Jump to content

Bmw x5 lci motor defect


Bubu bmw x5

Recommended Posts

Proiectare la limita - presiune de ulei , debit , diametru/traseu canal de ungere catre fusul maneton . Daca duce la motor 3.0 normal, a zis BMW ca duce si la 4.0 si 5.0.

Chiar nu inteleg cum asemena greseli pot fi scuzate de publicul cumparator. Si sunt multe greseli de proiectare la BMW.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

BMW se vrea a fi masina pentru cine il achizitioneaza de nou, nu pentru majoritate, il cumperi la 150-200k. deja ti-ai luat problema, nu mai prezinta siguranta ca ajungi cu el acasa, nu mai vorbim de circuite de mii de km in vacanta, risti sa il lasi acolo. Daca vrei cu adevarat atunci iti asumi toate viitoarele investitii, dar in banii astia sunt multe variante asemanatoare fara stres. Edited by calinus68
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Din pacate calinus ai dreptate. Ma gandesc acum la fostul e60 525d, motorizare 2.5d 177 cai, motor foarte reusit, si pt ca a fost reusit au renuntat la el :)))

Si eu ziceam ca doar n47 e marea gafa a bmw...ia uite ca nu, e cea mai mica....

Si am fost asa de fanatic, cand mi-am luat mercedes toti prietenii mei m-au intrebat daca nu cumva am innebunit...

Link to comment
Share on other sites

Proiectare la limita - presiune de ulei , debit , diametru/traseu canal de ungere catre fusul maneton . Daca duce la motor 3.0 normal, a zis BMW ca duce si la 4.0 si 5.0.

Chiar nu inteleg cum asemena greseli pot fi scuzate de publicul cumparator. Si sunt multe greseli de proiectare la BMW.

 

Care cuzineti sunt cu pricina: de la fusul maneton sau palier?

Link to comment
Share on other sites

Oricum vad ca alta e tendita g30 520d mild hibrid...nici nu vreau sa ma gandesc la ce probleme o sa aiba, prea subit au aparut.

 

In alta ordine de idei ma uitam acum pe ols si mbile e38 si w140, nu stiu de ce dar w140 imi face cu ochiul tare, ditamai balena...

Bine oricum mai jos de e60 535d lci nu cred ca ma duc...

Link to comment
Share on other sites

La FL E60 nu ai motorul de 2.5 Nu s-a mai fabricat din 2006 parca. Motorul de 2.5 a fost bun pe E60 , dar accesoriile varza - adica clapete galerie , actuator turbina, turbina chiar , relee de bujii, chiar bujiile , termostatele , iBS , filtru de particule si multe altele .

Totul e mai bun pe F10 din puctul asta de vedere.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu la e60 n-am schimbat nimic din cele de mai sus, doar senzor szl SI ATAT!!! Bine nu era Fl, era NFL.

Imi aduc aminte de o faza, poate chiar am scris pe topicul meu de prezentare a masinilor, cand am facut o revizie la cutie, am facut si o curatare de galerie admisie, radea cel de la service de unul cu un f10 si ii arata galeria mea, cica uite ma aici galerie curata , si are mai putini km decat a ta...

Link to comment
Share on other sites

Hmm - am avut aceeasi masina , normal ca e NFL - am spus ca nu exista FL cu motorul de 2.5 . Am scos clapete , curgeau. Am schimbat de doua ori releul de bujii si bujiile , am schimbat ambele termostate, am schimbat actuatorul turbinei - turbina nu dar suiera . Am curatat filtrul de particule , dar nu a tinut si s-a spart , cu toate de 90% din drumuri au fost afara din oras.

Toate astea in parcurs de vreo 50 mii de km , aia critici intre 150 si 200 de mii.

Comaparativ , la F10 care se apropie de 190 mii nu am schimbat nimic . A schimbat neamtul turbina mica.

 

Am uitat - galeria de evacuare sparta , bucsa cardan si inca o tona de ele de care nu imi mai aduc aminte. Galeria de admisie curatata de doua ori in 60k km .

Edited by seaman
Link to comment
Share on other sites

Proiectare la limita - presiune de ulei , debit , diametru/traseu canal de ungere catre fusul maneton . Daca duce la motor 3.0 normal, a zis BMW ca duce si la 4.0 si 5.0.

Chiar nu inteleg cum asemena greseli pot fi scuzate de publicul cumparator. Si sunt multe greseli de proiectare la BMW.

 

Pompa de ulei/presiunea slaba se simte cumva? Da vre-un semn? Sau pica si atat?

Nu de alta dar am si eu 3.0 si cand ajung acasa verific si asta.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pompa de ulei/presiunea slaba se simte cumva? Da vre-un semn? Sau pica si atat?

Nu de alta dar am si eu 3.0 si cand ajung acasa verific si asta.

 

Nu ai ce sa simti . Eventual sa masori presiunea prin racordare undeva pe traseul uleiului, eventual senzorul de presiune .

Apoi sa o compari cu ce ? Nu stii cat ar fi indicat , doar valori aproximative de bun simt pt motoarele termice.

Ma mai gandesc la ceva . Material slab in cuzintetii de pat(palier), care duce la o anumita uzura, care la randul ei duce la pierdere de presiune mai departe pt cuzinetii de biela.

Nici nu stiu , motorul asta nu are ungere prin biela pt boltul pistonului ? Nu pot sa fie scapari si acolo ?

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

As sugera ceva , daca e posibil , pt cei care au motoarele astea si vor sa previna eventuale situatii neplacute.

O proba de ulei, la fiecare schimbi , dusa la un laborator de analize , din care sa se vada daca exista particule de metal .

Asta din experienta mea de mecanic de vapor . Sper sa fie asemenea laboratoare si in Romania.

Link to comment
Share on other sites

vrei sa zici VW sau masinile din grupul VAG !

dacia nu a avut decat becul rosu de presiune ulei. Cand se aprinde ala sunt dusi cuzinetii si vibrochenul

 

Posibil - parca imi aduc aminte ca si ceva Dacii dupa 90 aveau bec galben/rosu . Nu marca e importanta ci implementarea obligatorie a unei astfel de avertizari.

Galben , presiune scazuta fata de normal - avertizare, cauti problema. Rosu , presiunea prea scazuta - nu mai pornesti motorul oana rezolvi problema.

E de bun simt si costa aproape nimic .

Dar la BMW nu se aprinde nici rosu si motorul e praf.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu prea sunt, eu trimiteam oil sample de la nave in Olanda...

Gresit !

sunt 2 laboratoare in ploiesti prahova la care se poate trimite ulei pentru teste

Sau trimiti la Blackstone prin DHL

 

Posibil - parca imi aduc aminte ca si ceva Dacii dupa 90 aveau bec galben/rosu . Nu marca e importanta ci implementarea obligatorie a unei astfel de avertizari.

Galben , presiune scazuta fata de normal - avertizare, cauti problema. Rosu , presiunea prea scazuta - nu mai pornesti motorul oana rezolvi problema.

E de bun simt si costa aproape nimic .

n-a avut niciodata dacia asa ceva, confunzi cu VW si masinile din grupul vag !

Edited by mihalascu
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu prea sunt, eu trimiteam oil sample de la nave in Olanda...

 

Ia uite ca sunt si la noi:

http://www.laborator-terraverde.ro/

 

N57TU oil pump

delivery rate = 18.6 cmc / 1 rev

max press (limited) = 3.7 bar / 100grd / 4000 rev

 

Bun de stiut, Puiule - valoare normala pt 4000 de ture . Ai o valoare si pt presiunea la relanti ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.