Jump to content

Bmw x5 lci motor defect


Bubu bmw x5

Recommended Posts

Nu se vrea, asta e problema. Crezi ca nu era simplu daca senzorii detectau presiune scazuta imediati sa iti tai pedala si sa te oblige sa tragi pe dreapta.

Bine ca avem gesture control, incalzire in volan dar motoarele crapa...

Da , sunt ridicoli . Din pacate publicul cumparator e la fel de ridicol, de needucat tehnic si se bazeaza pe garantie pana la un anumit nivel.

Dar asta nu scuza nesimtirea BMW.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

La motoarele navale (unele) si la navele cu propulsie cu POD-uri au un sistem numit Metal Scan care asta face. Scaneaza uleiul pentru particule de metal la fiecare ora.

Daca apar particule de metal in ulei ( mai mult decat este normal) ... ce facem? Este de ajuns sa schimbam pompa de ulei sau trebuie desfacut motorul?

Eu ma apropii de 10k cu uleiul vechi dar nu mai astept. Cum ajung acasa il schimb si trimit o mostra din uleiul vechi la un labortor. Chiar sunt curios de rezultate.

Edited by Injectoru'6
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu azi am cumparat pompa de ulei , vine doar pe original , costa 2200 lei , sorbul costa aprox 150 lei si vine separat

 

Cei de la motor doctor ( firma din timisoara care rectifica motoare ) au spus ca nu stiu inca motivul pentru care se strica cuzinetii si vibrochenul la motoarele N57 dar presupun ca se deformeaza vibrochenul in sensul ca se arcuieste , se ovalizeaza , de sceea se strica la mijloc

Link to comment
Share on other sites

Nu au nici o scuza, deja nici nu ma mai gandesc la modelele noi, mi-am luat gandul, nou nu-mi permit asa ca ori benzina ori altceva.

 

Liber la plans dupa e38 e39 e60...

 

Nici pe benzina nu sunt reusite de pe e60 si f10 primii ani...a se vedea n52 care consuma ulei de rupe de noi..si n53 majoritatea...v8-urile...

Edited by z1r3n
Link to comment
Share on other sites

Eu azi am cumparat pompa de ulei , vine doar pe original , costa 2200 lei , sorbul costa aprox 150 lei si vine separat

 

Cei de la motor doctor ( firma din timisoara care rectifica motoare ) au spus ca nu stiu inca motivul pentru care se strica cuzinetii si vibrochenul la motoarele N57 dar presupun ca se deformeaza vibrochenul in sensul ca se arcuieste , se ovalizeaza , de sceea se strica la mijloc

 

Orice vibrochen se "arcuieste" in anumite limite . Daca sunt depasite , e tot o problema de proiectare - adica nu suporta fortele la care e supus .

Despre "ovalizare" , nu stiu la ce se refera mecanicii aia - daca nu cumva la ovalizarea fuselor datorita uzurii - care apoi duce la pierderea presiunii de ulei.

In principiu astea sunt verificarile care se fac la arborele cotit - masurarea "arcuirii" cu comparator intre bratele manetoane , numite "frangeri" si masurarea ovalizarii fuselor cu micrometrul.

Link to comment
Share on other sites

Masina mea. F10 2.0d.

La 285k km. Aproximativ 7k de la ultima revizie. Am auzit bataie cand acceleram la intrare pe autostrada.

 

https://ibb.co/hLj75M7

 

De la service mi-au zis ca de la pompa de ulei.

 

Un prieten F10, 3.0d, 220k aceeasi problema la 2 zile dupa mine.

 

Masina o am de 5 ani, revizile le faceam la 12-13k km.

Edited by Ionut_FFF
Link to comment
Share on other sites

fiabilitate e calculata in interesul producatorului, la fel si planul de service; pt BMW e important ca masina sa duca 4 ani sau 180.000km fara incidente; dupa, e chiar profitabil sa se strice diverse - ori repari si te costa mult, ori schimbi masina si te costa si mai mult.

 

e un business, si pare ca e bine gandit si condus

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Din cate scrie in manual este ceva legat de valva care regleaza presiunea de ulei in sistem.

 

"At low oil pressures, the pressure limiting valve is closed."

 

"If the oil filter is dirty, the pressure downstream of the filter drops, whereas the pressure directly downstream of the pump increases.If the pressure limiting valve were to respond only to the pressure downstream of the pump, it would open in that situation even though the maximum system pressure had not been reached. In extreme cases, this could result in a lack of oil at lubricating points."

Edited by Injectoru'6
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Motoarele N57 sunt catastrofa, am 535 GT, 2014 - 186k km si a crapat motorul pe A1, s-au invartit cuzinetii cu tot cu arbore, catastrofa totala ...6000 euro reparatii cu alt motor cumparat la mana a 2-a din Germania, dupa 4 mii de km de cand l-am inlocuit aceasi problema.... am facut schimbul de ulei si filtrul de ulei este plin pe pilitura, inca functioneaza da o sa crape curand ... este dezastru cu aceste motoare, la primul care a crapat pe A1 distributia si pompa de ulei noua si parca a stiut ca dupa ce le-am pus la nici 1000km s-a bulit motorul, pe asta second hand la fel, alta pompa de ulei alta distributie noua ... si e la fel o sa crape si asta curand, sunt o catastrofa, am prieteni cel putin 2 foarte apropiati cu BMW-uri cu N57 cu fix aceleasi probleme .. motarele crapate in jurul a 200k de km. Eu nu mai intelg nimic. Am masina parcata in parcare si e pe post de bibelou, adica nu mai am curaj sa ma urc in ea, acum astept o zi libera sa desfac baia de ulei sa vedem daca uzura este la biela si daca a scapat arborele si blocul motor sa ii bag cuzineti noi si biele noi si sa sper ca de data asta o sa tina, asta inseamana in 2500 euro in reparatii peste cei 6000 care i-am bagat deja in ea.
Link to comment
Share on other sites

Daca desfaci tu motorul si ii pui arbore cotit si cuzineti, nu va tine! Mai bine o vinzi si scapi de ea. Si mie mi-a crapat motorul N57 pentru ca a cedat pompa de ulei. Am pus alt motor SH cu garantie un an fara limita de km si merge brici. N57 313 cai este o bataie de joc la adresa clientilor.
Link to comment
Share on other sites

Acum o saptamana a venit un prieten pe la mine cu un logan papuc , cara tichete de masa arad bucuresti , e bine domnilor si doamnelor acel logan cu motor de 1.5dci avea doar 900 mii km , si urma sa ii schimbe motorul , pana la 900 mii km a schimbat 1 electromotor , a reparat alternatorul , un set de injectoare noi si o pompa de inalte ... cateva garnituri si un termostat .... ulei la 15-18 mii elf ... NU A UMBLAT IN MOTOR NICIODATA ! ... si la BMW !!!! crapa motoru la 200k :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: Edited by wtww
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Din pacate si mie mi-a picat motorul la F10 530xd 258hp saptamana trecuta. Inca porneste dar bate destul de rau... probabil arbore + cuzineti invartiti. Zilele urmatoare il desfacem sa vedem exact ce s-a intamplat. Deja sunt in cautare de alt motor. Asta-i viata :)
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.