Jump to content

Bmw x5 lci motor defect


Bubu bmw x5

Recommended Posts

Urmeaza sa i schimb distributia si pompa ulei la bavaria service bistrita(lucian pop). X5 E70 4.0D….Ce ma sfatuiti….sa schimb si acei cuzineti sau sa i las pe cei vechi! Lucian mi a recomandat doar distrib si pompa!! Am 240000 si merge ok….schimb si uleiul la 5-6000 km

Link to comment
Share on other sites

Asa m au sfatuit mai multi…dar am un prieten cu acelasi motor…a gasit span in filtru…schimbat tot tot inclusiv cuzineti si are 40000 de atunci ai e ok!! Ideea e ca imi place masina si as dori s o pastrez cat mai mult. Am luat’o la 220 k si abia am facut 20 de mii….oricum am bagat destul in ea pana acum…egr, perne jante galerie etc:)))) si cu si fara 130 miloane….dar pb e ca nu se mai gasesc motoare:)))

Oricum i a cazut dup’aia pompa de inalte:))) si maniac si el cu masinile:)

Link to comment
Share on other sites

Nu sunt mecanic si nici n am veleitati de genul, in afara de un schimb de stergatoare sau completare lichid de parbriz nu prea ma bag 🤣 dar avand si eu un M40d, e drept B57 ( evolutia lui N57 ) sunt curios daca la motoarele noi persista problemele arhicunoscute.

Simplist si pe romaneste, din tot ce am inteles eu discutand si citind, totul pleaca de la intretinerea precara ( adica revizii la 25 30k km ), dupa 10 maxim 15k deja uleiul isi pierde grav din proprietati si e si plin de "mizerii", acest aspect ducand atat la problemele pompei de ulei, cat si faptul ca infunda filtrul de ulei si dupa el nu mai creeaza aceeasi presiune pentru sistemul de ungere, totodata daca am inteles bine ( va rog sa ma corectati ) de la mizeriile din ulei si vibrochenul care are gauri de ungere la fiecare cuzinet, acele gauri se infunda si nu mai creeaza aceeasi presiune a uleiului pt o ungere corespunzatoare. Lasand la o parte si posibil calitatea mai slaba a pieselor, am auzit si de vibrochene rupte/crapate, si de faptul ca circuitul de ungere/lubrifiere ar fi subdimensionat, chiar si gaurile de ungere din vibrochen.

Repet, asta am inteles eu la modul general despre problemele lui N57 mai ales la cele cu 2 sau 3 turbine, 530d fiind oarecum mai "safe" fata de 540d sau M550d.

Link to comment
Share on other sites

In Romania sunt aduse masinile pe la 180-220000 km…iar daca neamtu zice ca se schimba uleiul la 30 de mii….atunci il schimba, din cauza asta cand ajung la noi masinile sunt 80% pe moarte….ideea e ca azi am facut schimb de ulei si filtru….la 5000km de la ultimul schimb…..deloc pilitura in filtru…dar deloc si m am uitat atent!!!! O sa i propun sa schimbam doar distrib si pompa pt ca sunt de parere ca daca desfaci _chiulasa_ etc…sa verifici cuzinetii….nu stiu daca se merita desfacuta doar de verificat fara sa i schimb!! Si nu vad deloc fir de pilitura in filtru…asta m a bucurat pe mine mult!!! Asta inseamna ca pompa de ulei inca “baga bine” si ca acei cuzineti nu sunt foarte uzati….cauza principala a uzurii lor fiind intr’adevar pompa de ulei care nu baga destula presiune!!! Asa ca….pe 26 schimb doar distrib si pompa ulei!!

Norocul meu ar fi….ca proprietarul din Germania nu a abuzat de masina…sa zic asa!!! Ca schimburile apar online si sunt la 25000 facute😂😂😂

Link to comment
Share on other sites

Normal, cand la 200k+ km masina are doar 7 revizii aprox, ce asteptari poti sa ai? 🤣🤣🤣

Asta in cazurile bune, nu la masini cu 3 400k km dati inapoi la 170k 180k, cifra magica pentru Romani... sa fie domne sub 200k km... sa mai aiba ceva viata n ea 🤘

Si cand ii mai aud pe unii, da ce are domne, daca reprezentanta zice 25-30k, stiu ei, uleiul e long life, duce, masoneria ne prosteste cu schimburi la 10 15k km... aberatii.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.