Jump to content

440I grand coupe vs 340I


Exo_Luci

Recommended Posts

am vazut acum cateva zile in bucuresti un 440i cu pachet m-performance sound&power, alb cu numere de Calarasi.

arata foarte bine, suna si mai bine, inclusiv pops&cracks rolleyes.gif

 

are un vecin c43 amg din 2017, mi se pare sters vizual; azi

am vazut prin Baneasa si un Audi RS4 2018 touring Nardo grey, ala chiar arata senzational, dar probabil sare bine din buget.

 

in 40k ar trebui sa gasesti una bine dotata. dar probabil fara facelift; mai degraba iei una facelift cu km mai putini, chiar daca nu are toate dotarile pe care le vrei.

Link to comment
Share on other sites

Comparatia C-klass cu suspensie normala vs seria 4 cu suspensie sport nu este cea mai fericita, ideal ar fi de comparat masini cu ac tip de suspensie sau marime de jante.

 

N-am specificat nicaieri ce tip de suspensie avea C-ul, deci n-aveai de unde sti ce am comparat. Ca si confirmare, era un pachet AMG cu suspensie sport non-adaptiva si 4matic vs 435i-ul meu Xdrive, deci comparam mere cu mere.

 

Nu sunt fan VAg nici Mb dar in cazul de fata eu cred ca cele doua sunt peste 440i cam la orice capitol. Atat la probele de slalom cat si la timp scos pe circuit stau mai bine. Motoarele dupa resoftare ajung la aprox ac. putere, indiferent ca vb de 3.0 de la Mb, Bmw sau Vag.

 

Ca sa zic asa, nu toate motoarele de 3.0 sunt la fel si nici caii nu se fac asa usor. Pari in tema, ar trebui sa stii diferentele intre un N54, N55 si B58 (ca sa ma rezum la ce face BMW ca motoare de volum) si de ce nu au nici pe departe acelasi potential, desi toate sunt 3.0 turbo.

 

Iar daca vrei doar performante, cumpara o Giulia, pe Nurburgring ii sufla in ceafa lui M4 GTS si sta bara in bara cu 911 Turbo S (997 facelift) sau R8 V10 PLus. Dupa o simpla resoftare ajungi la +600cp.

 

Uita-te putin in lista timpilor pe Nordschleife si o sa intelegi de ce e absolut irelevanta:

https://fastestlaps.com/tracks/nordschleife

 

O masina inseamna mult mai mult decat un timp pe un circuit sau timpi 100-200 km/h. Giulia bate si Zonda sau Koenigsegg, deci cu siguranta e o masina mai performanta.

Link to comment
Share on other sites

Tot timpul am zis ca masina este un intreg.

 

Si vezi ca la C daca optezi pt pachet AMG, este inclusa suspensia sport reglabila. Si orice C 4matic vine cu suspensie normala reglabila. Asa ca ....

 

Daca compari cele 3 motoare ai sa vezi ca dupa un STG1 toate scot cam ac putere si ac cuplu.

 

Legat de testele dinamice si timpi scosi pe circuit, din ce am condus (si lista e lunga) am obseravt ca absolut orice maisina care iese bine in teste, in viata de zi cu zi se simte agila. Intr-adevar feeling-ul, sentimentul de siguranta, cum se simte viteza etc nu poate fi reprodus. Este irelevant cat a scos Giulia pe circuit, feresca sfantul sa te prinda una pe serpentine, asta daca nu se strica.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

640d-ul meu cu 373cp si 752Nm a scos 11.9 100-200km/h, masurati prin obd.

Este un 335d facut de BROO Perf cu 430cp si 900Nm, ala a scos 9.5s.

335-ul tau nu face niciodata 9.2s. Este timp de M4.

 

 

Cu cronometru face 9.2s al meu , cel de la broo face 8s, m4 face ~8.6s ...cu racelogic face 9.5 335broo perf si la mine cu dragy face 10.8sec.

Edited by Exo_Luci
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Si vezi ca la C daca optezi pt pachet AMG, este inclusa suspensia sport reglabila. Si orice C 4matic vine cu suspensie normala reglabila. Asa ca ....

 

Vezi ca nu e asa:

 

[PC-P31] Linie AMG Exterior

1.487,50 Euro

Suspensie sport

Grila diamond

Pachet AMG Styling

DYNAMIC SELECT

Jante AMG din aliaj 45.7 cm (18"), design 5 spite

Link to comment
Share on other sites

Vezi ce inseamna Dynamic select.

