatoarelor a spus atat: "tractor".

totusi, puse pe vw si nu pe audi, nu e de mirare ca nu mai par atat de silentioase in mers, fiind vorba si de antifonarea masinii.

despre ce model de audi vorbesti si cand fabricat?

 

Vorbesc atat de generatia mai veche (Golf MK6, Audi A4 B8) cat si de ultima generatie (flota pe care o avem acum este produsa in 2018-2019, A4-le sunt toate B9). Din nou, la ralanti, bat orice altceva de pe piata, nu conteaza ca sunt montate pe A4, Passat sau Golf. Sunt foarte silentioase. Si probabil asta este motivul afirmatiei prietenului tau. Dar in miscare sunetul se intensifica.

 

Insa pus in situatia de a trai zi de zi cu ele, vezi lucrurile cu alti ochi....si, ma rog, cu alte urechi :D. Personal, mi-a placut si imi place foarte mult design-ul Audi, asa ca am incercat sa ma conving ca si motoarele lor diesel (in care eram limitat sa ma incadrez) sunt mai bune. Dar dupa o perioada a trebuit sa recunosc ca nu sunt asa cum le lauda lumea, nici din punct de vedere rafinament si, mai ales, din punct de vedere fiabilitate. Iar la fiabilitate vorbesc din ce am auzit de la colegii care se ocupa de flota de 30-40 de masini cu 1.6 si 2.0 diesel, nu din experienta pe 1-2 masini. Si eu am fost atras (atat pe personal cat si pe masina de companie) de zvonurile legate de legendarele diesel-uri VAG. Nu pot spune ca regret trecerea, dar nici nu mai sunt inclinat sa zic ca sunt superioare competitiei.

 

PS. Daca masina este bine antifonata, asta nu face motorul in sine mai silentios sau mai rafinat. Daca si Audi si-ar monta motorul longitudinal, in spatele axului fata (deci automat mult mai aproape de pasageri) in locul pozitionarii cat mai spre botul masinii, probabil ca vibaratiile si sunetul ar fi foarte similare cu ceva vedem la BMW si Merc.

Link to comment
Share on other sites

:)

 

in fine, probabil amicul tau nu stia de capul lui

 

Io am pasat pedala de acceleratie si am tinut volanul drept, nu stiu ce complicaciune trebuia sa fie acolo in plus. Ahh, poate trebuia sa o dau jos pe nevasta-mea din masina, sa cronometram la milisecunda ca apasam in acelasi timp pedala etc sa fie lumea multumita. :)

 

 

 

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Diferentele de performanta intre cele 2 motorizari sunt clare, daca sunt facute in conditii corecte: ambele masini in acelasi mod de rulare, nu una in ecopro si una in sport+ cu cutia in sport; deasemenea, viteza de reactie a soferilor conteaza, 0.2s inseamna o lungime de masina.
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Pai asta zic, nu am avut nici unul din noi pretentia ca facem vre-un test oficial. Aveam fiecare masina noastra, setate ambele in sport, am zis prin telefon 3 2 1 si am apasat ambii acceleratia. Acum mai mult decat atat nu stiu ce se tot dezbate noi am facut-o de fun nu sa vedem care se pisa mai lung. :) Edited by Kragod
  • Like 5
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

530i am simtit-o si eu foarte anemica la plecarea de pe loc. Odata ce se punea in miscare si motorul prindea viata, dar mai slab comparat cu fost-ul meu 530D. bine, diferenta de cuplu e enorma. Dar cum in viata de zi cu zi nu asta conteaza, concluzia este ca motorul este unul reusit. Iar masina cu care mergeam eu, a mers numai in conditii de oras si de in mod sigur abuzata, fiind de test drive. Avea dupa 1400 de km un consum de 12.4, unul foarte decent dupa parerea mea.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.