Jump to content

Intrebare simeringuri supape E46 N46


Recommended Posts

Va salut,

Dupa 30.000 de km de cand am masina, in sfarsit ma intalnesc si eu cu faimoasa problema a simeringurilor de la supape. Chestiunea e ca vreau sa schimb masina cam intr-un an si vreau sa va intreb daca se poate intampla ceva daca mai merg asa cu ea? Am facut testul la relanti si scoate foarte foarte mult fum alb/albastrui. Nu e problema ca imi consuma ulei, imi cumpar un bidon si completez cum e nevoie, dar vreau sa stiu daca mai pot sa trag inca 1 an de ea asa? Momentan nu imi permit sa pierd 1 zi sa merg sa o fac la cineva sau in vreun service pentru ca sunt foarte foarte ocupat cu lucrul. Bineinteles ca daca o sa o pun la vanzare o sa specific problema si o sa ii dau si indicatii de rezolvare unui potential cumparator.

Link to comment
Share on other sites

Imi place ca nici macar nu iei in considerare ca vei avea imensa suma de 700 lei in urmatoarele 12 luni. Vai de capul lor de e46 ca nici macar pisicile cand erau la moda si costau 800 euro nu erau in stare atat de jalnica de functionare.

 

Ontopic: daca nu consuma mai mult de 250-300ml/ 1000km poti s`o lasi asa. Nu pune aditiv in ulei, nu pune ulei mai gros. Ramai la 5w30/5w40 si cand va depasi consumul respectiv de ulei trebuie sa schimbi semeringurile.

Link to comment
Share on other sites

Vai de capul lor de e46 ca nici macar pisicile cand erau la moda si costau 800 euro nu erau in stare atat de jalnica de functionare.

 

 

 

Daca tu ai avut si ai nimerit un e46 prost exploatat de fostul/fostii e ghinionul tau thumbsup.png Sunt niste masini incredibile cu motoare foarte bune..indiferent diesel sau benzina atata timp cat ai grija de ele..S-a mai discutat de ''n'' ori referitor la subiectul ''consum de ulei'' si vad ca se ajunge tot la concluzia ca ''e46-urile sunt proaste si vai si amar de ele''...pacat.

Link to comment
Share on other sites

Eu nu ma refer ca sunt ele proaste ca masini...desi nu sunt cele mai fiabile oricum. Ideea era ca un proprietar tipic de e46 (in 2019) nici macar nu ia in considerare sa bage 700 lei in urmatoarele 12 luni de utilizare. Sunt vai si amar de ele in momentul de fata din cauza proprietarilor.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cam cat consuma?

Daca e pana in 1.5- 2 litri las o asa linistit.

La 10k zic.

 

Mi-a consumat cam 1L in 2000 de km de cand am facut revizia. Asumand ca atunci cand se aprinde becul galben mai trebuie completat cu 1L, cum mi-a zis mecanicul. Dar mai pierdea pe la garnituri. Acum am cam schimbat toate garniturile uzate. Pe la vanosuri pierdea mult.

Edited by CSergiu
Link to comment
Share on other sites

Da, trebuie inlocuite semeringurile. Daca mergi cu ea asa o sa infunzi catalizatorul si o sa apara probleme la sondele lambda (care din pacate sunt 4 x 250-300 lei). Oricum sa bagi ulei in ritmul asta inseamna ~200 lei de ulei la 10k km. In 30k km iti scoti banii pe semeringuri doar din uleiul pierdut.
Link to comment
Share on other sites

Eu am avut 4 seria 3 cu L6 benzina(e46+e90) in ultimii 12 ani. Unul avea pe bune doar 65.000 de km(luat din reprezentanta cu istoric complet). Si toate au fost consumatoare de ulei. Unul l-am detinut chiar 6 ani.In afara de consum de ulei mai mare, nu am avut probleme deosebite cu ele. Au mers foarte bine cat timp le-am detinut.Oficial pana in 0,7 l/1000 de km e consum ok la benzinare.
Link to comment
Share on other sites

Pentru un 2.0 obisnuit condus normal este anormal un consum de peste 300ml-400ml/1000km. Daca era vreun GTI,RS etc. sau daca masina mergea toata ziua in 5000-6000rpm era de explicat, dar ma indoiesc ca este cazul.

Ce ''consum mare'' de ulei ai avut mai exact la e46 si e90 ? Ca ma indoiesc ca ti-a consumat vreuna dintre ele constant 5 litri intre schimburi.

Link to comment
Share on other sites

Deci vorbele sunt de prisos oricum. cum se poate ca un n42 ,ala criticat de 80 % sa nu consume ulei deloc intre schimburi (10k km) ?!?!? Da,ca astea mai noi aparute au dat din fabrica un consum de ulei e altceva...dar in cazul de fata e clar sunt alte probleme care datoreaza consumul de ulei.
Link to comment
Share on other sites

Va salut,

Dupa 30.000 de km de cand am masina, in sfarsit ma intalnesc si eu cu faimoasa problema a simeringurilor de la supape. Chestiunea e ca vreau sa schimb masina cam intr-un an si vreau sa va intreb daca se poate intampla ceva daca mai merg asa cu ea? Am facut testul la relanti si scoate foarte foarte mult fum alb/albastrui. Nu e problema ca imi consuma ulei, imi cumpar un bidon si completez cum e nevoie, dar vreau sa stiu daca mai pot sa trag inca 1 an de ea asa? Momentan nu imi permit sa pierd 1 zi sa merg sa o fac la cineva sau in vreun service pentru ca sunt foarte foarte ocupat cu lucrul. Bineinteles ca daca o sa o pun la vanzare o sa specific problema si o sa ii dau si indicatii de rezolvare unui potential cumparator.

 

 

 

dureaza maxim 2 ore !!!

 

in rest, pe banii tai, pe masina ta, pe timpul tau ....faci ce vrei !

Link to comment
Share on other sites

Da, fix asta e problema...nu iti permiti sa pierzi 3-4 ore in urmatoarele 12 luni... Si fix asta o sa faci dupa ce te zgarcesti la ~700 lei, o sa spui clientului ca mananca ulei ca sa pierzi 200-300 euro la pret sau sa ramai cu ea nevanduta. Povestea oricarei masini din Romania :goodjob:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.