 

Daca ti-e tie greu sa te documentezi, iti spun eu cu drag: driving mode selection (directie, raspuns motor, raspuns cutie). Acolo unde ai si suspensie adaptiva, modifica si setarile suspensiei. Cam la fel ca si la BMW, unde ai selectie moduri fara sa ai suspensie adaptiva.

Link to comment
Share on other sites

Clar “bembeu” dintre celelalte...dacă ar fi vorba de A6, 5er sau E ar fi alta discuție...dar la clasa medie...”bembeu” - design, motorizare și cum sta pe drum...just my 2 cents...

P.S. In 40k nu este M4 -2016 -2017?

Ai de mine cum arată asta...

I found this offer at mobile.de:

https://m.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=284820899&utm_source=com.apple.UIKit.activity.CopyToPasteboard&utm_medium=ios

BMW M4 M-PERFORMANCE 5xKamera Harman/Kardon VOLLFirst Registration: 07/2015Mileage: 55.900 kmFuel Type: Petrol

Price: 41.900 €

Edited by MuscleMike
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Clar “bembeu” dintre celelalte...dacĂŁ ar fi vorba de A6, 5er sau E ar fi alta discuție...dar la clasa medie...”bembeu” - design, motorizare și cum sta pe drum...just my 2 cents...

P.S. In 40k nu este M4 -2016 -2017?

Ai de mine cum aratĂŁ asta...

I found this offer at mobile.de:

https://m.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=284820899&utm_source=com.apple.UIKit.activity.CopyToPasteboard&utm_medium=ios

BMW M4 M-PERFORMANCE 5xKamera Harman/Kardon VOLLFirst Registration: 07/2015Mileage: 55.900 kmFuel Type: Petrol

Price: 41.900 €

 

Foarte misto dar reimport US (semnale rosii pe triple). De obicei daca-i intrebi la telefon recunosc si iti zic si ce daune a avut masina. La 40k euro te incadrezi la un 440i intermediar (preLCI dar cu B58) sau un 435i dotat bine si cu km putini.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Daca ti-e tie greu sa te documentezi, iti spun eu cu drag: driving mode selection (directie, raspuns motor, raspuns cutie). Acolo unde ai si suspensie adaptiva, modifica si setarile suspensiei. Cam la fel ca si la BMW, unde ai selectie moduri fara sa ai suspensie adaptiva.

 

Tu nu intelegi ca 4 matic vine standard cu: [sA-485] Suspensie AGILITY CONTROL cu sistem de selectie amortizare (inclus ĂŽn prețul de bazĂŁ).

Link to comment
Share on other sites

Tu nu intelegi ca 4 matic vine standard cu: [sA-485] Suspensie AGILITY CONTROL cu sistem de selectie amortizare (inclus ĂŽn prețul de bazĂŁ).

 

Spune-le si celor de la Autoklass sa-si schimbe configuratorul (nu cel online) si consultantul de vanzari, ca nu stie nimic. Sau mai bine te duci si-ti configurezi si tu un C, ca altfel vorbim discutii.

Link to comment
Share on other sites

Nu am verificat seria de sasiu , dupa ce iti dai seama?

 

Pentru ambele gasesti in anunt detaliile:

 

"Re-Import, Import.

Deutsche Zulassung"

 

respectiv

 

"Re-Import Fahrzeug mit Vorschaden.Deutsche Zulassung"

 

(Masina reimportata cu accident. Acte nemtesti). Norocul e ca, asa cum ziceam, in general nemtii sunt corect si zic daca sunt intrebati, daca masina e reimport sau nu. Bine, nu-i ajuta nici legislatia germana sa fie smecheri...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

In primul rand difera standardele de poluare UE fata de US; deasemenea, benzina din US difera de cea din UE.

 

La daune e destul de greu de zis daca a fost superficiala sau mai nasola (gen masina inundata).

 

In principiu e bine sa te feresti de export / reimport. In germania calitatea reparatiilor e mai buna - dealerii folosesc doar piese originale noi, si nu indreapta tabla ci schimba elementele; de aceea costul reparatiilor este mult mai mare in DE (mai ales ca de obicei platesc asiguratorii) versus Romania/Polonia/Lituania; o dauna estimata la 25k euro la un dealere BMW o poti repara cu sub 10k euro in Romania (cu elemente de caroserie si diverse alte piese luate din dezmembrar); asta nu inseamna ca acele masini lovite sunt niste epave, dar depinde mult de moralitatea fiecaruia - unii le repara cu simt de raspundere, ca si cum le-ar repara pt ei; altii le repara de mantuiala, eventual cu rezistente in loc de airbaguri (gen samsari din Ro);

In Lituania e o adevarata industrie de reparat masini lovite, sunt multe anunturi pe mobile.de cu masini foarte interesante din LT la preturi foarte bune.- aduse din US de obicei.

 

Si in Romania se practica reparatul masinilor lovite - cumparate de la licitatii de masini lovite, aduse pe platforma in Ro, reparate, si apoi trimise pe platforma inapoi in Germania pt revanzare, la diverse autohaus-uri, pt ca preturile sunt mai mari decat in Ro. E destul de greu sa le identifici, mai ales daca au trecut prin mai multe proprietari in DE; in istoricul oficial de la dealeri nu apare lovitura, cel mult la companiile de asigurari; (dauna totala economica)

La bugetul pe care il ai, evita compromisurile - mai bine cu mai putine dotari si istoric cert si verificabil (chiar daca a fost lovita, sa stii 100% ce a fost reparat la ea), decat una foarte bine dotata, dar caruia nu ii stii istoricul complet.

De preferat, cumpara de la dealer BMW, sau de la licitatii, la prima mana; sapt asta am vazut un 440i 2017 ~65k M paket (vin: G798474) vandut cu ~34.000 euro, la care mai adaugi ~2000 euro adusul in Ro (comision site licitatii, comision firma din Ro, platforma pt transport); eu asa am luat F31 340i, la un pret foarte bun (inca astept sa ajunga in Ro, foarte frustranta intarzierea transportului pe platforma)

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

La daune e destul de greu de zis daca a fost superficiala sau mai nasola (gen masina inundata).

Le poti cauta dupa VIN pe site-urile de profil din US, gratuit. Americanii au o baza de date publica cu poze si informatii despre pagubele masinilor vandute la licitatie. Dar reparatia in sine e aproape imposibil sa stii cat de bine a fost facuta. In plus, la 40.000 sa cumperi o masina lovita si reparata mi se pare ca inseamna sa-ti bati joc de bani, cand la banii aia iti poti lua ceva fara riscuri.

 

La bugetul pe care il ai, evita compromisurile

 

Si intr-adevar, daca cititi pe forumurile din afara ce tepe se dau cu masinile din Lituania, inclusiv manareli cu serii si motoare praf...as sta deoparte si de alea, chiar daca sunt pe mobile.de.

Link to comment
Share on other sites

Asa este nu as vrea sa fac compromisuri la banii astia, doar intrebam daca mai sunt si alte probleme in afara de daune..gen alte coduri la piese fata de una din europa..

 

wolfenstein99, pe ce site ai gasit tu masina de la dealer bmw?

 

La daune asa este se gasesc pe anumite siteuri din america poze cu loviturile inainte de reparatie si la asta ma gandeam daca in pozele alea vezi o bara fata ,un far ..chestii minore nu stalpi indoiti si airbaguri sarite poate ar merita..desi si asa sunt indoieli.

 

Multumesc pentru sfaturi!

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Daca tot am inceput topicul asta , am zis sa va scriu si la ce m am decis.

 

Am vandut fosta masina cu 2 zile inainte sa inceapa nebunia cu virusul,declaratii etc...asa ca nu am putut in toata perioada asta sa imi aduc masina din germania.

 

In final dupa un drive test m-am decis la c 43 amg, am testat si un 340i. Ambele sunt placute la condus se simte ca au putere.

 

Am ales c 43 pentru interior care arata si se simte superior si mai ales pentru evacuarea amg care suna demential.A fost buna si perioada cu granitele inchise pentru ca m-am decis sa cumpar modelul facelift dupa 2018 cel de 390cp .

 

Acum astept momentul doar sa apara una cu dotarile pe care le caut neaparat(evacuarea amg, trapa panoramica, audio burmester) si culoarea grey selenit sau alb si bineinteles sa se incadreze in buget.

 

Sper ca nu v am plictisit , toate cele bune.

  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.